Vil sige et stort TAK !

Debat om Kim Schumachers radioudsendelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Hense
Indlæg: 7
Tilmeldt: 15-04-2005 23:27:14

Vil sige et stort TAK !

Indlæg af Hense »

Tak.

Denne hp om Kim Schumacher og ikke mindst de data der ligger tilg?ngelig er guld v?rd !

Er vokset op med Skomageren - sad jo altid klar 1505 eller n?r det nu kr?ves - og ja man gik af og til glip af en time i skole eller gym men fik s? meget mere til geng?ld
Og ja dengang var vel prim?rt idoldyrkelse af en der besk?ftigede sig med "ens" musik - og hvilken ! - KS sparkede til DR og alle os andre - der var en hel verden uden for Valby Bakke - husker at jeg sad i slut 82-start83 og h?rte ham f?r f?rste gang, det skulle bare optages - desv?rre r de f?rste personlige mono optagelser r?get forl?ngst - han kom til at betyde s? utroligt meget for ens udvikling, sprog og musiksmag. Det holder jo tidens tand og ikke kun nostalgi for undertegned.

Men nu skulle det v?re. Gik p? loft og fik alle b?nd ned - der var mange, der alligevel havde overlevet diverse flytninger, k?rester og ikke mindst fester - og fik fat i gammel folkeskolekammersjuk der oxo havde en del liggende - og endda i bedre kvali da han havde bedre tapedeck dengang - n? men fik gang i ens pc, l?nt god b?ndspiller, hvilket ej heller r s? nemt mere og lidt kabler og s? er man godt igang med at kopiere det til digital medier - i real time ! - og til bevarelse for eftertiden - ja min lille datter bliver stor en dag og skal da h?re hvad farmand h?rte da han var ung og imens kan der nydes rigtig Schumacher hygge- specielt de tidlige ?r 83, 84, 85 - er af en kvalitet og itensitet som ikke forfindes i nutidens musik - og specielt ingen djs kan n? hans sokkerholdere - my point og view - det v?rste er at man kan kun finde lidt af det og s? er det jo uden KS charme lagt ind over - og de gamle optagelser var ved at d? pga heftig slitage og d?rlig opbevarelse de senere ?r - engang over p? digimedie betyder jo at optagelser vil blive bevaret, nemt at kopiere igen jfv en af nedst?ende indl?g om bevarelse.

At kunne f? eksakt info om DATO og INDHOLD p? alle ens optagelser her p? denne side er bare smukt og v?rdsat herfra.

S? jeg h?ber ogs? at denne side vil blive p? nettet til bevarelse ikke kun for en selv men sku for eftertiden - og folk og medkiggere ska vide at siden bliver brugt og p?sk?nnet. Ja Kim var en ener.

Og nej har ikke totale liste selv men det n?rmer sig da - og som det er nu kan jeg nu sove "t?rt og knaldfrit" med viden om jeg der kan h?res KS uden at b?nd sku g? i smadder eller opgive kampen der indtil videre har holdt en 20 ?rs tid men nok ikke kunne klare lige s? lang tid igen
Besvar