Hov der mangler noget!

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
Stoltenborg
Indlæg: 83
Tilmeldt: 25-06-2003 01:37:02
Geografisk sted: Haderslev

Hov der mangler noget!

Indlæg af Stoltenborg »

Hvad er der sket i databasen ved udsendelsen 25-07-88 #10 :?:
Jeg har rettet i teksten p? "kunstner". Der stod f?r:
Bronx feat. 2 MC's a Linn-drumm and a whole lot o

Jeg har rettet det og skrevet det sidste ind igen - det m? v?re blevet slettet p? en eller anden m?de.

Tiderne p? nogle af numrene passer ligeledes ad h.. til i forhold til min version :?: Er det min gamle Technics b?ndoptager der skal p? pension eller hvad siger I andre :?:

hilsen
Brian St :D ltenb :D rg
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Hov der mangler noget!

Indlæg af MikkelBreiler »

Stoltenborg skrev:Hvad er der sket i databasen ved udsendelsen 25-07-88 #10 :?:
Jeg har rettet i teksten p? "kunstner". Der stod f?r:
Bronx feat. 2 MC's a Linn-drumm and a whole lot o

Jeg har rettet det og skrevet det sidste ind igen - det m? v?re blevet slettet p? en eller anden m?de.

Tiderne p? nogle af numrene passer ligeledes ad h.. til i forhold til min version :?: Er det min gamle Technics b?ndoptager der skal p? pension eller hvad siger I andre :?:

hilsen
Brian St :D ltenb :D rg
Det er m?ske s?dan at Tom kan forklare det. Hvor l?nge er det siden du skrev det f?rste gang?

Mikkel
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Indlæg af tom »

Jeg har ingen umiddeltbar id? - hvis det er Torben der har lavet ?ndringerne, s? er det efter vores database-flytninger m.v., s? d?n fejlkilde er ihvertfald udelukket denne gang ;-)
/Tom.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Hhhhm - track 10 i denne udsendelse har jeg ikke pillet ved, da jeg ikke har pladen.

Den ligger nummer "t?t p? n?stsidst" p? listen over KS plader jeg skal have k?bt.

Nummer sjok p? min liste har hidtil v?ret Suburban Boys - The hit mix - actually, men den fik jeg smidt i nakken for 14 kr. S? nu indtager Suburban Boys - Commumix sidste pladsen.

Jeg fatter simpelthen ikke hvordan Kim har kunne spille de to plader med Suburban Boys. Det er mig endnu mere ufatteligt, at man med s? lidt talent kan f? udgivet en plade....

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Tiderne passer 100% med Jean Deleurans kopi - p? n?r lige #7, der i databasen er angivet til 7:02, hvor Jean Deleurans kopi kun varer 6:01. Det retter jeg lige op p?.

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Torben Pedersen skrev:Suburban Boys
..
Jeg fatter simpelthen ikke hvordan Kim har kunne spille de to plader med Suburban Boys. Det er mig endnu mere ufatteligt, at man med s? lidt talent kan f? udgivet en plade....

Torben
Jeg er ligeledes m?ll?s. Den han spillede i februar 1988 gjorde at jeg holdt op med at optage, og kun sj?ldent lyttede til dusednelserne efter det.
?rgeligt set med vore ?jne idag, men fuldt fortjent set med datidens ?jne. Kim var simpelthen selv ude om det.

Mikkel
Besvar