Brev fra Klaus Jensen

Forslag, kommentarer, ris, ros og røghatte til folkene bag www.kimschumacher.dk

Redaktør: www.kimschumacher.dk

tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Brev fra Klaus Jensen

Indlæg af tjornov »

Hej I 2 g?ve gutter

Tak for en pr?gtig hjemmeside, virkelig et godt stykke arbejde med at f? samlet alt det materiale. For en "halv gammel" gut som mig, der sad med fingeren p? optageknappen, hver mandag n?r Kim tonede ud gennem h?jtaleren p? transistorradioen er dette jo guldet, det er jo som at opleve det igen. Det er bare en skam at det ikke er muligt for jer at ligge et par enkelte af de bedste lydsekevenser ned p? siden, men jeg forst?r ganske udm?rket alt det med ophavsret osv osv, det skal man jo passe p? ikke at overtr?de, men et enkelt: "Ka i ha det wrauuuw helt fantastiksk" ville jo have sat prikkekt over i'et. Jeg har desv?rre ikke flere optagelser p? kassetteb?nd tilbage, i ved n?r man flytter ryger der jo lidt ud hver gang, og de er alts? r?get ud under en flytning, ellers m?tte i helt sikkert gerne have f?et dem til jeres arkiv. Held og lykke med udbygningen af jeres hjemmeside, og hvis i mener at en Schumacker-fan anno 71 kan hj?lpe med oplysninger er i velkomne til at sende mig en mail

Med venlig hilsen

Klaus Jensen
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Jamen Klaus er jo en ung fyr :)

SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
PJ
Indlæg: 38
Tilmeldt: 22-07-2003 00:09:02
Geografisk sted: Ringsted

Indlæg af PJ »

S?rdeles ung, var der ikke ?n der kunne lave en query p? hvor gamle brugere af ks.dk egentlig er? Eller er det for ?benlyst man ligger et sted mellem 30-40?
_-= PJ =-_
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

det kunne da v?re meget sjovt at se en gennemsnitsalder p? os herinde..
ikke alene er han ung, en rigtig KS fan staver alts? heller ikke hans navn forkert. :lol:

Til Tj?rnov. hvordan g?r det med "the Twins"
jeg er snart ved at have overspillet alle mine udsendelser til mp3 og jeg fandt en lille ny sjov ting...en udsendelse hvor KS snakker om Rambo filmene, rocky og volden i disse film og om hvordan amerikanerne kontra danskere reagerer p? dette i biografen.. der er en 3-4 min med melodien "19" poul hardcastle k?rende lidt i baggrunden...
Skal lige finde ud af hvilken rambo film det var , s? vi kan tidsbestemme udsendelsen, men jeg tror ikke at det er en fredags?ben....kan du genkende noget af ovenst?ende??
s?ren.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

boombui skrev:Til Tj?rnov. hvordan g?r det med "the Twins"
De sm? guldklumper har det fint. De er nu 9 m?neder, og forel?big har de v?ret ret nemme b?rn. Jeg f?r tit 6-7 timers s?vn hver nat. Men s? er jeg selvf?lgelig ogs? i seng senest kl. 22 .. ;-)
boombui skrev:jeg er snart ved at have overspillet alle mine udsendelser til mp3 og jeg fandt en lille ny sjov ting...en udsendelse hvor KS snakker om Rambo filmene, rocky og volden i disse film og om hvordan amerikanerne kontra danskere reagerer p? dette i biografen.. der er en 3-4 min med melodien "19" poul hardcastle k?rende lidt i baggrunden... Skal lige finde ud af hvilken rambo film det var , s? vi kan tidsbestemme udsendelsen, men jeg tror ikke at det er en fredags?ben....kan du genkende noget af ovenst?ende??
s?ren.
Jeg genkender umiddelbart ikke ovenst?ende. Det lyder dog som en Fredags?bent fra en gang i 1982-83 (First Blood er vist fra 1982), hvor han netop lavede filmanmeldelser og indslag p? den m?de, som du beskriver det. MEGET interessant. Vi har ikke registreret en udsendelse med en s?dan indhold.

Mvh S?ren Tj?rnov
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

ahh, endelig fandt jeg noget igen, som i ikke har :lol: desv?rre er jeg ret sikker p? at den ligger senere end 82. p? mine b?nd ligger den lige i starten af 1986...hvor mange rambo film var der?? der bliver sagt at en af forfilmene f?r rambo, der bliver vist i biografen, er rocky 4. kan det hj?lpe os lidt.
s?ren.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

B?de Rocky IV og Rambo: First Blood Part II er fra 1985. Og det var ogs? i 1985, at han lavede nogle Fredags?bent, hvor han talte i l?ngere tid.

