Studie 84 p? DR Gyldne Genh?r

Debat om Kim Schumachers radioudsendelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
normann
Indlæg: 17
Tilmeldt: 17-03-2006 18:23:13

Studie 84 p? DR Gyldne Genh?r

Indlæg af normann »

Natten mellem i dag fredag og l?rdag kl. 3, l?rdag kl. 11 og 19 sendes et program (m?ske i uddrag) med titlen

03.00 ?nskeradio
Studie 84 med Kim Schumacher.
1-480-06-93411

p? DR Gyldne Genh?r som kan h?res via DAB eller dr.dk.
normann
Indlæg: 17
Tilmeldt: 17-03-2006 18:23:13

Indlæg af normann »

Programmet var "F?dselsdagsmix" fra 17.12.1984.
normann
Indlæg: 17
Tilmeldt: 17-03-2006 18:23:13

Indlæg af normann »

Jeg kender ikke numrene, der blev spillet. Men med forbehold for stavefejl:

Velkomst: (synger afd?mpet) I dag er det min f?dselsdag. Hurra - hurra - hurra. Jeg sikkert mig en gave f?r, som jeg har ?nsket mig ?r med herlig mister-mix musik-lagkage til.

Midtvejskommentar: Ja, det er lidt snyd, det her. Min halv (pause) fjerds ?rs f?dselsdag, det var i fredags, men en hvilken som helst undskyldning for at lave fis i den og f? gang i sagerne duer selvf?lgelig. S? alts?, op p? pladem?rkerne, for endnu engang: Jeg er Kim Schumacher - manden der mener at en time kun er 54 minutter lang, n?r man fjerner reklamerne, og fra Rosen?rns All? i K?benhavn - byen hvor de ofrer disk-jockeyerne for at formilde de vrede guder - det her er til mig fra dig. Studie 84 special: Schumachers f?dselsdagsmix.

Midtvejskommentar: Jo mere du lytter, des bedre lyder det. Studie 84 - f?dselsdagsmix.

Midtvejskommentar: Du rider med p? en flodb?lge af remix-musik. Studie 84 - f?dselsdagsmix.

Farvelkomst: Jep, det er ved at v?re slut. Du har lyttet til f?dselsdagsremixes af blandt andre Holland Oates, Shannon, Carolyn Towns, Curlis Blow, New Edition, Diana Ross, Tina B, Alicia og Prince samt en lagkagep?lse, der er rosinen i musikenden. Studie 84 er i f?rd med at t?lle sig frem til ?rsskiftet alle hverdage, og den allersidste dag, det er den 31. december (*), vender under- og overtegnede forf?rdeligt tilbage med flere remixes af ?rets store og st?rste ?rekiks, mere musiklagkage og minimalsnak. Hvem du er, bliver stadig vanskeligere og vanskeligere at bed?mme - jeg er Kim Schumacher. Manden der kun spiser julefrokost, hvis den kan indtages med suger?r, og indtil vi alts? ses igen - og det er den 31. december 15:05 - s? har du bare at have det, you know, rigtigt WRAUUuuuuu .... fantastisk.

Bem?rkninger:
(*) Kim siger et utydeligt ord efter "december", lyder som "klump".
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Absolut en af mine ynglingsudsendelser. Super musiklagkage i bedste mixed up Kim Schumacher stil. Og s? elsker jeg de gamle Big Apple production megamixes fra Latin Rascals.

Mvh. SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
normann
Indlæg: 17
Tilmeldt: 17-03-2006 18:23:13

Indlæg af normann »

Programmet genudsendes l?rdag den 29. juli klokken 3, 11, og 19 p? DR Gyldne Genh?r.
Besvar