KS event d. 15 december 2012

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Theis
Indlæg: 19
Tilmeldt: 02-01-2009 20:03:38

KS event d. 15 december 2012

Indlæg af Theis »

Jeps, nemlig, sådan, når nu vi alligevel kender datoen for hvornår vi skal flette tær og krydder øregangene til rigtige vinyl toner, syntes bare jeg ville lave en ny ”overskrift” til eventen, som vi kan brygge videre på. / Theis
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

super, så bliver det spændende om du får lejligheden færdig, så vi kan komme til Hovedstaden :-)
Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Theis
Indlæg: 19
Tilmeldt: 02-01-2009 20:03:38

Indlæg af Theis »

Ja ja der arbejdes på sagen og hvis du keder dig, kan du jo komme og give et nap med ;-)
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

det skal du ikke ønske dig, jeg har 10 tommelfingre. :-)
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Søren Grebo skrev:det skal du ikke ønske dig, jeg har 10 tommelfingre. :-)
Hvilke fingre bruger du til at sende folk ud at rejse? ;)

-Mikkel
Theis
Indlæg: 19
Tilmeldt: 02-01-2009 20:03:38

Indlæg af Theis »

Jeg gik med en lille drøm om at det kunne være interessant at lave et radioprogram om Kim, samt den musik han spillede, nu vi holder næste arrangement på hans fødselsdag. Vi har jo selv masser af vinyl til et sådan program. Derfor kontaktede jeg Henrik Milling, som jo om nogen må siges at være et ikon inden for 80,er musik. Han gav udtryk for at, så længe der ikke er dukket noget nyt op omkring Kim, så han ikke basis for et program, desværre.
/Theis
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Mikkel.
Man kan godt bruge 10 tommelfingre til tastaturet :-)
Hej Theis.
Det må vi nok give Henrik Milling ret i, vi er jo nok meget farvet ift KS.
Men jeg fik en anden ide som mangler. Der er ikke nogen som har skrevet en biografi om Schumachers liv. Så kunne det være smart at udgive den som lydbog krydret med 80èr numre.
Har nogen af os journalistiske evner? eller kender vi en journalist eller skulle man foreligge ideen for et forlag? så kan vi helt sikket levere en del materiale.
God weekend.
Søren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Søren Grebo skrev:Hej Mikkel.
Man kan godt bruge 10 tommelfingre til tastaturet :-)
Hej Theis.
Det må vi nok give Henrik Milling ret i, vi er jo nok meget farvet ift KS.
Men jeg fik en anden ide som mangler. Der er ikke nogen som har skrevet en biografi om Schumachers liv. Så kunne det være smart at udgive den som lydbog krydret med 80èr numre.
Har nogen af os journalistiske evner? eller kender vi en journalist eller skulle man foreligge ideen for et forlag? så kan vi helt sikket levere en del materiale.
God weekend.
Søren Grebo.
Søren jeg har kontaktet en veninde til min søster, hendes bror er journalist og muligvis vil han kunne hjælpe med en eventuel biografi om K'S
Mere når jeg har hørt fra ham.

Go dag.
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Steen.
Det lyder da spændende. tænk hvis det kunne blive ligeså stor en succes som hans 2 cdèr. eller primært den første. :-)
Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Theis
Indlæg: 19
Tilmeldt: 02-01-2009 20:03:38

Indlæg af Theis »

Steen, du har bare alle de gode idéer ;-)

/Theis
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Øhh Theis, det var mig som fik ideen :-) men det er så Steen der har forbindelserne :-) og du skal så lære at læse :-)
Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Theis
Indlæg: 19
Tilmeldt: 02-01-2009 20:03:38

Indlæg af Theis »

Du er ældre end mig og dermed også klogere, -og bare mere kæk :-) Nå ja, så må vi jo nok holde det kommende arrangemet hos dig, da du klart har det bedste sted og jeg står i byggerod.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

ja, kæk har jeg altid været :-) selvom jeg ikke er københavner. ja, jeg har det bedste rum, ingen tvivl om det, men ved nærmere eftertanke hopper jeg vinterens arrangement over. Vi skal i år til Thailand den 18 dec over jul og nytår, så der ligger noget familie tam tam i weekenden lige inden.
Er der en anden der kan tilbyde at holde det til dec?, så skal jeg nok vende frygtelig tilbage til juni. Det kunne være den 15 juni, så kære venner, reserver dagen allerede nu. Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Søren Grebo skrev:..Er der en anden der kan tilbyde at holde det til dec?, så skal jeg nok vende frygtelig tilbage til juni. Det kunne være den 15 juni, så kære venner, reserver dagen allerede nu. Grebo
Jeg har muligvis pladsen, men jeg er hængt op på arbejde til jeg ved ikke hvornår den weekend. Jeg fik at vide i går at jeg skal på overarbejde både fredag 14/12 og igen lørdag 15/12 til ud på eftermiddagen - så uanset hvor det holdes, så kommer jeg senere. Jeg satser på at starte tidligt lørdag hvis jeg kan overtale andre til at dukke op tidligt.

