1983-11-28 de to første numre

Transskription af speak, nye og rettelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

1983-11-28 de to første numre

Indlæg af tjornov »

Jeg har lagt speak ind for det to første numre for denne udsendelse. Jeg havde ikke en fuld udsendelse, da jeg lavede den første transskription.

Hjælp mig i øvrigt med følgende: hvad er det han siger lige før 'tær' i speaket til EBN-OZN? Spadsere? Snubler han i ordene, er der et 'hul i båndet' på eneste kendte eksemplar eller hvad?

Og så skal du på spa.. sure tær ned ad Broadway på jagt efter ’.. this incredible Swedish girl’, som sangeren laver en sexet studehandel med. Du gør det ikke med mine venner, jeg gør det ikke med dine venner. ”AEIOU (sometimes Y) med gruppen EBN-OZN.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

jeg mener at du har ramt rigtigt, spa sure tær, må være et forsøg på et sjovt udtryk istedet for spadseretur.
Jeg mener at jeg har hørt ham bruge det samme ord et andet sted og da jeg ikke har starten af denne udsendelse, må det være en anden udsendelse.
Må se om jeg kan finde den eller er der andre der kan huske det ord.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Besvar