Expertb?ndet 1990

Spørgsmål om Kim og de projekter han var involveret i.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
rasjep
Indlæg: 1
Tilmeldt: 12-11-2004 09:00:51

Expertb?ndet 1990

Indlæg af rasjep »

?rede KS-fans,
Jeg var en af de f? der ikke til min konfirmation i 1990 fik et KS-Expert-b?nd men jeg har her 14 ?r efter endelig kommet i besiddelse af et. Jeg har h?rt det en del og det der selvf?lgelig f?rst kommer i mine tanker er at det er een lang salgskassette men han g?r det sgu OK alligevel.
Er der nogen der har en anelse om til hvilket honorar han gjorde dette? Er der overhovedet Expert i Danmark endnu?

En anden ting er intro- og outro til Expertb?ndet der hvor der siges Expert p? forskellige m?der. Er det bare mig eller lyder det i mist?nksom grad som Steffen Brandt fra bandet TV2?

Med mange venlige hilsener
Rasmus
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Rasmus.
Jeg er gammel expertdreng. Arbejdede i expert radio i N?stved fra 92-95.
Dengang havde vi en hel kasse med originale Kim Schumacher expertb?nd, desv?rre reddede jeg mig bare et par stykker og jeg kan desv?rre ikke opklare mysteriet omkring b?nd 1987/88.
Expert findes i bedste velg?ende i dk p? www.expert.dk .endvidere er der expert i sverige, vistnok ogs? i norge og s? har jeg set expertbutikker mange steder i Gr?kenland, hvor de i mange ?r har haft b?de hvidevarer og radiovarer. Dette er jo f?rst blevet blandet i danmark indenfor de senere ?r.
jeg har desv?rre ingen oplysninger om Kim`s honorar. Det forbliver formendtlig en hemmelighed...
hls
s?ren.
Senest rettet af Soren Grebo 12-11-2004 15:06:38, rettet i alt 1 gang.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg ved, at der har v?ret indtil flere henvendelse til Expert. Ikke for at h?re hvad han fik af honorar, men for at finde ud af hvor mange og helt n?jagtigt hvorn?r, der er blevet udgivet diverse reklameb?nd. Men ingen er vendt tilbage. Vi g?tter p?, at det ligger s? lang tid tilbage, at der ingen er tilbage i Expert, som ved det.

Honorarm?ssigt var KS kendt for at tage langt mere end de fleste andre. Men n?jagtigt hvor meget ved vi ikke.

Jeg synes nu ikke, at det lyder som Steffen Brandt, der laver intro/outro.

Mvh S?ren Tj?rnov
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Der kunne faktisk godt v?re gamle medarbejdere, for expert butikkerne var selvst?ndige folk som lejede sig ind i konceptet og selvst?ndige har det jo med at holde l?ngere...min gamle butikschef kunne jeg h?re en gang ved lejl selvom han nu ejer en punkt 1 butik i sor?.
Ps: ikke fordi det er v?sentlig, men der er da noget galt med jeres ur....forrige mail viser en tid som ikke har v?ret der endnu og det er ikke kun sommertid, men mere.[/quote]
Besvar