-Mikkel
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Theis skrev:Ja ja der arbejdes på sagen og hvis du keder dig, kan du jo komme og give et nap med ;-)
Hvordan ser det ud mht at holde arrangementet hos dig i december?


-Mikkel
Theis
Indlæg: 19
Tilmeldt: 02-01-2009 20:03:38

Indlæg af Theis »

Jeg har sat dagen af, så for mig er det lige meget hvor og hvornår, bare det ikke bliver alt for sent. Jeg tænkte også på hvor mange der har tænkt sig at deltage?

/Theis
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Theis skrev:Jeg har sat dagen af, så for mig er det lige meget hvor og hvornår, bare det ikke bliver alt for sent. Jeg tænkte også på hvor mange der har tænkt sig at deltage?

/Theis
Jeg vil gerne komme. Skal bare vide hvor og så dukker jeg op efter flytningen i banken er overstået. Min 1210 står i Roskilde så jeg tager så ikke vinyl med.

-Mikkel
Theis
Indlæg: 19
Tilmeldt: 02-01-2009 20:03:38

Indlæg af Theis »

Jeg bor lige ved KB hallen station, så det er nemt og du kan bare komme når det passer. Jeg har jo lidt vinyl og en pladespiller som jeg graver frem i mit byggerod;-) Ringer lige til dig, så kan vi aftale nærmere.

/Theis
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Theis skrev:Jeg bor lige ved KB hallen station, så det er nemt og du kan bare komme når det passer. Jeg har jo lidt vinyl og en pladespiller som jeg graver frem i mit byggerod;-) Ringer lige til dig, så kan vi aftale nærmere.

/Theis
Det blev desværre ikke til noget grundet sygdom, som endda blev forværret da jeg tog overarbejdet i weekenden da ignen andre kunne tage det så kort varsel.
Jeg regner med at være hjemme også i morgen. Jeg er bare bagud med alt til jul i år. Gaver er ikke købt endnu, og jeg har ikke malet lejligheden inden jul som jeg havde lovet mig selv, men i januar fabruar håber jeg at vi kan mødes om ikke andet så i min lejlighed for at der efterhånden er blevet meget plads - dog ikke så meget som hos Søren Grebo :)

/Mikkel
Theis
Indlæg: 19
Tilmeldt: 02-01-2009 20:03:38

Indlæg af Theis »

Ja det blev ikke til noget og vi finder bare en dag i januar / februar.

Mikkel jeg kender ALT til at rode med lejlighed og ved det tager tid. Anbefaler at komme i gang med malerrullen til studie 85 fra d 16 december, -der er gang i den ;-)

Få nu ikke stres over de julegaver ;-)

/Theis
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Jeg kunne ikke spille musik samtidigt, det er ikke til at bære hvis jeg dryppede på mine elektrostathøjttalere....
Lytter til Data - In Blue/DJ lige nu. (3/2 1986)

Maleriet er næsten overstået. Mangler loft overalt, hvis jeg orker det. Men gang, entre og køkken skal have en gang til. Og så skal jeg have gjort noget ved kalken på badeværelset. Har købt en rystepudser til trækværket i køkkenet og skal eksperimentere lidt med nogle grove puder på terrazzoen på badeværelset. Overvejer lidt at fortælle naboen inden jeg tænder for den..... Opdage det skal hun jo nok. Btw min nabo på den anden side er ikke død (som jeg troede) hun blev blot skubbet ind på et plejehjem. Lejligheden er nu beboet af en ung mand som lagde ud med at få monteret isolationsplader ind imod mig fra hans stue. Dvs jeg kan høre alle abefester men blot på lav volume og tillige alt snak på tilet/køkkenet for fuld hammer. Havde godt villet have både hans køkken og toilet isoleret også. Så kan han også tisse i fred ...... :)

Og så fik jeg lige sat endnu en ny pæn hvis reol op, det her ser ikke så meget ud som der før har gjort. Jeg ved noget af charmen er væk, men det er som før bare ikke helt så over the top...

Måske februar? Jeg har købt et par lydting i Japan og de skal først leveres før at hifi samlingen er mere komplet. Har også set lidt på japanske udgivelser og Gangway er faktisk er mindre hit i Japan. Pudsigt nok. Men jeg holder mig til hifi - det sidste KS vinyl jeg fik fat i var vist Globe & Whiz Kid maxien.


-Mikkel
Besvar