1983-12-30 - opdeling

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

1983-12-30 - opdeling

Indlæg af tjornov »

Den gamle 1983-12-30 var inddelt i 35 'numre'. Den kan ses her: http://www.tjornov.dk/ks/Gammel%201983-12-30.pdf

Omend den gamle opdeling var korrekt, så har jeg lavet en ny opdeling med kun 11 numre. På den måde vil det også være muligt at indtaste speak for udsendelsen, da databasen kun har plads til 30 numre/speak for hver udsendelse.

Glædelig jul og godt nytår!
Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Indsatte følgende kommentar nederst i udsendelsen:

Sammenlignet med del II af udsendelsen, som blev sendt den 6. januar 1984, så er denne udsendelse opdelt i langt færre separate musiknumre og blokke kun med speak eller interviewer. Dette af hensyn til transskriptioner af speak. Tidligere havde udsendelsen faktisk 35 separate numre/blokke (se www.tjornov.dk/ks/Gammel%201983-12-30.pdf), men da webapplikationen og databasen kun er lavet med 30 rækker pr. udsendelse, og udsendelsen egentlig har 35 separate rækker, så opretholdes denne noget spøjse opdeling indtil indtil den dag, hvor der er plads til alle 35 rækker og speak til dem alle.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Glædelig jul og godt nytår til dig og familen også fra Fam Grebo. :-)
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Søren Grebo skrev:Glædelig jul og godt nytår til dig og familen også fra Fam Grebo. :-)
Tusind tak, Søren.

Ja, jeg fik da afsluttet året med maner - nåede at kommentere på samtlige transskriptioner, som er lavet og som der er lagt en note om i vores 'speak'-område. Så er der styr på det!

Jeg er her og er fortsat aktiv. Trængte til lidt afveksling og gik i stedet i gang med at indskanne alle mine gamle Streetdance-kataloger. Startede egentlig på det i 2005. Og 2012. Det tekniske setup for 2012 var holdbart, så jeg er fortsat i samme spor. Hvis jeg nu bare skanner et blad om dagen, så er jeg færdig på en måneds tid. Det tager jo kun 8-10 minutter hver gang, så det er ganske overkommeligt.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Hej gjorde jeg ikke det på et tidspunkt?

-Mikkel
Besvar