Brev fra Ole Dam vedr. Expertb?nd fra 1988/1989

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Brev fra Ole Dam vedr. Expertb?nd fra 1988/1989

Indlæg af tjornov »

Hej Ole

Det har du jo ret i. Det er forvirrende, at b?ndet st?r under 1989 n?r det burde st? p? 1988. Eller begge stedet. For s? vidt jeg husker uddelte Expert det b?nd i b?de 1988 og 1989. Jeg kan ikke lige finde diskussionen herom i vores forum, men jeg lover dig lige at forf?lge sagen og f? den bragt i orden.

Labyrint har ikke den store interesse. Det var ikke Kim Schumacher som vi ?nsker at huske ham ... !

Mvh S?ren Tj?rnov


--------- Original Besked --------
Emne: Kim Schumacher Expert b?nd
Dato: 12/02/06 23:03


K?re Tom og S?ren

Jeg er lige st?dt p? jeres side omkring Kim Schumacher p? nettet.

Jeg har en rettelse til jer omkring hans Expert konfirmationsb?nd. Det b?nd han lavede i 1988, er den produktion I har skrevet som 1989 - og billedet i har indsat under alt. projekter er ogs? den samme forside som det b?nd jeg er i besiddelse af.

Grunden til jeg ved det, er at jeg selv blev konfimeret i Maj 1988, og der
fik jeg udleveret netop det b?nd fra Ekspert, Nyk?bing Mors.

Jeg er af andre kanaler ogs? i besiddelse af en Labyrinth optagelse fra
1988 (tror jeg nok) - hvis det er af interesse kan i kontakte mig p? denne
mail.

Med venlig Hilsen

Ole Dam
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Vil det v?re rigtigt at flytte b?ndet til 1988 og s? ogs? oprette 1989 og her lave en bem?rkning om, at 1988-b?ndet blev genbrugt i 1989?

Mvh S?ren Tj?rnov
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Det var da godt nok et pudsigt tilf?lde. Jeg ringede til experts hovedkontor ig?r mandag, netop for at f? ovenn?vnte p? plads. Det var dog ikke nemt at finde gamle ansatte derude, men til sidst snakkede jeg med en bogholder som hed Rie og havde v?ret der i 20 ?r. Hun kunne svagt huske b?ndene, men hun vil pr?ve at opsnuse nogen som havde v?ret i marketingafd. sidst i 80`erne. Men nu er mysteriet m?ske opklaret. Jeg kan m?ske f? bekr?ftet historien.

mvh
s?ren grebo.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Hold fast i Rie. Dukker der flere b?nd op eller kommer hun med flere guldkorn s? er der jo ingen grund til at miste kontakten.

-Mikkel
Besvar