Bronski Beat

Debat om musik og plader fra 1980'erne.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Bronski Beat

Indlæg af Torben Pedersen »

Er der nogen (Mikkel) som ligger inde med Bronski Beat "run from love" (1985) med picture cover?


Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Bronski Beat

Indlæg af MikkelBreiler »

Torben Pedersen skrev:Er der nogen (Mikkel) som ligger inde med Bronski Beat "run from love" (1985) med picture cover?


Torben

Nej og den diskografi jeg lige s? p? havde kun denne sang udgivet som PROMO og som DJ copy. Ikke som regular 12''.

Er den ej kommet som regular maxi bliver den nok lidt sv?r at f? billigt.

Men ok, billigt - det har jo ikke holdt dig tilbage at noget er dyrt ;)

-Mikkel
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Ok, har nemlig ogs? "kun" promo udgaven (lige hjemtaget) - men var blevet nysgerrig om den nogensinde var blevet udgivet "rigtigt"

Tjae om noget er dyrt afh?nger helt af mit eget pris system, tror vi skrev lidt om det tidligere her p? forummet i en tr?d med Steen.

Men jeg er da ikke bleg for at give en god skilling - hvis det er en skive som jeg har ledt l?nge efter. Hvem kan vide hvorn?r man ser den igen?

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

N? - der findes to promo udgaver - den som jeg tidligere omtalte - og s? en i et p?nt farve cover - som jeg fik ind af d?ren for nogen dage siden.

S? er den opklaret.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Besvar