Ks event den 14 juni. 2014

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Ks event den 14 juni. 2014

Indlæg af Soren Grebo »

Hej alle.
Er der interesse for det årlige møde i Grebos legestue, så skriv kort om i vil komme. ca fra kl. 14-22. Fastfood fra den sædvanlige leverandør og drikkevarer medtages selv.
mvh Søren Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Grebos Legestue

Indlæg af steen »

8) Hej Grebo

Dejligt at der endnu engang bliver plads til hygge i Legestuen.

Jeg kommer.

Mvh Steen
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Theis
Indlæg: 19
Tilmeldt: 02-01-2009 20:03:38

Indlæg af Theis »

Fedt Søren

Er monster på… :P

_______________________
Jeg er manden som er tættere på abe stadiet, end resten af menneskeheden; Citat Kim Schumacher.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Theis og Steen. Dejligt, så er vi allerede 3 :-)
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Tak for indbydelsen, Søren. Datoen er noteret. Som altid har jeg en afstemning om et andet arrangement kørende, hvor netop denne dato er en af kandidaterne. Eller også skal jeg til 27 års studenterjubilæum, ha-ha-ha!

Jeg gør som altid mit bedste.

Mvh søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
Schow
Indlæg: 22
Tilmeldt: 12-06-2003 11:15:33
Geografisk sted: København

Indlæg af Schow »

Hej alle

Måske skulle jeg overveje at dukke op for første gang efter alle disse år :-)

Jeg har noteret det i kalenderen; håber, invitationen også gælder mig...
Mvh.
Frank Schow
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Frank.
Ja selvfølgelig du er velkommen. Jeg tror aldrig at jeg har mødt dig før, men er da stødt på dit navn :-)
Mvh Søren.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
Schow
Indlæg: 22
Tilmeldt: 12-06-2003 11:15:33
Geografisk sted: København

Indlæg af Schow »

Hej Søren

Super - det vil jeg glæde mig til.

Ja, jeg har jo været "passiv-aktiv" i MANGE år.

Men jeg har de sidste par år købt stort ind af maxier i USA, som primært er udvalgt, fordi de er FEDE, og fordi Kim Schumacher har (eller kunne have) spillet dem - herunder mange, som jeg tror er sjældne (de var i hvert fald dyre :-)) og/eller promo'er. Det har jeg desuden gjort, fordi jeg utilgiveligt for mig selv i de tidlige halvfemsere slettede min ellers kæmpe samling af KS-optagelser fra 82-85/86 (jeg synes, han blev "kedelig" og musikken lidt for ordinær hen mod slutningen af 85) - og her er databasen jo uundværlig. Så alt det, jeg har slettet, køber jeg nu stille og roligt op og spiller - og så kan jeg sgu næsten høre Kims speaks henover :-)

Nå buskabet var egentlig, at hvis der er nogle ønsker til vinyler, så kan jeg se, om jeg har dem, og tage de med, som jeg "tør" - enkelte er for dyre til, at de kommer "ud". Alternativt kan de "leveres" som mp3'er - jeg er stille og roligt i gang med at sample dem...
Mvh.
Frank Schow
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

det lyder godt. jeg har en technics 1210 stående fra Mikkel Brejler. Den plejer vi at bruge når der skal gættes plader. så den kan vi afspille på hvis du tager noget med. Det varer vel ikke længe før vi hører fra Mikkel og Jacob, som også plejer at komme denne dag.
Mvh Søren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Søren Grebo skrev:.. Det varer vel ikke længe før vi hører fra Mikkel og Jacob, som også plejer at komme denne dag.
Er der nogen, som har 'vækket' ham? Han er jo kun forbi forummet med års mellemrum ;-)

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Schow skrev:Hej alle

Måske skulle jeg overveje at dukke op for første gang efter alle disse år :-)

Jeg har noteret det i kalenderen; håber, invitationen også gælder mig...
Det vil glæde os hvis du gør. Så kan du tage musik testen og se hvor nørdet du er :)

-Mikkel
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Ks event den 14 juni. 2014

Indlæg af MikkelBreiler »

Søren Grebo skrev:Hej alle.
Er der interesse for det årlige møde i Grebos legestue, så skriv kort om i vil komme. ca fra kl. 14-22. Fastfood fra den sædvanlige leverandør og drikkevarer medtages selv.
mvh Søren Grebo
Jeg kommer - jeg har meget ny vinyl og satser på at tage det med. Hvis Jakob kører så tager jeg alt det nye med. Der er spændende sager som de fleste ikke har set før.

