Breiler Records News 051015

Debat om musik og plader fra 1980'erne.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Breiler Records News 051015

Indlæg af MikkelBreiler »

Jeg fik Alfonso - Time bomb (860310, Studie 86) p? det store loppemarked i Siemens Arenaen idag. Amerikaner i flot stand for en tier. PS 2006 ligesom den som nogen har logget p? basen.

Var i Sound Station ig?r. Br?ndte 900 af p? ikke-dansk-kultur, masser af 12'' fra Over There - een af dem var dog engelsk og kostede 300 kroner: Frankie Goes To Hollywood - Warriors i Attack Mix med Gary Moore p? elektrisk forst?rket guitar (faktisk lyder det som Van Halen).
Fik ogs? 12'' Promo udgaver af Ray Of Light og Music albummene med Madonna, samt Victor Calderones promo mix af Ray Of Light. Det er 12'' p? 33 rpm med 2-3 sange per side. Det er sjovt at de laver vinyl stadigtv?k - selvom disse er 5-6 ?r gamle s? s? jeg lige forleden i Lyngby at New Orders nye single er p? 12' vinyl ogs?.. m? nok have den...

Sound Station havde ogs? et forseglet eksemplar af Music 12'' med diverse mix p?. Havde!
Ulempen ved at k?be disse p? original vinyl er de koster 350-500 kr per udgivelse hvorimod bootleg cd'er har typisk 2-3 Promo udgivelser p? til 150-300 kroner per CD udgivelse.

Fik til sammenligning nogle ganske brugbare 12'' af Madonnas "Erotica" og "Rescue Me" p? loppemarkedet idag til en tier stykket. Dvs egentligt var det 3 for 20 og jeg nappede Prince' Controversy album med ogs?.

Og jeg k?bte faktisk min f?rste plade med Tony Bennett idag. Har ikke h?rt den endnu. En promo plade fra 60erne tror jeg den er fra.....

Mikkel
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Det m? jeg sige, noget af et k?b. Godt med Madonna, det dejligt 8)

Det var godt nok vildt m. den Frankie plade. Men hvis det lyde som Van Halen er det noget vildt m? jeg sige LOL

Jeg forst?r ikke, at en forseglet Music vinyl skal koste s? meget? Music er jo bare et ganske normalt og rimelig nyt Madonna nummer. Og s? til 3-500 kr. :roll:

Men okay, vinyler er i fremgang. Folk vil ha' pladespillere og masser af vinyl!

SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

SLL skrev:Det m? jeg sige, noget af et k?b. Godt med Madonna, det dejligt 8)

Det var godt nok vildt m. den Frankie plade. Men hvis det lyde som Van Halen er det noget vildt m? jeg sige LOL

Jeg forst?r ikke, at en forseglet Music vinyl skal koste s? meget? Music er jo bare et ganske normalt og rimelig nyt Madonna nummer. Og s? til 3-500 kr. :roll:

Men okay, vinyler er i fremgang. Folk vil ha' pladespillere og masser af vinyl!

SLL
ok lige netop den Music er den almindelig maxi i usa med billedcover, til 125 kroner. Absolut flot. jeg ved ikke om jeg bryder plomberingen, men jeg har jo betalt for den... :)

Mikkel
Besvar