Gr?sted film's produktioner p? DVD

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
PJ
Indlæg: 38
Tilmeldt: 22-07-2003 00:09:02
Geografisk sted: Ringsted

Gr?sted film's produktioner p? DVD

Indlæg af PJ »

Nu tyder det p? at der er ved at kommet lidt skub i udgivelsen af en samlet Gr?sted Film DVDboks :D (bl.a. Sonny Souffl?, Tonny Toup?, Ronnie Ros?, Fredag i Farver, Robin Hat).

Wikke og Rasmussen har selv lavet indl?g i deres egen g?stebog, hvor de skriver:

"K?re allesammen, M?ske lysner det for en DVD/VHS box-udgivelse af Sonny, Tonny etc. Selskabet CMC har p?taget sig arbejdet med clearingsarbejdet og er i fuld gang. De forel?bige meldinger er meget positive! Vi skal selvf?lgelig nok fort?lle jer meget mere hurtigst muligt! Kh Michael & Steen"

Ydermere skriver de ogs?:

STOP PRESS! STOP PRESS! STOP PRESS!

Vedholdende rygter vil vide at Bdr. Bisp er ved at starte
Den voldsomme Volvo op til en ny rundtur p? din tv-sk?rm. Det sker senere p? ?ret - og du vil helt sikkert f? meget mere at vide p? disse sider i l?bet af for?ret og sommeren.
S? husk at klikke tilbage med j?vne mellemrum.
Vi skal nok fort?lle meget mere!


F?lg evt. selv med i udviklingen p? www.graestedfilm.dk
_-= PJ =-_
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Det er en meget positiv nyhed, jeg gl?der mig allerede.

-breiler
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Indlæg af tom »

Samme her; men hvorn?r vil de s? udsende "Pas-P?-varerne, Arne" CD'en? De afsnit har jeg bare ledt l?nge efter :o
/Tom.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Endelig! Endelig fandt jeg ud af hvad det show, der gik forud for Sonny Souffle og de andre, hed. Det var jo Ronnie Rose! Sk?gt at det aldrig bliver n?vnt, men at alle kun husker Sonny Souffle Chok Show

Mvh Tj?rnov
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Indlæg af tom »

Ronny Ros?, Sonny Souffle og Tonny Toupe ... og f?r det Robin Hat og endnu f?r det Pas P? varerne, Arne.

80'erne var sjove.
/Tom.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tom skrev:Ronny Ros?, Sonny Souffle og Tonny Toupe ... og f?r det Robin Hat og endnu f?r det Pas P? varerne, Arne.

80'erne var sjove.
og der er ingen af de EU-opstillede politikere som har Genindf?relse af 80erne som valgfl?sk. Oplagt chance, ellers.... :)

-breiler i det lumske hj?rne
Besvar