Labyrinth

Debat om Kim Schumachers radioudsendelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
DenUnge
Indlæg: 1
Tilmeldt: 22-07-2004 14:09:13
Kontakt:

Labyrinth

Indlæg af DenUnge »

Hall?jsan

Jeg er p? udkig efter lydene der blev benyttet i tv-programmet Labyrinth, n?r en deltager traskede rundt i de gule gummir?jser. Ved I om det er muligt at f? i disse simple lyde, som jeg skal bruge til at lave en gengivelse af finalerunden i programmet :lol:

M?jn
Henrik[/quote]
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Labyrinth

Indlæg af MikkelBreiler »

DenUnge skrev:Hall?jsan

Jeg er p? udkig efter lydene der blev benyttet i tv-programmet Labyrinth, n?r en deltager traskede rundt i de gule gummir?jser. Ved I om det er muligt at f? i disse simple lyde, som jeg skal bruge til at lave en gengivelse af finalerunden i programmet :lol:

M?jn
Henrik
hvad er pr?mien? :)

Sorry jeg skullle jo sp?rge. Jeg har desv?rre ingen af disse udsendelser bevaret og kan knap huske nogle lyde fra udsendelsen, Labyrint h?rer ikke til de udsendelser med KS som jeg n?d specielt meget. Al den stund at han var p? tv kom han ikke s? ofte i radioen og det var jeg lidt bitter p?.

Og s? var og er gameshows alts? ikke lige min kop Early Grey med Keemun.
M?ske andre kan hj?lpe?

-breiler
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Kan Tom ikke hj?lpe her. Han har jo spillet. Indg?r lydene ikke der?

Mvh S?ren TJ?rnov
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Indlæg af tom »

Jeg har kun PC-versionen, og der er ingen lyd. Men jeg husker en gut der efterlyste soundtracket fra Amiga-versionen p? et tidspunkt, s? mon ikke der har v?ret lydeffekter i ihvertfald Amy-versionen? M?ske ogs? C64-versionen?
/Tom.
Besvar