Indbydelse til samling d. 18. december

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indbydelse til samling d. 18. december

Indlæg af tjornov »

S? er det ved at v?re tid for en december-samling for alle de aktive omkring kimschumacher.dk. Det foreg?r s?ndag d. 18. december kl. 12-13 stykker til 17-18 stykker hos

S?ren Grebo
Nordre Fasanvej 109B, 4.tv.
Frederiksberg

Du tilmelder dig ved at svare her. V?r venlig at melde til senest torsdag d. 15. december. Intet svar er = kommer ikke.

Jeg har, som aftalt sidst, ogs? udsendt indbydelser pr. e-post til f?lgende personer:

S?ren Grebo
SLL
Tom Iversen
Henning Grebo
Torben Pedersen
S?ren Steentoft
Brian Stoltenborg
Mikkel Breiler
Jacob Nielsen
Lars Hyttel

En hurtig gennemgang af dette forums medlemsliste + de sidste 1? ?rs KS-relateret e-post frembragte yderligere f?lgende navne:

Erling Larsen
John
Steen Nielsen

Der er nogen af jer andre (Mikkel?), der snakker med dem. Vi du/ikke lige v?re venlige at tiltr?kke deres opm?rksomhed p? dette arrangement (og notere her, hvis det bliver gjort).

Skulle jeg have glemt nogen, s? g?r mig venligst opm?rksom herp?.

Med venlig hilsen
S?ren Tj?rnov
Senest rettet af tjornov 04-12-2005 16:30:17, rettet i alt 1 gang.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Det er perfekt skrevet, s?ren.
Jeg er selvsagt med :-)
med lidt god vilje er der 8 siddepladser og jeg har storsk?rm/tv hvis video/DVD skal ses. Alt lyd der medbringes skal v?re cd eller mp3.

mvh
s?ren grebo.
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Jeg vil meget gerne komme. Er der noget parkering ved din bolig Grebo?

Mvh. SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Jeg melder pas.

Mvh.
Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Hey Torben,

Jeg kan godt tage dig med fra N?stved station den. 18 dec. Det vil g?re turen lidt nemmere for dig :-)

Mvh. SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har nogle input til en form for dagsorden:

1) T-shirt

Ad 1: Jacob Nielsen har modtaget nogle billeder fra mor Grete. Dem m? vi se p?. Undertegnede h?ber p? at kunne n? forbi Scanpix og Polfoto for at se, hvad de har i deres databaser.

Skal blive opdateret efterh?nden som jeg kommer i tanke om mere ;-)

Mvh S?ren Tj?rnov
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

ja, der er gratis parkering og s?ndag plejer at v?re ok, men der er selvf?lgelig ingen garanti.
Hvis du ringer mig 5 min f?r du ankommer, kommer jeg ned og hj?lper dig p? vej til parkering,.
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

S?ren Grebo skrev:ja, der er gratis parkering og s?ndag plejer at v?re ok, men der er selvf?lgelig ingen garanti.
Hvis du ringer mig 5 min f?r du ankommer, kommer jeg ned og hj?lper dig p? vej til parkering,.
Det lyder supert. Jeg kommer Valby siden, der har jeg nemlig arbejdet, s? denne vej kender jeg :lol:

SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Indbydelse til samling d. 18. december

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:S? er det ved at v?re tid for en december-samling for alle de aktive omkring kimschumacher.dk. Det foreg?r s?ndag d. 18. december kl. 12-13 stykker til 17-18 stykker hos

S?ren Grebo
Nordre Fasanvej 109B, 4.tv.
Frederiksberg

Du tilmelder dig ved at svare her. V?r venlig at melde til senest torsdag d. 15. december. Intet svar er = kommer ikke.

