Plade info

Debat om Kim Schumachers radioudsendelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Ulrich
Indlæg: 45
Tilmeldt: 23-06-2005 09:52:36
Geografisk sted: Thisted

Plade info

Indlæg af Ulrich »

Jeg har lige et lille sp?rgsm?l til jeres udm?rkede og informative database, som jeg tit bruger som opslagsv?rk.

De plader der ikke er billede af under pladeinfo - er det fordi I ikke har billeder af dem eller er de bare ikke lagt ind endnu?

Med venlig hilsen
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Hvis der er registreret pladeoplysninger, s? er der en af os som har pladen. Der er sikkert et par grunde til, at grafikken mangler (dog uden at kende 100% til nedenst?ende punkter, blot tanker...) :wink:

1. Fordi det med registrering af grafik er efterudvikling af p? KS databasen.
2. De personer som har pladerne, ikke har tid til indscanning af label grafik.
3. Mangler scanner, camera.

For mit vedkommende, s? har jeg registreret en del plader, og mangler stadig en del. Men de kommer i b?lger, n?r tiden og viljen er der :)

Mvh. SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Ja, jeg kan kun tilf?je, at jeg er 100% p? linie med SLL.

Men da bliver da lagt labels ind hen af vejen (jeg tilf?jede da et for nogle dage siden :wink:

Men ellers et meget oplagt sp?rgsm?l.

De manglende labels skyldes ogs? efter min mening, at det ikke er en top prioritetsopgave. Jeg vil g?tte p?, at vi til sammen ligger inde med 70-75% af de plader KS spillede.

Jeg f?r m?nedligt leverancer af KS vinyl, og det samme tror jeg g?lder for Mikkel og SLL.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Ja, det er helt sikkert et prioritetssp?rgsm?l. Og for mit vedkommende ogs?, at jeg f?rst lige har anskaffet en skanner. Ellers kunne jeg nok have bidraget med 100-200 labels i tidens l?b. Jeg t?r d?rligt g?tte p?, hvor mange der er tilbage, som endnu ikke er lagt ind. 50-100?

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Plade info

Indlæg af MikkelBreiler »

Ulrich skrev:Jeg har lige et lille sp?rgsm?l til jeres udm?rkede og informative database, som jeg tit bruger som opslagsv?rk.

De plader der ikke er billede af under pladeinfo - er det fordi I ikke har billeder af dem eller er de bare ikke lagt ind endnu?

Med venlig hilsen
jeg har ikek tiden til at skanne - det er ikke opprioriteret, men jeg finder da af og til billeder fra eBay og l?gger ind. Ikek altid den version jeg selv har, men jeg noterer gerne hvilke plader som jeg har kendskab til og det er eksempler p? at jeg noterer en amerikansk plade og en anden og der er billede af en 3. eksemplar.

P.t. har jeg nogle af Lars Rikarts plader liggende, og n?r jeg engang n?r til dem vil jeg opprioritere at skanne disse.
Idet jeg har l?nt/l?ner Tj?rnovs plader nu og ved at han har en god skanner vil jeg ikke ligge vandret for ogs? at skanne de KS-relevante.

Det er ogs? sj?ldent min skanner ikke erdynget til at alle mulige ting som jeg har liggende. Skanning er gerne et flip jeg f?r af og til :)

Mikkel
Besvar