STEINWAY & SONS

Debat om Kim Schumachers tv-udsendelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

STEINWAY & SONS

Indlæg af Vedel »

Er der check p? den tv-udsendelse der var fra DR i ca.1985-86, hvor emnet var "de nye musikinstrumenter contra de gamle".
Der var mange deltagere i debatten, bl.a. Kim Schumacher, som var en af de ca. 5 prim?re inviterede deltagere.
Nogle gjorde g?ldende, at det var kun rigtige gammeldags klaverer og i det hele taget akustiske instrumenter, der var nogetsomhelst, og en synthesizer kunne man ikke kalde et musikinstrument, men de gik dog med til at kalde den for "et apparat", hvilket fik Kim Schumacher til at se noget forn?rmet ud, men for en gangs skyld havde han ikke et kvikt intelligent svar parat.
M?ske er der for l?ngst check p? denne DR-udsendelse her p? Sch.dk
BilledeBilledeBillede
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: STEINWAY & SONS

Indlæg af MikkelBreiler »

Er det ikke den Habakuks Kontor udsendelse fra 19. juni 1985 (2 af 4) hvor Habakuk havde inviteret Niels J?rgen Steen og Kim Schumacher ind i studiet?

Jeg har lige oprettet udsendelsen. Navngivning efter DR standard (som vi har f?et oplyst 26/1-2006 af Tj?rnov) er ikke mulig, men da det ikke er en serie i henhold til KS, og KS kun optr?der i afsnit 2 af 4, s? er det en "TV-Udsendelse".

Jeg har ikke hele udsendelsen s? jeg kan ikke time hvor Kim viser videon med Go West for Niels J?rgen Steen.

-Mikkel
Besvar