Pop 84 23-04-1984

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Frankie
Indlæg: 11
Tilmeldt: 16-04-2005 10:50:49

Pop 84 23-04-1984

Indlæg af Frankie »

Bem?rkninger til udsendelsen:
Vedr #7: Udsendelsen mangler ordentlig afslutning og afbrydes underligt efter sidste nummer. Faktisk skulle udsendelsen have v?ret lidt l?ngere l?ngere. I et brev til Claus Marcussen beskriver Kim Schumacher det selv s?ledes: 'Og i g?r aftes - den 23. - hakkede de s? 5 minutter af POP 84, de k?dbollehoveder, s? outtroen i slutningen af "Relax"..!' manglede. 5 minutter er m?ske lige i overkanten. Han n?ede at spille 14 ud af omkring 15 minutter af maxien, og da udsendelsen maks. kunne vare omkring 50 minutter (fra 19:10-20:00), var der ikke meget over (maks.) et minut tilbage, da DR afbryder den. En mulighed er dog, at KS havde forventet, at udsendelsen (der var optaget p? b?nd i forvejen) ville vare 55 minutter og ikke kun 50, og derfor m?ske havde lavet en outtro i en 8. sang, som vi desv?rre aldrig har h?rt.
Nu hved jeg ikke helt om det er af betydning, men Original Mix af Relax er 16.00 minutter lang. Jeg forst?r ikke helt ud af teksten om i mener den er 15 min., eller at de kun kan ha' spillet 15 af de 16 p? grund af sendetiden (l?ngden).

Ville bare lige oplyse at mixet er 16 minutter :)

M.V.H.
Frankie
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Island Records udsendte et skriv vedr. dette i 83':

MISS PRESS
PLAYS 16 MIN ORIGINAL MIX
AT 33 RPM AND NOT THE STATED 45 RPM
HAS AN APOLOGY LETTER FROM ISLAND RECORDS EXPLAINING THE TECHNICAL MISTAKE
ALSO THE LABEL STATES SEX MIX AND NOT ORIGINAL MIX
RECORD MATRIX 1U

SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Frankie
Indlæg: 11
Tilmeldt: 16-04-2005 10:50:49

Indlæg af Frankie »

Til oplysning, Sex Mix er 16.23 :)
Frankie
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Hej

Har maxien - og den er over 15 min.

Som du ogs? var inde p?, s? skal man skal lige l?gge m?rke til, at i bem?rkningen til udsendelsen st?r "14 ud af omkring 15 minutter af maxien"

Kim har alts? ikke lagt det helt store i l?ngden p? skiven.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Besvar