Jeg har, som aftalt sidst, ogs? udsendt indbydelser pr. e-post til f?lgende personer:

S?ren Grebo
SLL
Tom Iversen
Henning Grebo
Torben Pedersen
S?ren Steentoft
Brian Stoltenborg
Mikkel Breiler
Jacob Nielsen
Lars Hyttel

En hurtig gennemgang af dette forums medlemsliste + de sidste 1? ?rs KS-relateret e-post frembragte yderligere f?lgende navne:

Erling Larsen
John
Steen Nielsen

Der er nogen af jer andre (Mikkel?), der snakker med dem. Vi du/ikke lige v?re venlige at tiltr?kke deres opm?rksomhed p? dette arrangement (og notere her, hvis det bliver gjort).

Skulle jeg have glemt nogen, s? g?r mig venligst opm?rksom herp?.

Med venlig hilsen
S?ren Tj?rnov
Jeg er p?.

Jeg har ikke haft kontakt i lang tid med John fra Amager, men i ?r har jeg ogs? v?ret meget frav?rende. Mit mindst KS-aktive ?r de seneste 7 ?r.

Steen lever endnu eller gjorde ihvertfald indtil for nogle uger siden. Erling har jeg ikke h?rt fra siden han sidst skrev p? forum'et.

Jeg vil se om ikke emails virker til John og Steen muligvis ogs? Erling hvis jeg har en email p? ham, men det tror jeg ikke jeg har.

Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Erling er registreret i forummet med erling@djforum.dk

Mvh Tj?rnov
Brugeravatar
Erling Larsen
Indlæg: 65
Tilmeldt: 25-08-2003 22:50:23
Geografisk sted: Frederiksberg
Kontakt:

Indlæg af Erling Larsen »

Hejsa og tak for invitationen.

Jeg vil meget gerne deltage i arrangementet d. 18/12.

Det er muligt jeg har overset det i div. tr?de, men hvis der er noget som skal medbringes, m? i lige give besked.

Mvh

Erling 8)
hyttel
Indlæg: 58
Tilmeldt: 15-06-2004 22:22:34
Geografisk sted: Sm?rum

Indlæg af hyttel »

Hej Alle !!

Jeg vil meget gerne deltage i arrangementet hos S?ren g. d. 18-12, jeg regner med at have bil den dag, jeg samler Mikkel op. Hvis der er andre der har brug for at blive samlet op kan i jo lige skrive, s? kan vi m?ske finde ud af det

hilsen

Lars Hyttel
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

S? er vi forel?big 7 som jeg l?ser det :

S?ren Grebo
S?ren Tj?rnov
Mikkel Breiler
SLL
Erling Larsen
Hyttel
Jacob Nielsen

1 sidderplads tilbage og sidste tilmelding den 15 dec.

vi ses
S?ren Grebo
Senest rettet af Soren Grebo 12-12-2005 11:47:25, rettet i alt 2 gange.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jacob Nielsen kommer ogs?. Mvh S?ren Tj?rnov.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Og til alle der kommer imorgen p? fasanvejen :

Vel m?dt imorgen til alle 7 + mig selv. Jeg skal pr?ve at g?re s? god plads som muligt, men stuen er vist bare 20 m2. Jeg skal nok k?be nogle drikkevarer, mest cola, g?r jeg ud fra, men hvis nogle af jer tager lidt andet med ogs?, feks hvis i ikke drikker cola, ville det v?re fint.
Rygning er tilladt :-)
ang spisning s? tror jeg at det bliver kaos hvis vi spiser i min lejlighed, derfor havde jeg forestillet mig den junkfood, hvor vi kan sidde ned og det er pizza Fontane 300 m fra mig.
mvh
s?ren
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Hey,

@Grebo, det manglede da bare, sig til hvis jeg skal tage noget spiseligt med.
Men dejligt med noget junkfood, det er ogs? efterh?nden lang tid siden for mit vedkommende Umm... pizza....

@Breiler, hvis du ligger inde med alt for mange LP covers :wink: - s? er jeg frisk p?, at aftage lidt til en god pris ( Alts? k?bspris + noget ekstra ). Hvis du har mange covers, s? lad og finde ud af noget i morgen?

SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
hyttel
Indlæg: 58
Tilmeldt: 15-06-2004 22:22:34
Geografisk sted: Sm?rum

Indlæg af hyttel »

Hej Alle !!

Jeg gl?der mig til imorgen, jeg vil da godt sponsorere en kasse faxe kondi/cola, hvis dette har interesse (uden afgift ). Det er ikke noget problem, da jaeg har bil imorgen, kommer sammen med Mikkel

Vi ses imorgen

Lars Hyttel
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

SLL skrev:Hey,

@Grebo, det manglede da bare, sig til hvis jeg skal tage noget spiseligt med.
Men dejligt med noget junkfood, det er ogs? efterh?nden lang tid siden for mit vedkommende Umm... pizza....

@Breiler, hvis du ligger inde med alt for mange LP covers :wink: - s? er jeg frisk p?, at aftage lidt til en god pris ( Alts? k?bspris + noget ekstra ). Hvis du har mange covers, s? lad og finde ud af noget i morgen?

SLL
Covers = uden plade?

Jeg har et par stykker liggende, resten (4-5 styk) har Peter Warberg p.t.

Ellers har jeg fortsat en del KS plader liggende da det ikke var alle dubletterne jeg tog med til arrangementet.

S? hvilken type er du ti, tomme covers fra 80erne eller cover+plader fra 80erne ?

Mikkel
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

MikkelBreiler skrev:
SLL skrev:Hey,

@Grebo, det manglede da bare, sig til hvis jeg skal tage noget spiseligt med.
Men dejligt med noget junkfood, det er ogs? efterh?nden lang tid siden for mit vedkommende Umm... pizza....

@Breiler, hvis du ligger inde med alt for mange LP covers :wink: - s? er jeg frisk p?, at aftage lidt til en god pris ( Alts? k?bspris + noget ekstra ). Hvis du har mange covers, s? lad og finde ud af noget i morgen?

SLL
Covers = uden plade?

Jeg har et par stykker liggende, resten (4-5 styk) har Peter Warberg p.t.

Ellers har jeg fortsat en del KS plader liggende da det ikke var alle dubletterne jeg tog med til arrangementet.

S? hvilken type er du ti, tomme covers fra 80erne eller cover+plader fra 80erne ?

Mikkel
Jeg t?nkte p? LP plastik covers. Jeg mener du p? et tidspukt snakkede noget om et stort indk?b i tyskland. S? t?nkte jeg, at du m?ske havde nogle du ville s?lge. Jeg kan sagten aftage en st?rre m?ngde, hvis alts? du ligger inde med mange?

S?dan set mangler jeg alt lige p?, ogs? LP inner poser, ny pickup, LP rens (helst permosta) hehe :-)

Hvis du ligefrem ogs? har 80er dublet vinyler, s? er jeg da meget interesseret. Kan du sige noget om hvilken du har liggende pt.?

SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
LarsRikart
Indlæg: 3
Tilmeldt: 16-12-2005 00:35:52
Geografisk sted: K?benhavn

Tak for

Indlæg af LarsRikart »

Hej der..

Tak til S?ren for et godt arrangement!
Det var fedt at se video fra f?dsda' eventen p? Peder Oxe(40 ?r...for 16 gang i tr?k m? det v?re.. if?lge harske hubbi). Og de imponerende samlinger.

Lars
------------------------------------------------------
Indtil vi m?des igen m? du ha' det...wraauu..rigtigt fantastisk
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Yes, tak til the man... S?ren Grebo. Dejlig eftermiddag m. 80'er nostalgi hyggesnak.

SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

jeg siger ogs? tak til dem der deltog og levede under mine sm? forhold p? frederiksberg i sm? 5-6 timer.
Det var hyggeligt og og s?ren/s?ren har et t-shirt projekt at g? i gang med.

