Interview med KS bragt p? P3 mandag d. 27. december 2004

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Interview med KS bragt p? P3 mandag d. 27. december 2004

Indlæg af tjornov »

Her i mandags stod jeg og satte nogle fliser op i min k?restes lejlighed (vi bor sammen i min; hendes er udlejet). Jeg havde radioen st?ende p? P3, og pludselig tonede Kim Schumacher ud i ?teren. En eller anden spillede et nummer fra en af de to officielle cd'er. Men det var ikke nok. Efterf?lgende fortsatte det med en r?kke klip med et interview med KS, og en person i studiet blev interviewet af studiev?rten om sit m?de med KS, om sit syn p? KS osv. Det hele varede timen ud. Jeg fik ikke fat p? studiev?rtens navn, og jeg fangede kun fornavnet - Ulrik - p? den person, som blev interviewet. Og jeg fik ikke optaget udsendelsen (jeg var mange kilometer fra min b?ndoptager og havde lidt sm?travlt med at f? sat fliser op p? kl?ber, der allerede var smurt ud over v?ggen).

Jeg har i DR's programoversigt fundet ud af, at programmet hed 'Mit m?de med...' og varede fra 12-14.

Jeg har i tidens l?b modtaget mails vedr. KS fra tre personer, der hedder Ulrik til fornavn. Det mest sandsynlige er, at det drejer sig om Niels Ulrik Basse - manden der i juni 2004 pr?vede p? at s?lge et interview med KS til os for kr. 40.000,- eller h?jere! Et 'tilbud' vi ikke tog imod. Til geng?ld gik der et forslag tilbage til Ulrik om at moderere sit syn p? v?rdien af sit interview i voldsom grad samt en forklaring om, at han havde bev?get sig ind i kredse, hvor der ikke var penge blandt de involverede.

Til hvilken pris han eventuelt har f?et afsat interviewet m? st? hen i det uvisse.

Jeg vil kontakte DR med henblik p? informationer om en eventuel genudsendelse.

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Interview med KS bragt p? P3 mandag d. 27. december 2004

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Her i mandags stod jeg og satte nogle fliser op i min k?restes lejlighed (vi bor sammen i min; hendes er udlejet). Jeg havde radioen st?ende p? P3, og pludselig tonede Kim Schumacher ud i ?teren. En eller anden spillede et nummer fra en af de to officielle cd'er. Men det var ikke nok. Efterf?lgende fortsatte det med en r?kke klip med et interview med KS, og en person i studiet blev interviewet af studiev?rten om sit m?de med KS, om sit syn p? KS osv. Det hele varede timen ud. Jeg fik ikke fat p? studiev?rtens navn, og jeg fangede kun fornavnet - Ulrik - p? den person, som blev interviewet. Og jeg fik ikke optaget udsendelsen (jeg var mange kilometer fra min b?ndoptager og havde lidt sm?travlt med at f? sat fliser op p? kl?ber, der allerede var smurt ud over v?ggen).

Jeg har i DR's programoversigt fundet ud af, at programmet hed 'Mit m?de med...' og varede fra 12-14.

Jeg har i tidens l?b modtaget mails vedr. KS fra tre personer, der hedder Ulrik til fornavn. Det mest sandsynlige er, at det drejer sig om Niels Ulrik Basse - manden der i juni 2004 pr?vede p? at s?lge et interview med KS til os for kr. 40.000,- eller h?jere! Et 'tilbud' vi ikke tog imod. Til geng?ld gik der et forslag tilbage til Ulrik om at moderere sit syn p? v?rdien af sit interview i voldsom grad samt en forklaring om, at han havde bev?get sig ind i kredse, hvor der ikke var penge blandt de involverede.

Til hvilken pris han eventuelt har f?et afsat interviewet m? st? hen i det uvisse.

Jeg vil kontakte DR med henblik p? informationer om en eventuel genudsendelse.

Mvh S?ren Tj?rnov
Det er af journalistisk v?rdi for os at opn? adgang til denne udsendelse enten igennem DR direkte da udsendelsen er ny eller igennem mediesamlingen som du jo efterh?nden har en del erfaring med.

DR har ugeprogrammerne for tv og radio liggende 2 uger bagud og 2-3 uger fremaf. I word format.
http://www.dr.dk/tvsepl/

Du burde kunne henvise til eksakt udsendelse i en af disse filer.
Jeg har hentet filerne men har ikke lige word p? maskien her p? kurset :( s? jeg kan ikke lige se hvor gode de er.

Mikkel
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Interview med KS bragt p? P3 mandag d. 27. december 2004

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:..
Jeg har i DR's programoversigt fundet ud af, at programmet hed 'Mit m?de med...' og varede fra 12-14.
..
Mvh S?ren Tj?rnov
Det er af journalistisk v?rdi for os at opn? adgang til denne udsendelse enten igennem DR direkte da udsendelsen er ny eller igennem mediesamlingen som du jo efterh?nden har en del erfaring med.

DR har ugeprogrammerne for tv og radio liggende 2 uger bagud og 2-3 uger fremaf. I word format.
http://www.dr.dk/tvsepl/

Du burde kunne henvise til eksakt udsendelse i en af disse filer.
Jeg har hentet filerne men har ikke lige word p? maskien her p? kurset :( s? jeg kan ikke lige se hvor gode de er.

Jeg har nu installeret Word 97 og kan se et produktionsnummer for udsendelsen men ikke indholdet for den. Dvs i denne type oversigt st?r der intet om Kim Schumacher.
Produktionsnummeret er 1-333-04-76531
Muligvis kan du allerede nu online bestille via dette nummer?

Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Re: Interview med KS bragt p? P3 mandag d. 27. december 2004

Indlæg af tjornov »

MikkelBreiler skrev:Produktionsnummeret er 1-333-04-76531. Muligvis kan du allerede nu online bestille via dette nummer?
S? vidt jeg husker betinger de sig b?de uger og m?neder fra udsendelse til man har mulighed for at hente udsendelsen fra Statens Mediesamling. Men jeg skal nok huske det ;-)

Mvh S?ren Tj?rnov
Besvar