- tjornov
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

ok. jeg fors?ger at f? lagt nogle nye godbidder over p? cd, s? vi kan h?re dem den 12 december...tak for info.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg kan ikke rigtigt huske ... var der noget med, at du muligvis havde en lille bid i d?rlig kvalitet af den Harakiri (fra d. 13. januar 1986), som ingen har og ingen har set? Eller har vi lukket den tidligere?

Mvh S?ren TJ?rnov
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

nej, den er ikke lukket. kvaliteten er rigtig husket noget d?rligt i starten, men f?lgende kan jeg f? ud af udsendelsen :
intro med the cars. derefter
zz top : sleeping bag
Mothley crue : smoking in the boys room. i noget bedre kvalitet derefter.
michael sembello : gravity
s? kommer scenen i back to the future 1 hvor michael j fox skrurer op for forst?rkerne og andre scener fra filmen til sangen johnny be good.
interview med michael j fox i den s?dvanlig KS stil.
Annie lennox og aretha franklin : sisters are doing it for themselves
rose, tror jeg : future sex
andrew simone : dance electric
sly & robbie : let move
afsluttes med outtro og sisters are doing it for themselves igen.

Denne udsendelse er tilegnet alle landets kulturelle optimister

Hele optagelsen varer 30 m 22 sek, s? det er hele udsendelsen og 80 % er i rimelig kvalitet, standard play, dog i mono.
skal se om jeg snarest kan f? taget tid p? udsendelsen, s? vi kan f? opdateret databasen.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Du har fundet guld ;-)

Gl?der mig til at se den d. 12. oktober eller lige deromkring.

- tjornov
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

hr tjornov, nu er du vist i en schumacher ekstase orgasme, det bliver alts? den 12 december hvis gud og mikkel breiler er med. :lol:
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

boombui skrev:hr tjornov, nu er du vist i en schumacher ekstase orgasme, det bliver alts? den 12 december hvis gud og mikkel breiler er med. :lol:
13 januar er ikke en udsendelse jeg har men den ligger forud for alle de jeg har s? jeg m? have misset at KS gik igang efter nyt?r med nye videoudsendelser. Dog husker jeg at have set nogle af disse videoer og muligvis ogs? klippet med MJFox. Jeg tror dog ikke jeg har set hele udsendelsen, KS har spillet noget af det i radioen ogs?.

Der er muligivs ikke plads nok hos mig til seancen - jeg har s? meget audio/computer grej st?ende at jeg skal t?nke over hvad jeg g?r til den tid.... fx har jeg 6 s?t h?jttalere st?ende hvoraf 5 virker og 4 af dem er velspillende Jamo s?t. S? hvad med Tj?rnov, har du en 2x3meter bar hvis v?gplads for s? tager jeg projektor med s? vi alle kan se? :)

mikkel
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Vi kan sikkert v?re hos bror Boombui - han har plads og projektor...

Jeg har i ?vrigt ogs? en DVD projekt med en lille KS overraskelse i - og som jeg ikke er sikker p? i kender...
Musique
Indlæg: 59
Tilmeldt: 03-10-2003 15:11:02

Indlæg af Musique »

boombui skrev:en udsendelse hvor KS snakker om Rambo filmene, rocky og volden i disse film og om hvordan amerikanerne kontra danskere reagerer p? dette i biografen.. der er en 3-4 min med melodien "19" poul hardcastle k?rende lidt i baggrunden...
Skal lige finde ud af hvilken rambo film det var , s? vi kan tidsbestemme udsendelsen, men jeg tror ikke at det er en fredags?ben....kan du genkende noget af ovenst?ende??
s?ren.
Det indslag kan jeg huske! Det er pudsigt at f? genopfrisket. KS var ret negativ over for den f?rste Rambo-film, der netop var kommet i biograferne.

Han sagde noget om - og jeg citerer efter hukommelsen en 30 ?r gammel udsendelse - "muskelsvulmende Sylvester Stallone med maskingev?r, der ordnede en masse sk?v?jede vietnamesere" - eller noget i den retning. Men det l?d ikke just som om, han var faldet i svime over filmens kvaliteter - eller mangel p? samme.

Men...det var da Fredags?bent, var det ikke?
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

jep, vi kan godt v?re hos bror boombui.alias mig...jeg har for?vrigt pr?vet at rette min profil til s?ren grebo, men kan ik....kan adminstrator hj?lpe mig???... det ville for?vrigt v?re en fordel at v?re hos mig, hvis vi skulle se nogle af de nye guldklumper...er ikke helt en ?rn endnu til at br?nde mp3 filer og videocrab. men jeg kunne til n?d lave et videob?nd med kopi og lydfiler p?... meeen det er jo ikke helt det samme for de herrer proffer...
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Indlæg af tom »

