KS event den 15 juni 2013

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

KS event den 15 juni 2013

Indlæg af Soren Grebo »

Kære venner.
Så er det snart tid til en ny ks event. Det er jo et år siden sidst. Hvor stor er interessen?
Kan alle der er interesseret lige skrive om de har lyst til at komme og om vi skal satse på noget overnatning med aften arrangement eller om folk hellere vil hjem samme dag.
Efter respons vil jeg sætte program op, som sædvanligt i Grebos legestue som stadig lever i bedste velgående. Skulle nogen være i tvivl er det i Roskilde.
mvh Søren Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
hyttel
Indlæg: 58
Tilmeldt: 15-06-2004 22:22:34
Geografisk sted: Sm?rum

Indlæg af hyttel »

Hej Søren

Jeg deltager gerne, men bliver ikke til overnatning, da jeg har børnene den weekend. Men nu er de så stor at de kan passe sig selv

Mvh

Hyttel
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Re: KS event den 15 juni 2013

Indlæg af Vedel »

kommer, bliver ikke til overnatning

_________________
2013 - nile rodgers - Get Lucky [1 hour loop]
http://www.youtube.com/watch?v=NnYFyXDSJT4

1979 - nile rodgers - spacer
http://www.youtube.com/watch?v=b30pQktobXE
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Kommer gerne

Indlæg af MikkelBreiler »

Jeg mødte lige Lars i Måløv efter en cykel tur igennem mit et af mine gamle postdistrikter, så jeg måtte jo lige ind her og se. Jeg er på. Tager gerne med Lars der ned. Min pladespiller står der jo allerede så jeg skal blot hanke op i noget vinyl. :)

-Mikkel
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Jeg kommer også. Om det bliver med overnatning er lidt uvist. Men jeg er klar.

Mvh steen
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

super, foreløbig er vi 5 :-) ved forøvrigt at Hans-Jørn også er klar. 6.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Dejligt at høre Søren.
Jeg kontakter jyderne som endnu ikke har givet lyd fra sig.

Steen
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Michael Leismann
Indlæg: 32
Tilmeldt: 15-02-2005 22:16:18
Geografisk sted: Hvidovre

Indlæg af Michael Leismann »

Hej Søren

Jeg kan desværre ikke komme.

Mvh
Michael
Theis
Indlæg: 19
Tilmeldt: 02-01-2009 20:03:38

Indlæg af Theis »

Jeps, nemlig, sådan, Jeg er også på og medbringer 1210’er og lidt vinyl.

/Theis
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Michael.
Tak for besked. Alt i orden, du har jo også været med de sidste mange gange. Theis. Cool :-)
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg gjorde lige Jacob Nielsen opmærksom på arrangementet. Hans reaktion var, at 'han er på'.

Så er der mig. Mit liv omkring den 15. juni ser som sædvanlig således ud: http://heltnormalt.dk/truthfacts/2013/05/02.

I teorien kan jeg godt nå det, men så er der også lige det, at jeg skal holde workshop med mit team mandag-torsdag i den efterfølgende uge. Og det foregår der, hvor hovedparten af mit team befinder sig - i Transsylvanien (Sibiu, Rumænien).

Da der ikke lige er så mange direkte forbindelse mellem Oslo og Draculaby kommer jeg til at tilbringe mandag og torsdag i lufthavne. Hvis jeg så også skal bruge en stor del af lørdag/søndag på det samme, så bliver det måske lige lidt i overkanten. Det må jeg lige overveje ..

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Søren nu nærmer dato for event snart. Er det muligt at der kan stykkes et program sammen, som kan offentliggøres her på ks ?

Mvh steen
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej alle.
Ang program :
Lad os sige at vi mødes kl 14.00 +-.
Man må godt tage sine egne drikkevarer med.
Vi bestiller fastfood ved 17-18 tiden.
Vi slutter senest ved 21-22 tiden, da der ikke er stemning for nat.arr/overnatning.
Hvad dagen skal gå med vil jeg være op til jer der kommer.
Hvad kunne i tænke jer, hvem har nogle ønsker?
Opfølgning på sidste møde, hvad talte vi om der.
Kom gerne med forslag, tak.

Foreløbige deltagere :
Steen
Theis
Mikkel
Jacob
Hans Jørn-kommer måske ikke
Lars Hyttel
Søren Grebo
Georg Vedel
Stoltenborg
Vi ses.
Mvh Søren.
Senest rettet af Soren Grebo 12-06-2013 21:34:42, rettet i alt 1 gang.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Hello.

Ud over det sociale aspekt, kunne jeg godt tænke mig at snakke:
1: speaks. Hvor langt er vi kommet. ?
2: hvordan er muligheden for at lave en form for biografi i bogform, eller hvad der er af muligheder.?
3: Arbejde videre med emner som er taget op tidligere.
4: nye tiltag så som FB ( en form for under site ift ks.dk)

Jeg har ikke dybere overvejelser omkring emnerne, det er bare ment som et indspark og eller tiltag som kan gøre en forskel.

Vis ses i næste md.
Steen :D :lol:
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:...mit team befinder sig - i Transsylvanien (Sibiu, Rumænien).

Da der ikke lige er så mange direkte forbindelse mellem Oslo og Draculaby kommer jeg til at tilbringe mandag og torsdag i lufthavne. Hvis jeg så også skal bruge en stor del af lørdag/søndag på det samme, så bliver det måske lige lidt i overkanten. Det må jeg lige overveje ..
Eller på dansk: I hvilken lufthavn vil du helst vente på at komme videre? En i Rumænien eller en i Danmark? Du kommer til festn og hænger ud i en dansk lufthavn. Jeg har fortsat din plade nummer 320 :)

-Mikkel
Brugeravatar
Stoltenborg
Indlæg: 83
Tilmeldt: 25-06-2003 01:37:02
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Stoltenborg »

Jeg kommer også - har fået puslespillet til at gå op.
- Stoltenborg
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

cool Stoltenborg :-)
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Hej Grebo og C/O tak for sidst. Som sædvanlig er det hyggeligt at være til Event. 😀 Spændende med arbejdet omkring ny data site, det ser jeg frem til. Ellers skal der bearbejdes speak og ellers genoptages den evige søgen efter nyt stuff. Er sikker på Theis er klar på lidt Raid 😄 vi ses i Cyber. Og ellers helt sikkert til Dec fødselsdagsfest. Ha en rigtig go sommer og pas på jer selv.
Hilsen Steen
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Steen og i andre deltagere.
Selvtak, ja som sædvanligt hyggeligt og skønt at få genopfrisket gamle vinyl plader. Tak Breiler.
Det meste af dagen bestod af hyggeligt samværd og så en lille seriøs snak om en ny hjemmeside elller 2. Jacob går videre med det sammen med Breiler og Tjørnov.
Lars Hyttel, hvor blev du af?
Brian Stoltenborg bestod min test at et videomix hvor han scorede imponerende 223 point ud af 257. nok til en 3 plads.
Vi venter stadig spændt på hvornår Tjornov får tid til at tage testen.
Vi hørs her på siden og ses måske til december.
Mange hilsner fra Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Besvar