-Mikkel
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Schow skrev:Hej Søren

Super - det vil jeg glæde mig til.

Ja, jeg har jo været "passiv-aktiv" i MANGE år.

Men jeg har de sidste par år købt stort ind af maxier i USA, som primært er udvalgt, fordi de er FEDE, og fordi Kim Schumacher har (eller kunne have) spillet dem - herunder mange, som jeg tror er sjældne (de var i hvert fald dyre :-)) og/eller promo'er. Det har jeg desuden gjort, fordi jeg utilgiveligt for mig selv i de tidlige halvfemsere slettede min ellers kæmpe samling af KS-optagelser fra 82-85/86 (jeg synes, han blev "kedelig" og musikken lidt for ordinær hen mod slutningen af 85) - og her er databasen jo uundværlig. Så alt det, jeg har slettet, køber jeg nu stille og roligt op og spiller - og så kan jeg sgu næsten høre Kims speaks henover :-)

Nå budskabet var egentlig, at hvis der er nogle ønsker til vinyler, så kan jeg se, om jeg har dem, og tage de med, som jeg "tør" - enkelte er for dyre til, at de kommer "ud". Alternativt kan de "leveres" som mp3'er - jeg er stille og roligt i gang med at sample dem...
Hmmm vi skal nok snakke sammen. Jeg har en del dubletter, har lige fundet 100 styk 12'' KS vinyl på mine hylder som er i overskud. Jeg har desværre ikke nogen liste, men udover de almindelige ting er der et par særheder iblandt.

Derudover har jeg købt vinyl i 3 omgange hos Torben Pedersen på Lolland samt to snese igennem hedengangne Mystery Man Records i Grenå, som nu administreres igennem bogantikvaren Læsehesten. De plader skuffede lidt i kvalitet, men så Torbens så hevet gennemsnittet op.
Jeg kan ikke mindes at Torben har skuffet mig.

-Mikkel
Brugeravatar
Schow
Indlæg: 22
Tilmeldt: 12-06-2003 11:15:33
Geografisk sted: København

Indlæg af Schow »

Så kan du tage musik testen og se hvor nørdet du er Smile
Specielt nørdet er jeg nu ikke, men lad os se... :-)
Hmmm vi skal nok snakke sammen. Jeg har en del dubletter, har lige fundet 100 styk 12'' KS vinyl på mine hylder som er i overskud
Jamen, det lyder da spændende - jeg importerer alt mit fra USA (og det er jo pissedyrt, eftersom den store stygge velfærdsstat skal have sin andel i form af importtold på den slags - GudHjælpeMig!), men har du nogle spændende ting, som jeg mangler, er jeg bestemt interesseret.
Mvh.
Frank Schow
Brugeravatar
Stoltenborg
Indlæg: 83
Tilmeldt: 25-06-2003 01:37:02
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Stoltenborg »

Regner bestemt med at dukke op :)

-St :) ltenb :) rg
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej alle.
En lille opfølger på lørdagens event.
Så vidt jeg kan se kommer følgende :
Søren (vært), Stoltenborg, Schow, Mikkel og måske Jacob.
Theis kommer ved 17-18 tiden og Steen har meldt fra.

Lad os starte mellem kl 14-15, så er der spisning ved 18-18.30 tiden. fast food fra den normale leverandør. og så slutter vi ca ved 21 tiden. Drikkevarer bedes man medbringe selv.
Adressen er som altid gl Vindingevej 23, 4000 Roskilde, min mobil 22922892.

Vel mødt.

PS: Det lader til at der ikke mere er den store interesse som før og det selvom jeg har skåret ned fra 2 arr til 1 arr om året. Så muligvis holder jeg en pause efter dette arr på 3-4 år og så kan vi prøve igen.

Venligst
Søren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Søren Grebo skrev:PS: Det lader til at der ikke mere er den store interesse som før og det selvom jeg har skåret ned fra 2 arr til 1 arr om året. Så muligvis holder jeg en pause efter dette arr på 3-4 år og så kan vi prøve igen.
Stor respekt for, at du har holdt ved alle disse år, Søren - helt fra tiden i din lejlighed på Frederiksberg. Jeg mener, at det er rigtigt set og en ok beslutning.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hr Frank Schow, hvor bliver du af eller har du fortrudt og er taget til stranden? :-)
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Besvar