Spotify overvåger dig!

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Spotify overvåger dig!

Indlæg af tjornov »

Jeg har lige modtaget en e-mail fra Spotify. Hovedbudskabet er "Pop Art Bop by Ebn Ozn is now available on Spotify!" + eet billede af d'herrer.

Hvorfor sender spotify nu den slags til mig? For jeg bruger ikke Spotify. Jeg har kun været inde nogle enkelte gange, og der har jeg kun spillet noget Heaven 17.

Men ... igennem årene har jeg lavet diverse tester med diverse grupper for at se, hvor langt Spotify er kommet indholdsmæssigt. En af de grupper jeg har søgt på har været Ebn-Ozn, og dem har Spotify ikke haft noget med. Altså indtil nu. Af andre 'kontrolkunstnere' jeg husker at have anvendt er Humpe-Humpe, Meccano og Jo-Lo.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Re: Spotify overvåger dig!

Indlæg af Vedel »

Venligsindet konstruktiv overvågning, suverænt at se disse teknikker brugt så positivt!

En musikinstrumentanmelder skrev i 1985 angående noget af den nye teknik i DW8000:
"Denne nye teknik anvendes i synthesizere og i militæret".

Lidt ligesom da bronze var nyt, ca. 3500 f. KS, hvor nogle brugte det til lur-instrumenter, andre brugte det til sværd.


Spørgsmålet er, hvad det helt konkret er, KS sigter til, når han den 30. januar 1984 siger:
- Jeg er Kim Schumacher, manden der som den eneste i Nordeuropa er elektronisk overvåget.
BilledeBilledeBillede
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Spotify overvåger dig!

Indlæg af MikkelBreiler »

Georg Vedel skrev:...Spørgsmålet er, hvad det helt konkret er, KS sigter til, når han den 30. januar 1984 siger:
- Jeg er Kim Schumacher, manden der som den eneste i Nordeuropa er elektronisk overvåget.
Måske en fin hentydning til elektroniske fodlænker - det kan være de dukkede op omkring det tidspunkt.

-Mikkel
Besvar