Octomnipent Zeitgeist mix part I og II

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Octomnipent Zeitgeist mix part I og II

Indlæg af tjornov »

Jeg identificerede de mix for en del ?r siden. Efterlod en underlig, kryptisk meddelelse om, at '.. hvordan han deler mixene i praksis er dog ikke helt gennemskuet' i kommentarfeltet. Troede selv, at det blot var fordi jeg ikke havde f?et indskrevet tracklistning.

Jeg har indsat tracklistning for part I (1986-03-03 og 1986-03-10) og for f?rste halvdel af part I (1986-04-21). Men der er noget underligt med anden halvdel af part II (1986-04-28).

Jeg mener, at det faktisk er f?rste halvdel af part II, der starter igen. 1:27 inde fades der s? over i et andet nummer, der ikke har noget med mixet at g?re, der varer til 2:12, hvor mixet s? startes der hvor det nok egentlig skulle have v?ret startet, ved Expose/Point of No Return.

Er der mig, der h?rer syner eller?

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

At der p? denne m?de g?r over 2 - 2? minut til spilde med teknikerfjollerier forklarer ogs?, hvorfor der der ganske us?dvanligt spilles under 2 minutter af begge de efterf?lgende numre.

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Hmmm, jeg kunne pr?ve at rive pladerne frem og se/lytte hvordan det funker der.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har opdateret databasen med ovenst?ende. Stakkels tekniker - det var anden gang i den udsendelsen, at han lavede en mindre br?ler. Kim m? rigtig have v?ret over ham.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar