K?re Kim-eksperter: HJ?LP

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Gæst

K?re Kim-eksperter: HJ?LP

Indlæg af Gæst »

K?re Kim-fans

Jeg pr?ver at finde ud af hvor et diskotek/natklub eller lign. ved navn Klich? ligger. Jeg har l?st om det, og det ligger i K?benhavn og spiller kun 80?er musik med Kim Shumacher-speaks ind i mellem. Det har ?bent hver fredag og har til huse i et andet diskotek eller lign. som jeg har glemt navnet p?.

Stedet skulle v?re ?bnet i sommers, jeg l?ste om det i ?n af gratisaviserne fra S-toget, og har ikke h?rt om det siden.

Det vil bare v?re s? dejligt, hvis ?n af jer kender stedet og kan fort?lle hvor det ligger!

Kh Charlotte
:wink: :wink: :wink:
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Hej Charlotte - det lyder da for fedt med det sted - har desv?rre ikke selv h?rt om det - men m?ske har en af de andre h?rt om det.
Ellers m? du love at vende tibage og fort?lle hvis du finder ud af det.

mange firser hilsner
Henning Grebo

PS: Pr?vede ogs? at s?ge efter det p? nettet men fandt ikke noget - pr?vede endda ogs? som "cliche". Men som du ogs? skriver s? er det nok fordi selve stedet hedder noget andet - og kun huser Kliche om fredag.
Billede
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

HenningGrebo skrev:Hej Charlotte - det lyder da for fedt med det sted - har desv?rre ikke selv h?rt om det - men m?ske har en af de andre h?rt om det.
Ellers m? du love at vende tibage og fort?lle hvis du finder ud af det.

mange firser hilsner
Henning Grebo

PS: Pr?vede ogs? at s?ge efter det p? nettet men fandt ikke noget - pr?vede endda ogs? som "cliche". Men som du ogs? skriver s? er det nok fordi selve stedet hedder noget andet - og kun huser Kliche om fredag.
Grunden til at stedet hedder Kliche er at det er Lars H.U.G.s gamle gruppe. Den blev svjh lavet efter han var med i gruppen Taurus, hvor ogs? Steffen Brandt var medlem.

Mikkel
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: K?re Kim-eksperter: HJ?LP

Indlæg af MikkelBreiler »

Anonymous skrev:K?re Kim-fans

Jeg pr?ver at finde ud af hvor et diskotek/natklub eller lign. ved navn Klich? ligger. Jeg har l?st om det, og det ligger i K?benhavn og spiller kun 80?er musik med Kim Shumacher-speaks ind i mellem. Det har ?bent hver fredag og har til huse i et andet diskotek eller lign. som jeg har glemt navnet p?.
Efter at have f?et artiklen doneret af Lars Hyttel i Sm?rum, kan jeg se at det er Restaurant Eat, Hovedvagtsgade 8 som l?gger hus til det engelsklydende diskotek Cliche, som nok lyder mere kosmopolitansk end Klich?. Og if?lge artiklen er det fredage fra 23:03 og entr?en er gratis.

Mikkel
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Kanon s? fik vi det opklaret...GJ Mikkel...
Billede
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jeg ser f?rst nu, at mit sp?rgsm?l er blevet besvaret - hvor er det bare dejligt - tusind tak!! Jeg h?ber mange af jer andre ogs? kan have gl?de af svaret.

Mvh Charlotte
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Ja da - vi er 4 der skal derind den 4 feb 8) 8) 8) 8)

Hvis du skal derind p? en anden dato s? kan vi jo hver lave en anmeldelse af stedet...
Billede
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jamen den 4. februar - det er jo snart. Jeg ser meget frem til en anmeldelse af stedet. Jeg pr?ver at lave et arrangemnent med nogle kolleger, hvor vi vil slutte d?r.

Mvh Charlotte
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

HenningGrebo skrev:Ja da - vi er 4 der skal derind den 4 feb 8) 8) 8) 8)

Hvis du skal derind p? en anden dato s? kan vi jo hver lave en anmeldelse af stedet...
Jeg skal til 70-270 eksamen den fredag, s? jeg tager op til min familie bagefter og holder weekend.

Mikkel
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Hej Charlotte - jamen jeg skal nok skrive n?r vi har v?ret derinde p? fredag om det var en succes eller fiasko..og vil holde mig ?dru s?ledes at det ikke p?virker anmeldelsen :P

mvh
Henning
Billede
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

HenningGrebo skrev:Hej Charlotte - jamen jeg skal nok skrive n?r vi har v?ret derinde p? fredag om det var en succes eller fiasko..og vil holde mig ?dru s?ledes at det ikke p?virker anmeldelsen :P
Hmmm hvad nu hvis stedet kun virker fedt n?r man er pl?ret? ;)

Du m? nok lige stemme indl?gget af med en som ikke var ?dru :)

Mikkel
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

N? ja Mikkel du har en pointe - vi er 2 hunk?n og to hank?n som tager derind - s? deler vi os op i to grupper - den ene ?du - den anden stang Barcardi... :lol:
Billede
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

HenningGrebo skrev:N? ja Mikkel du har en pointe - vi er 2 hunk?n og to hank?n som tager derind - s? deler vi os op i to grupper - den ene ?du - den anden stang Barcardi... :lol:
Det store hit i 80erne var ellers Lambrusco, var det ikke? Lyser?d hvidvin.

