St?dte lige p? denne video link-samling

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

GeorgeVedel skrev:et virkeligt godt sted at stige p?, hvis man skal videre fra midthalvfemserne og fremad er SUPERDISCOUNT. jeg n?vner selvf?geligt ikke MAN WITH NO NAME: EVOLUTION, for det kender du, og har taget stilling til, tror jeg. Det var mit game fra midthalvfemserne og fremad.
Det g?r jeg faktisk ikke. Tror jeg nok. For jeg kan se, at det er en Paul Oakenfold eller i det mindste en Perfecto-ting. Jeg har altid v?ret en stor fan af Oakies 90'er-hit. Faktisk ligger jeg inde med en cd, som jeg formoder en en Paul Oakenfold-ting. Jeg fandt den p? en polsk FTP-server (!) en gang i 1996. Den har typisk Oakie-lyd men jeg har aldrig kunne identificere ved fx at sammenligne med udgivelser fra Perfecto i samme periode. Den er megamixet og et af numrene er Grace/Skin on skin. Et k?mpehit i min verden og hendes cd fra 1996 'If I could fly' er genial.
GeorgeVedel skrev:du n?ede selvf?lgeligt at f? "check the dan" og "open sesame" med inden check out i 1994, (Leila K.),
Yep. Faktisk er Open Sesame (p? vinyl) en af de to kilder, der i sin tid bragte mig lidt p? kant med resten af det kollegium, jeg boede p? den gang. Blot fordi 'man' spiller Leila K for fuld udbl?sning kl. 2-3 om natten.. ;-). Den anden kilde var min nabo Lottes signalhorn. N?r 'man' var stiv til en gangcrawl var det muligt at v?kke alle 300 beboere ved at trutte p? det - st?ende p? en brandaltan p? 8. etage. Kollegiet l? lige ud til Vestre Kirkeg?rd, hvor der var den fedeste resonans fra murene omkring det katolske og mosaiske afsnit!
GeorgeVedel skrev:OG YOTHU YINDI med TREATY lander medens du stadigv?k er p? i 1992 s? den har du helt sikkert ogs? check p? (IK??), men SUNCLUB: FIESTA og OLIVER LIEB: L.S.G. har Dyremose efterf?lgende sp?rret vejen for.
Han har ligeledes blokeret for PRINCE ITAL JOE, og det burde nogen have forhindret!
Nope, kender intet af det ... ;-(
GeorgeVedel skrev:Fremme ved 2003 vil jeg n?vne THE MAGIC KEY med ONE-T (enkeltst?ende superhit), og af splinternye ting b?r ROOM 5: MAKE LUV roses til skyerne.
OK, der er jeg trods alt med .. ;-)

Mvh S?ren Tj?rnov
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

MikkelBreiler skrev:Det meste af dance musikken har fra fra starten af 90'erne v?eret mere og mere Dunke-Dunke hvor gamle travere st?ves af og ogs? f?r Dunke-Dunke trommer og dum bas p?. Og der er i det hele taget meget f? acts som har gjort sig konsekvent bem?rket som successrige. Selv Pet Shop Boys havde en periode med f?rre hits i sidste del af 90'erne.
.. ah, nu tror jeg, at du er lidt for langt tilbage i tiden. Genindspilningerne af is?r 80'er-travere startede f?rst i starten af dette ?rtusinde, s? vidt jeg har lagt m?rke til. Og is?r 1. halvdel af 90'erne var fuld af genialiteter. Jeg n?vner lige:

Heart Attack - Get me going
MASH! - You don't have to say you love me
Maxx - No more (I cant stand it)
Simon Angel - Walk on water
Magic Affair - Give me all your love
Amadin - U make me feel alright
Kim Sanders - Tell me that you want me
Basic Element - Promise man
Loft - Hold on
Ten Minutes - Let it be
Magic Affair - Omen III
Kim Sanders - Show me
Pandora - Trust me

.. og mange, mange flere fra 1993/1994, hvor jeg havde adgang til mange cd'er hos en af mine arbejdskollegaer, og som jeg senere lavede mine egne opsamlings-cd'er ud fra. Ovenst?ende er en del af tracklisten fra en af dem (med alle mine yndlinge).
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

GeorgeVedel skrev:I H?J GRAD, JO.
HVORDAN G?RES DETTE?
JEG HAR EN BID P? MINIDISC I MW-KVALITET
http://www.minidisc.org/charman/mdtomp3.html!

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Den anden kilde var min nabo Lottes signalhorn. N?r 'man' var stiv til en gangcrawl var det muligt at v?kke alle 300 beboere ved at trutte p? det - st?ende p? en brandaltan p? 8. etage. Kollegiet l? lige ud til Vestre Kirkeg?rd, hvor der var den fedeste resonans fra murene omkring det katolske og mosaiske afsnit!
Tj?rnov, du er hermed den f?rste jeg kender som kan p?sk?nne arkitektur i en brandert. Dels fordi det kr?ver at man er istand til at fokusere ?jnene, have luft nok til at bl?se p? et horn, p? det tidspunkt hvor de fleste rationelt indstillede studerende ville benytte netop s?dan en position i en brandert til at sende aftensmaden p? en lufttur i et fors?g p? at n? l?ngere end de ?vrige i selskabet.......
GeorgeVedel skrev:OG YOTHU YINDI med TREATY lander medens du stadigv?k er p? i 1992 s? den har du helt sikkert ogs? check p? (IK??), men SUNCLUB: FIESTA og OLIVER LIEB: L.S.G. har Dyremose efterf?lgende sp?rret vejen for.
Han har ligeledes blokeret for PRINCE ITAL JOE, og det burde nogen have forhindret!
Nope, kender intet af det ... ;-(
Jeg har ellers spillet Filthy Lucre Remix versionen p? den ensidede promo (halv tone under den normales hastighed) til en KS komsammen, hvis ikke jeg har gjort det to gange i tr?k.
Samt den normale maxiversion i samme mix her fornyligt for Jacob/eller ogs? var det i efter?ret.
I?vrigt er Yothu Yindi - Treaty fra 1992.
GeorgeVedel skrev:Fremme ved 2003 vil jeg n?vne THE MAGIC KEY med ONE-T (enkeltst?ende superhit), og af splinternye ting b?r ROOM 5: MAKE LUV roses til skyerne.
OK, der er jeg trods alt med .. ;-)
Mvh S?ren Tj?rnov[/quote]

Og i 2003 er jeg st?et af for l?nge siden. Selvom jeg k?bte It Wasn't Me med Shaggy forleden p? cd single. Men det er alts? en meget sjov sang. Min s?ster kan virkeligt godt lide den netop fordi den er sjov.
Hun er til geng?ld meget mere til dance af idag. Hun er den som k?ber Absolute Dance inden s? l?nge p? CD. Og jeg er den som skaffer Tubthumping p? 12'' efter 6-7 ?r.

-Mikkel
Besvar