Artikel p? Wikipedia

Spørgsmål om Kim og de projekter han var involveret i.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Artikel p? Wikipedia

Indlæg af tjornov »

Jeg har opdateret teksten p? Wikipedia. Jeg p?t?nker at skrive den endnu bedre snart.

http://da.wikipedia.org/wiki/Kim_Schumacher

Hvor er det forresten, at Kim Bach har taget den oprindelige tekst fra? Peer Kaaes cd'er?

Mvh S?ren Tj?rnov
Kim Bach
Indlæg: 1
Tilmeldt: 12-04-2006 01:38:29
Geografisk sted: WiFi
Kontakt:

Artikel p? Wikipedia - jeg er den "skyldige"

Indlæg af Kim Bach »

Hej, hvor er jeg glad for at du opdaterer "min" Wikipedia artikel. I december opdagede jeg, til min store overraskelse, at der ikke var en Kim Schumacher artikel p? Wikipedia.

Jeg kan nok ikke sige mig fri for at det var min intention med det enlige link til denne autoritative side.

"Desv?rre" sikrer Wikipedia artikler alt for h?je Google ratings, men det kan I s? opfatte som en udfordring, som I nu har taget op. Og tak for det.

Artiklen m? siges at v?re alt for kort, men det var hvad jeg med min begr?nsede viden kunne svinge det op til uden at "kopiere".

Personligt mener jeg at Jeres biografi helt kunne/burde erstatte min, men den diskussion b?r vi nok tage p? Wikipedia.

Kim Schumacher citatet mener jeg st?r p? een af "Stemmen fra 80'erne" CDernes sleeve, men jeg er ikke hjemme i skrivende stund, s? jeg kan ikke lige checke det. Bortset fra det er artiklen helt selvforfattet. At du ikke har skam redigeret, eller slettet den, ser jeg som en "lille" anerkendelse, ellers st?r jeg gerne skoleret og lover aldrig at g?re den slags mere :wink:
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Hej Kim

Stor ros til dig for at have oprettet artiklen. Jeg skal s?rge for at opdatere den med diverse i den kommende tid.

Mvh S?ren Tj?rnov
Besvar