S? er det ?ndret: boomui --> S?ren Grebo.
Send mig en mail (tom@digam.dk) hvis der er problemer - husk at du fremover ogs? skal logge p? som "S?ren Grebo".
/Tom.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

hej Tom.
tak for hj?lpen.
boombui blev jeg kaldt da jeg arbejdede i Thailand, men s?ren passer lidt bedre her.
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Hej bros du glemte at fort?lle at Boombui betyder "den lille tykke elefant" p? Thailandsk... :P
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

HenningGrebo skrev:Hej bros du glemte at fort?lle at Boombui betyder "den lille tykke elefant" p? Thailandsk... :P
Hahaha... nej, det var ikke p?nt sagt :lol:

Men jo - det var da godt, at f? hele historien :)

Mvh. SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

he he, jeg mangler ogs? at finde ud af hvad "store tykke elfant" hedder p? thailandsk som jo passer p? dig, k?re bror.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

S?ren Grebo skrev:hr tjornov, nu er du vist i en schumacher ekstase orgasme, det bliver alts? den 12 december hvis gud og mikkel breiler er med. :lol:
.. eeeeeeeeeeeeeeeeeeh. Jeg har SOM S?DVANLIG en anden aftale d. 12. december. Den samme f?dselsdag ?r efter ?r. Og det er ikke KS's.

Hvad med at holde det p? dagen i stedet .... :D

Mikkel, har du snakket med Jacob om en n?jagtig dato?

Mvh S?ren Tj?rnov
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

HenningGrebo skrev:Hej bros du glemte at fort?lle at Boombui betyder "den lille tykke elefant" p? Thailandsk... :P
I ?vrigt lidt underligt at se dig bruge et alias, der ligger s? t?t p? mit gamle bagd?rsalias 'Boomboy' ...

Mvh Tj?rnov
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

S?ren Grebo skrev: intro med the cars. derefter
zz top : sleeping bag
Mothley crue : smoking in the boys room. i noget bedre kvalitet derefter.
michael sembello : gravity
s? kommer scenen i back to the future 1 hvor michael j fox skrurer op for forst?rkerne og andre scener fra filmen til sangen johnny be good.
interview med michael j fox i den s?dvanlig KS stil.
Annie lennox og aretha franklin : sisters are doing it for themselves
rose, tror jeg : future sex
andrew simone : dance electric
sly & robbie : let move
afsluttes med outtro og sisters are doing it for themselves igen.
Jeg har opdateret databasen med ovenst?ende. En dag f?r vi nok sat tider p?.

Mvh S?ren Tj?rnov
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Det ser da super ud. totalt stolt jeg er med mit lille bidrag til databasen. Jeg skal love at komme med tiderne i det nye ?r :-)
Tj?rnov, husk lige at slette teksten "indhold ikke kendt" p? ?rsoversigten. det m? jo v?re en fryd at slette den..
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

S?ren Grebo skrev:Det ser da super ud. totalt stolt jeg er med mit lille bidrag til databasen. Jeg skal love at komme med tiderne i det nye ?r :-)
Tj?rnov, husk lige at slette teksten "indhold ikke kendt" p? ?rsoversigten. det m? jo v?re en fryd at slette den..
Teksten er nu slettet. Men har du ikke yderligere en detalje at byde p?? Hvad med den Rambo-Fredags?bent? Kom vi ikke frem til, at den mest sandsynligt var fra 1985?

Mvh Tj?rnov
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Tj?rnov.
Ja se, den er straks lidt vanskeligere. Jeg tror den stammer fra 1985, dog ligger den p? mine b?nd imellem 2 udsendelser fra starten af 1986. Der g?r nok noget tid inden vi kan fastsl? denne udsendelse.
mvh
s?ren grebo.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har nu oprettet udsendelsen som v?rende en ukendt fra 1985.

Mvh S?ren Tj?rnov
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Ja ja, endnu en glemt tr?d :lol:
Men bedre sent end aldrig.
Her kommer tiderne, har netop overspillet den eneste kendte udsendelse over til DVD:

00.00 - 01.36 : intro med the cars. derefter
01.36 - 04.50 : zz top : sleeping bag
04.50 - 07.52 : Mothley crue : smoking in the boys room.
07.52 - 10.52 : Michael sembello : gravity
10.52 - 14.29 : s? kommer scenen i back to the future 1 hvor michael j fox skrurer op for forst?rkerne og andre scener fra filmen til sangen johnny be good.
14.29 - 17.18 : interview med michael j fox i den s?dvanlig KS stil.
17.18 - 19.37 : Annie lennox og aretha franklin : sisters are doing it for
19.37 - 22.39 : Roach : Future sex
22.39 - 26.36 : Andrew simone : dance electric
26.36 - 29.28 : Sly & robbie : let move
29.28 - 30.22 : Afsluttes med outtro og sisters are doing it for themselves igen.

Er der en venlig sj?l der kan taste det ind i databasen.

mvh
S?ren.G
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Det er hermed indtastet. Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar