BREILER RecordNews 050323

Debat om musik og plader fra 1980'erne.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

BREILER RecordNews 050323

Indlæg af MikkelBreiler »

Siden jeg sidst har skrev om pladeindk?b har jeg v?ret p? pladerov nogle gange, men det er ikke v?ret med KS musik for ?je f?r her sidste gang.

Animotion - I Engineer
Junzon Crew - Time Is Running Out
Noel - Silent Morning
Zena De Jonay - I Got To Find A Way

Den sidste plade jeg l?ftede i pladekasserne var Zena s? den tog jeg med, og derefter tog jeg Noel, som hang blandt 16-20 andre p? v?ggen.

Mikkel
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Re: BREILER RecordNews 050323

Indlæg af SLL »

MikkelBreiler skrev:Siden jeg sidst har skrev om pladeindk?b har jeg v?ret p? pladerov nogle gange, men det er ikke v?ret med KS musik for ?je f?r her sidste gang.

Animotion - I Engineer
Junzon Crew - Time Is Running Out
Noel - Silent Morning
Zena De Jonay - I Got To Find A Way

Den sidste plade jeg l?ftede i pladekasserne var Zena s? den tog jeg med, og derefter tog jeg Noel, som hang blandt 16-20 andre p? v?ggen.

Mikkel
Yep, bare lige s?dan..... Enimotion er nu ganske fed, mangle jeg. Jeg er m?ske nok en smule mere vild med "Obsession" :-)

Jonzun har jeg ogs?. Noel er jo for vild i mine ?jne, ville jeg ogs? gerne eje!

Den sidste kender jeg ikke?
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: BREILER RecordNews 050323

Indlæg af MikkelBreiler »

SLL skrev:
MikkelBreiler skrev:Zena De Jonay - I Got To Find A Way
Yep, bare lige s?dan..... Enimotion er nu ganske fed, mangle jeg. Jeg er m?ske nok en smule mere vild med "Obsession" :-)

Jonzun har jeg ogs?. Noel er jo for vild i mine ?jne, ville jeg ogs? gerne eje!

Den sidste kender jeg ikke?
Animotion er OK.

Noel kostede blot 45 i Accord. US udgave i fin stand.

Zena er en gammel en fra 1983 fra en udsendelse vi har haft stavet forkert i nogle ?r indtil jeg fandt den p? et tysk site.

Jeg fik mig ogs? nogle andre ting, The Sandmens f?rste album i begge udgaver. Et Ganway album, et album med Claudia Br?cken (hende med den dybe pigestemme fra Propaganda!).
Derudover en stabel maxier med fx Corina, Blancmange (The Day Before You Came, 1984), et ON-USound mix med Bronski Beat or New Order (75kr), et Matra Records mix hvori Lime indg?r. Fern Kinney - Groove Me p? TKMusic fra 1979!!, FGTH - Warriors Of The Wasteland - de havde faktisk en del FGTH men det var meget megetnussede i overfladen hvilket var ret synd da der var et par jeg ikke havde. Et minialbum med Madness. Endnu en KS 12'' ting som jeg glemte at n?vne ig?r: Art Of Noise - Legacy.

Mikkel
Besvar