Fredags?bent 1984-08-11

Debat om Kim Schumachers radioudsendelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Fredags?bent 1984-08-11

Indlæg af tjornov »

Hvad f..... Her sidder man ganske uskyldigt og pr?ver at danne sig et overblik over d'herrer Grebos samlinger, og s? pludselig ligger der en Fredags?bent i S?rens samling, som vi ikke har st?ende i databasen ...

OK, nu hvor jeg h?rer den, s? kan jeg godt huske, at du har n?vnt den tidligere. Men vi glemte den vist i december. Det er den udsendelse, hvor KS snakker live via telefon med vistnok Ida Bj?rn Nielsen hjemme i studiet. Han fort?ller om Richard Burtons d?d, Elizabeth Taylors slankekur og slutter af med at spille et nummer med Rockwell.

Datoen - 1984-08-11 - er i ?vrigt en l?rdag. Men nu blev Fredags?bent jo ogs? genudsendt om l?rdagen. S? den passer nok. Jeg vil dog kontrolhjemhente udsendelsen fra Statens Mediesamling. Og nok ogs? alle andre fredags?bent i et par uger f?r og efter den dato.

Mvh S?ren Tj?rnov
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Ja da den har vi da begge..dejligt den er ny for jer og kommer p? plads hvor den h?rer hjemme :lol:
Billede
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Fredags?bent 1984-08-11

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Hvad f..... Her sidder man ganske uskyldigt og pr?ver at danne sig et overblik over d'herrer Grebos samlinger, og s? pludselig ligger der en Fredags?bent i S?rens samling, som vi ikke har st?ende i databasen ...

OK, nu hvor jeg h?rer den, s? kan jeg godt huske, at du har n?vnt den tidligere. Men vi glemte den vist i december. Det er den udsendelse, hvor KS snakker live via telefon med vistnok Ida Bj?rn Nielsen hjemme i studiet. Han fort?ller om Richard Burtons d?d, Elizabeth Taylors slankekur og slutter af med at spille et nummer med Rockwell.
Henning spillede den for os :)

Mikkel
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

ja, men jeg tror at s?ren ikke var dukket op p? det tidspunkt hvor vi afspillede den....men jeg har skrevet med dig tj?rnov om udsendelse tidligere hvor du ret hurtigt fandt richard burtons d?dsdag, ......for den dato vi har skrevet er kun et ca.g?t alts? bliver vi n?dt til at bestille den hjem for at finde den n?jagtige uds dato.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

OK, godt at vide det med g?ttet p? datoen. Jeg pr?ver at finde den.

Mvh S?ren Tj?rnov
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

N?ste gang m? vi lave nogle m?ls?tninger 8)
  • Jeg vil ikke smitte Mikkel med fork?lelse

    S?ren T skal v?re der hele aften og drikke Jack D

    Og vi andre skal holde v?gne lige s? l?nge som Mikkel B...
Billede
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

jamen problemet, Henning, er jo at du ikke kan drikke jack D uden at blive s?vnig. s? hvordan kan vi l?se det ?..... hvis du bare drikker cola kan man ikke se at der ikke er jack i.....smart... og hvis du skal ha den "on the rocks" m? vi bruge icetea.....s? skulle alle blive glade.
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Hov hov brormand - hvem gik sidst ned p? Jack d

http://www.sonne.dk/soren_ned.mov

Og s? m? heller tilbage til tr?dens emne - istedet for vores fuldemandssnak... :shock:
Billede
Besvar