Eldorado Club vs. Depeche Mode - The Oberkorn Connection

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
savstyrkerne
Indlæg: 17
Tilmeldt: 25-04-2004 08:34:47
Geografisk sted: Vesterbronx
Kontakt:

Eldorado Club vs. Depeche Mode - The Oberkorn Connection

Indlæg af savstyrkerne »

Depeche Mode - The Oberkorn Connection
7. maj 2004 Start kl. 22.
Location: Basement, Enghavevej 42, Vesterbronx K?benhavn
Entr?: 60 kr.
Billig bar.

Deejays: Ned Flanders(www.echocord.com), Peter2(www.depeche-mode.com), Gerth(Exiter Afterparty + more), Duch(Eldorado Club)
Live performance: Depressed Mode(www.depressedmode.dk)

See you dressed in black!
www.eldoradoclub.dk

Upcoming: 12. juni, Basement: "Et Sandt Firserflashback"
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Hov, er det ikke en form for cross-posting debut i forummet, vi er vidner til her? Sagt med et smil.

Fint, at Eldorado-drengene selv har fundet vej og har lagt indbydelsen ind. Jeg har v?ret lidt at en sjuft og har syltet en tilsvarende opdatering, jeg har modtaget direkte fra Jacob Duch.

Mvh Tj?rnov
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Fint, at Eldorado-drengene selv har fundet vej og har lagt indbydelsen ind. Jeg har v?ret lidt at en sjuft og har syltet en tilsvarende opdatering, jeg har modtaget direkte fra Jacob Duch.

Mvh Tj?rnov
Apropos indbydelse og 12. juni - Hvordan g?r det med planl?gningen af 12. juni for 'os'?

-breiler
Eldorado

Indlæg af Eldorado »

MikkelBreiler skrev:
tjornov skrev:Fint, at Eldorado-drengene selv har fundet vej og har lagt indbydelsen ind. Jeg har v?ret lidt at en sjuft og har syltet en tilsvarende opdatering, jeg har modtaget direkte fra Jacob Duch.

Mvh Tj?rnov
Apropos indbydelse og 12. juni - Hvordan g?r det med planl?gningen af 12. juni for 'os'?

-breiler

Eldorado Club lineup d. 12. juni p? Basement ser s?ledes ud i dansende stund...
Henrik Milling(P3)
Mazz2bate(Falsterflashback)
TC(www.barbue.dk)
Savstyrkerne(???)
+surprice

Vi har flyers ude til festen d. 7. maj. Flyeren er et bip bip spil!
Der er i?vrigt IKKE forsalg til d. 7. maj s? f?rst til m?lle...s? er det sagt...

Hvad siger I drengene til en "Kim Schumacher event" til september? Jeg har lagt en dato i webkalendere p? sitet og jeg har et par l?kre locations i ?rmet!!!!!
Mvh.
Duch
www.eldoradoclub.dk
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Hvad siger I drengene til en "Kim Schumacher event" til september? Jeg har lagt en dato i webkalendere p? sitet og jeg har et par l?kre locations i ?rmet!!!!!
Det lyder som en god ide. Jeg bliver dog efter planen far til et par tvillingepiger i starten af august, s? jeg vil nok ikke deltage i planl?gningen af et s?dan event ;-)

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:
Det lyder som en god ide. Jeg bliver dog efter planen far til et par tvillingepiger i starten af august, s? jeg vil nok ikke deltage i planl?gningen af et s?dan event ;-)
Det er godt du ikke planlagde stereof?dselen til Juni, som sidst vi skulle lave noget 12/6 :)

Faktisk skulle 12/6 v?re en extra fridag, en extra "Fars Dag" el. lign.

Kan vi mon f? et lavet en ny grundlov p? den dato?

-breiler
Besvar