Mikkel
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Indlæg af tom »

MikkelBreiler skrev:
HenningGrebo skrev:N? ja Mikkel du har en pointe - vi er 2 hunk?n og to hank?n som tager derind - s? deler vi os op i to grupper - den ene ?du - den anden stang Barcardi... :lol:
Det store hit i 80erne var ellers Lambrusco, var det ikke? Lyser?d hvidvin.

Mikkel
Det var vel n?rmere Pisan Ambon? Og banan-lik?r 8)
/Tom.
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Eller Barcardi Rom med Cola - men det er jeg vokset fra..*LOL*
Billede
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

[quote="tom]Det var vel n?rmere Pisan Ambon? Og banan-lik?r 8)[/quote]

Jeg ved ikke hvad der var popul?rt til skolefesterne, jeg har aldrig gidet at g? til drukfester, siden den f?rste i 6 kl. har jeg brillieret med ikke at dukke op til en eneste fest, kun dem i familien (som jeg jo tvangsindlagt til at tage med til).

Mikkel
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Indlæg af tom »

Det var nu ikke fordi der var druk i vores skolefester. Jeg husker dog at vi til en fest i omkring 8. klasse drak Vitz - en sodavand med alkohol (vistnok fra Tuborg). Det m? v?re forl?beren for Vodka-nissen og Barcadi-vandene ...

Pisan Ambon-trenden husker jeg (eller m?ske husker jeg netop ikke?) i forbindelse med byturene i EFG og senere ...
/Tom.
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Charlotte - vi bliver vist n?dt til at finde et andet firsersted - Cliche n?ede kun at k?rer et par mdr - ejeren havde gang i for mange steder og gik konkurs......fik vi af vide p? Cafe Victor som ligger lige ved siden af....?v

Men vi havde en fed aften alligevel :P
Billede
Gæst

Indlæg af Gæst »

?v, hvor ?rgeligt - men tak for svaret. :cry: :cry:

Jeg kan jo kun opfordre alle til at skrive h?r, hvis de finder et andet firsersted!!

Mange hilsner fra Charlotte
hyttel
Indlæg: 58
Tilmeldt: 15-06-2004 22:22:34
Geografisk sted: Sm?rum

80`er fest

Indlæg af hyttel »

Hej alle 80`er freaks

Her er en gl?delig nyhed for alle os der elsker dette fede ?rti. L?rdag d. 26-3 er der noget der hedder " club 16 " i Templet i Lyngby. Dette er ?benbart en begivenhed der er kommet for at blive, da der er planlagt event p? f?lgende datoer: 30-4 og 28-5.
Det kunne jo v?re at man skulle arbejde p? en tur derud.
Alle ?nskes en god p?ske

Mvh

Lars Hyttel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Sk?gt at l?se - at der bliver afholdt Club 16 i Templet. For dem, der ikke er fra Kgs. Lyngby som undertegnede, s? var Club 16 S T E D E T hvor man hang ud fredag aften, hvis man ellers gik i gymnasiet i omr?det, der i 2. halvdel af 80'erne. Det gik ned en gang lige i slutningen af 80'erne. En gang i starten af 90'erne var der nogen af dem, jeg gik i gymnasium med, der startede Templet (bygningen har en lidt underlig placering p? en skr?ning mellem en motorvej og en af de store hovedveje gennem Lyngby og ligner et tempel; derfra navnet) som et musikspillested. Jeg havde godt nok ikke troet, at det ville holde s? l?nge. Men det er nok godt hjulpet p? vej af, at Lyngbys natteliv ikke har s? meget andet at byde p?. T?nding af gadebelysningen er faktisk et af de mere eksplosive elementer ... ;-)

Mvh Tj?rnov
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:store hovedveje gennem Lyngby og ligner et tempel; derfra navnet) som et musikspillested. Jeg havde godt nok ikke troet, at det ville holde s? l?nge. Men det er nok godt hjulpet p? vej af, at Lyngbys natteliv ikke har s? meget andet at byde p?. T?nding af gadebelysningen er faktisk et af de mere eksplosive elementer ... ;-)

Mvh Tj?rnov
Pudsig ting det der Templet, jeg var for en 10 ?r siden inde til et Bowie arrangement, hvor der viste sig at v?re hyret et kopiband og derefter et visning af en film med Bowie fra 1975 eller deromkring.
Ved d?ren fandt jeg ud af at hvis man var medlem kom man ind til halv pris eller noget. Og det kostede ikke noget at v?re medlem. blev medlem 0.2 skund f?r jeg k?bte billetten.
Det pudsige var at jeg kom der fordi en fra min gymnasie tid, en lokal dreng i Hiller?d der er den eneste gang jeg nogen sinde har v?ret inden for d?rene, og jeg fik faktisk noget tilsendt om kommende arrangementer dengang, men da var jeg arbejdsl?s/studerende s? jeg havde om muligt f?rre penge at forn?je mig med. Men halv pris det var meget.

Selve beliggenheden er ogs? ret underlig. Jeg kan ikke huske hvad huset blev brugt til f?r, men det ved du nok :)

Mikkel
Besvar