Erling? hvorfor h?rte eller s? vi ikke noget til dig?

hej fra s?rmand.
hyttel
Indlæg: 58
Tilmeldt: 15-06-2004 22:22:34
Geografisk sted: Sm?rum

Indlæg af hyttel »

Hej Alle !!

Tak for ig?r ogs? herfra Sm?rum. Det er underligt, s? hurtigt tiden g?r n?r man er i godt selskab. Det bliver rigtigt sp?ndende med t-shirt projektet.
M?ske skulle vi ogs? arbejde p? en sommerfest i forbindelse med det n?ste arrangement.
Jeg vil gerne v?re med til at planl?gge det, hvis der er brug for noget hj?lp.

vi ses

Lars Hyttel
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Ja, vi m? finde ud af noget til sommer. Vi kan jo bruge masser af tid sammen p? de uforglemmelige 80'er dage.

SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
hyttel
Indlæg: 58
Tilmeldt: 15-06-2004 22:22:34
Geografisk sted: Sm?rum

evt. sommerfest

Indlæg af hyttel »

Hej alle !!!

Som opf?lgning vedr. snakken til vores sidste sammenkomst, hvor vi snakkede om at holde en sommerfest i forbindelse med vores n?ste sammenkomst. Som det ser ud lige nu har jeg nok mulighed for at l?ne (gratis) , et lokale hvor vi kan v?re. Det ligger p? 1 sal i forbindelse med mit firma. Der er plads til 40-60 menesker, toiletter, k?kken og borde og stole. Da det n?sten ligger i et industrikvarter, kan vi sagtens spille h?jt :-) uden at generer nogen. Det ligger i R?dovre, med busstop lige ved siden af. Hvis det var noget der var tilslutning omkring vil jeg da godt st? som medarrang?r.

Til slut ?nskes alle p? kimschumacher.dk en rigtig god jul og et godt nyt?r, med masser af fed 80`er musik

Med venlig hilsen

Lars Hyttel
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: evt. sommerfest

Indlæg af MikkelBreiler »

hyttel skrev:Som det ser ud lige nu har jeg nok mulighed for at l?ne (gratis) , et lokale hvor vi kan v?re. Det ligger p? 1 sal i forbindelse med mit firma. Der er plads til 40-60 menesker, toiletter, k?kken og borde og stole. Da det n?sten ligger i et industrikvarter, kan vi sagtens spille h?jt :-) uden at generer nogen. Det ligger i R?dovre, med busstop lige ved siden af. Hvis det var noget der var tilslutning omkring vil jeg da godt st? som medarrang?r.
Umiddelbart synes jeg vi skal benytte denne mulighed til selv at lave et st?rre arrangement, men det er ikke nemt. Umiddelbart er der to muligheder som er det vi kan str?kke os til.

Den ene.
Peter Warberg har nok den ekspertise og erfaring der skal til for at stable noget st?rre p? benene. Jeg ved ikke hvad han kan bidrage med ud over kontaker til DJs men skal der publikum til, skal der v?re en indt?gt for at holde stedet fri for udgifter til str?m og s?dan. M?ske skal nogle DJs have penge for at dukke op. Men vi kan s? v?lge ud af dem som vil diske op mere eller mindre gratis for en stemnings skyld.
Kriteriet i et st?rre regi b?r v?re at skal der spillet noget skal det v?re KS vinyl eller som minimum kunstnere som KS har spillet i et mix.
Dermed er der ogs? meget vinyl der kan spilles. Starter vi fx med min KS samling bliver vi ikke f?rdige den f?rste uge, og hvis vi l?gger KS vinyl fra blot Tj?rnov, SLL og Torben oveni, s? bliver vi aldrig f?rdige. Men et udpluk er n?dvendigt, KS spillede en del d?gnfluer, men der er jo ingen grund til at spille noget ingen har h?rt siden overhovedet.

