Camilla H?jbye i Studie 84 - research

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Camilla H?jbye i Studie 84 - research

Indlæg af MikkelBreiler »

Jeg har landet en udsendelse med Camilla H?ybye, men research p? hende er ikke s? fremgangsrig som jeg kunne ?nske.

Camilla lyder umiddelbart ret kedelig men hun spiller noget musik som ikke ligger lige for. Hun snakker s?dan som jeg forestiller mig Nemi vil lyde som, hende fra tegneserien i gratisavisen. Hvis hun alts? kunne tale.

Jeg aner ikke om Camilla H?ybye er stavet korrekt, s? hvis nogen af jer kunne fort?lle om det er korrekt eller hun har skiftet navn vil det v?re en stor hj?lp.

Det meste af en Christian Flagstad udsendelse og nu ogs? en med Camilla H?ybye, det g?r fremragende omend ikke s?rligt hurtigt. S? mangler jeg bare en for af alle de andre v?rter fra dengang. Kjeld Reitov, Michael Juul S?rensen, Erik K?re, Andrew Jensen, Katrine Ring og s? videre.

Tj?rnov, var der er ikke noget om at Andrew havde en udsendelse p? en dag hvor KS sagde at han ville komme igen og at der er flere som derfor har haft optaget denne udsendelse? Er det muligt du har noteret dig hvem som stadigv?k har en s?dan liggende? :)

Liste over udsendelsen med Camilla H?ybye:

Studie 84:
Camilla H?ybye

A:
00:00 FGTH - Relax ...med Linie 3 oven i.
02:45 Sex Pistols - God Save The Queen ...med Linie 3 oven i.
09:45 Eurythmics - I Could Give You (snart spiller i Kbh)
13:01 Toyah - The Bow
17:20 The Raincoats - Dance Of Hopping Mad
23:03 New Order - Hurt (12''?)
31:46 China Crisis - Hannah Hannah (alb Working With Fire And Steel)

B:
00:00 Simple Minds - See Moon Cry Like A Baby
00:00 Test Department - Pulsations
04:50 Cabaret Voltaire - Why Kill Time When You Can Kill Yourself (alb The Crackdown)
08:50 The Gobetween - Man O'Sand To Girl O'Sea
12:30 Peter Gabriel - And Through The Wire
16:05 Slut

Hele udsendelsen er i mono. Efter udsendelsen er der 4 sange med Thompson Twins (Judy Do, Tears, Watching og We Are Detective) fra albummet Quick Step and Side Kick. Det album blev i USA udsendt som Sidekicks.
Den f?rste bid p? 13 minutter er noget lort. Camillas udsendelse er overspillet meget d?rligt med noget i stereo fra et Linie tre show, det er sketchen med folketinget hvor Kristensen p? et tidspunkt ringer med folketingets klokke for at bringe de ?vrige til stilhed og skifter klangen og derefter siger "Hjemis, Hjemis".

Men svagt i baggrunden kan jeg h?re Camilla snakke lavm?lt og brudstykker af sangene kan h?res. Det er fordi b?ndet ikke er slettet ordentligt da Linie tre blev optaget oveni.

Sangene Camilla spiller er mildest talt underlige, Test Department er ikke noget jeg ville ops?ge p? egen h?nd, det er noget underligt indie-agtig musik. Men det er m?ske derfor man gav hende radiotid.

-Mikkel
Besvar