Kim Schumacher i live !!!

Spørgsmål om Kim og de projekter han var involveret i.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Kim Schumacher i live !!!

Indlæg af Soren Grebo »

Jeg var ved at falde ned at stolen ig?r p? mit arbejde. Jeg tog telefonen og sagde velkommen til Mytravel rejser og vedkommende sagde : Det er Kim Schumacher...
Og det var det, men ikke ham vi kender. Denne herre bor i Roskilde og er 30 ?r. ..kun hans k?reste st?r i Krak.
Har i andre m?dt nogen med dette navn ?
hls s?ren.
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Det var gas brormand - det var mig som lavede en telefonjoke.... :wink:

mvh
Kim S

BTW: Jeg skal ikke have den rejse alligvell...lol
Billede
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Kim Schumacher i live !!!

Indlæg af MikkelBreiler »

S?ren Grebo skrev:Jeg var ved at falde ned at stolen ig?r p? mit arbejde. Jeg tog telefonen og sagde velkommen til Mytravel rejser og vedkommende sagde : Det er Kim Schumacher...
Og det var det, men ikke ham vi kender. Denne herre bor i Roskilde og er 30 ?r. ..kun hans k?reste st?r i Krak.
Har i andre m?dt nogen med dette navn ?
hls s?ren.
Nej men jeg l?ber gerne ind i Kim Schumacher p? Ris? og den unge Senpei Kim Schumacher som ka'rate n?r jeg s?ger p? Googe, og det g?r jeg flere gange om ?ret. Bare lige for at se om nogen har skrevet noget nyt om vores Kim. Det var s?dan jeg fandt hende Kim Schumacher journalisten p? den tv-station i USA.

Vi kunne invitere en nutidig Kim Schumcher til vores m?de hver sommer, det kunne sikkert v?re meget sjovt, men jo yngre de er jo mindre interessant vil det v?re for dem.

og Fy Fy Skamme, Henning! ;)

Mikkel
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

ja, fy fy skamme brormand er bare misundelig, han n?ede jo aldrig at m?de den "rigtige Kim Schumacher" ....ham her ks h?rte faktisk hans udsendelser, men han havde ikke nogen derhjemme. jeg henviste ham selvf?lgelig til ks.dk, s? m?ske kunne han v?re interesseret til vores halv?rlige m?de.
s.grebo.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Journalist? Hun er da ejendomsm?gler: http://www.kimschumacher.com/!!!!

Mvh S?ren Tj?rnov
Besvar