Den anden.
Noget mere simpelt kommer nok heller ikke til at fylde lokalet ud, for det hj?lper kun en smule p? fremm?det hvis der er p?h?ng med, dvs en egentlig fest mere end et m?de. Vi har ikke pr?vet denne variant f?r. Sp?rgsm?let er om det vil vinde geh?r.

Det hele st?r og falder p? om vi kan blive enige i hvor privat/offentligt det skal v?re, hvem vi tager ind, om der skal spilles af DJs uden for KS-skaren, eller os selv. Hvis de DJs vi kender disker op gratis: SLL, Erling og Warberg s? er der tre DJs, hvis de f?r 1-1,5 time hver er der fra 3 til 4,5 time musik uden at det bliver automatisk. Resten af tiden burde kunne fyldes ud med udsendelser. Gerne sj?ldne, eller dem jeg har restaureret ud fra meget ukomplette og f? kilder.
Warberg kan lave et set hvor han spiller meget KS-vinyl. De to ?vrige m? forventes at kunne dette ogs?.
Noget andet er timing. En af de ting som g?r igen er at det skal v?re annonceret meget lang tid i forvejen s? at kan tage h?jde for et sommer KS arrangement. De m?der vi har varslet inden for 2-3 uger har altid haft en forholdsvis lav tilslutning udfra frav?ret at d?mme :(.

M?ske hvis der er 3-4 m?neders varsel vi kan se Frank Schou dukke op.

Og m?ske med langt varsel kommer der ogs? folk fra Jylland eller uden for EU ;)

Mikkel
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Jeg syntes det er fedt, at Hyttel muligvis kan l?ne lokale, oven i k?bet et ret stort lokale. S? kan der spilles lidt h?jere og inviteres flere mennesker til arrangementet, hvis det er det vi ?nsker?

Selv er jeg 100% neutral, hvis alts? de folk der kommer kan opf?re sig ordentligt (med og uden sprut) :wink:

Jeg kender personligt ikke selv nogen, som kunne v?re interesseret i en KS fest, men hvis man s?ger de rigtige steder, vil der helt sikkert kunne findes folk som elsker KS musikken & stilen.

Mht. DJ's, s? er jeg enig med Breiler. Det vil v?re naturligt, at festen vil v?re forbundet med diverse udgifter, og dertil vil s? komme eventuel DJ udgift, hvis vi skal have nogen af de kendte til at jamme. Selv er jeg mere til, at vi selv finder ud af noget musik. Dem der kan strikke et eller andet rent KS musik sammen, kan f? lov til det.

SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
hyttel
Indlæg: 58
Tilmeldt: 15-06-2004 22:22:34
Geografisk sted: Sm?rum

sommerfest

Indlæg af hyttel »

Hej Alle !!

Med hensyn til sommerfesten, er jeg nok mere stemt for at vi holder det inden for egne r?kker, hvis tilslutningen er stor nok. Jeg syntes at det lyder som en fed ide at vi selv st?r for musikken. Det er dyrt at f? andre til at spille for sig. Det er vel ogs? bedre selv at kunne bestemme hvad man vil h?rer :-) : Jeg h?ber og tror at der vil v?rer stor tilslutning, da der jo er en del tilmeldt vores forum. Man kunne jo evt. sige at det kostede x antal kr. i tilmelding, hvis man s? ikke dukker op er det bare synd. Vi har jo mulighed for at det med spisning, hvis v?ret er tildet er der mulighed for at grille.
Det er masser at arbejde med, m?ske vil det v?re en fordel at lave et festudvalg, hvis vi vil lave den sommerfest.

hilsen

Hyttel
Brugeravatar
Schow
Indlæg: 22
Tilmeldt: 12-06-2003 11:15:33
Geografisk sted: København

Indlæg af Schow »

M?ske hvis der er 3-4 m?neders varsel vi kan se Frank Schou dukke op.
Ja, hvorfor ikke 8)
Mvh.
Frank Schow
Besvar