GODT NYT?R!

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

GODT NYT?R!

Indlæg af tom »

Godt nyt?r til alle - husk nu at finde det gamle kassetteb?nd fra 31.12.1984 p? stereoanl?gget kl. 15:05 - d?r fylder optagelsen TYVE ?R!
/Tom.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Et styk b?nd - Maxell UD 120 - med egen nummerering '35' er hermed fundet frem af skuffen. Men hov. Stuen med stereoanl?g (der dog ikke er 20 ?r gammelt, men kun 10), er okkuperet af k?reste, to b?rn og svigerfor?ldre. Hmm, hvad mon de vil sige til det ... ?

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Et styk b?nd - Maxell UD 120 - med egen nummerering '35' er hermed fundet frem af skuffen. Men hov. Stuen med stereoanl?g (der dog ikke er 20 ?r gammelt, men kun 10), er okkuperet af k?reste, to b?rn og svigerfor?ldre. Hmm, hvad mon de vil sige til det ... ?

Mvh S?ren Tj?rnov
Der er ikke tapedeck i stuen her hos mine for?ldre men jeg tager b?ndet frem nu p? mit gamle v?relse hvor de andre l?ger op til aftensmad.
Jeg skulle have husket at tage min ghettoblaster med herop fra Ballerup, for jeg har faktisk stadigt den b?ndoptager b?ndet blev optaget p?. Sl? den! ;)

Mikkel
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Hejsa gutter og gutinder, og godt nyt?r til jer alle herfra :-)

H?ber, at i f?r rigtig mange fede sj?ldne 12 tommer vinyler i det nye ?r, og at alt m? g? jer vel!

Mvh. SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Besvar