KS bånd til salg

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

KS bånd til salg

Indlæg af Torben Pedersen »

http://www.dba.dk/tilbehoer-andet-kasse ... -85809577/

Sælger forventer at kunne få 100 kr. pr. bånd.

Jeg kunne kun ønske ham held og lykke med det.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
soren
Indlæg: 76
Tilmeldt: 14-01-2007 12:23:21
Kontakt:

Indlæg af soren »

Jeg har førhen, før internet slog bredt an, forsøgt at efterlyse radio- og TV-optagelser i DBA. Og det var ikke noget de tillod, og de var ret dygtige til at opsnuse hvad det drejede sig om.

Mon ikke den slags bekymringer er sparet væk.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Har i udspurgt sælgeren om hvilke optagelser han har ? Også selvom han åbenbart forlanger et stort beløb for båndoptagelserne.

Mvh Steen
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Da jeg spurgte havde han ikke en liste over udsendelserne.

Jeg har ikke fulgt yderligere op på det, da jeg ikke rigtigt kan tage hans forventninger til prisen seriøst.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Han har vist sat prisen ned til kr. 10 pr bånd og har endvidere opdateret med lidt indhold fra enkelte af båndene. Jeg genkender en del fra 1984 og 1986.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Teksten er blevet rettet til - og han er gået fra over 40 bånd til nu 31 med KS. Men sælger stadigvæk til højstbydende (fornuftigt nok)

Han oplyste for et par dage siden, at han havde fået et bud på 1.150 kr.
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Torben Pedersen skrev:Teksten er blevet rettet til - og han er gået fra over 40 bånd til nu 31 med KS. Men sælger stadigvæk til højstbydende (fornuftigt nok)

Han oplyste for et par dage siden, at han havde fået et bud på 1.150 kr.
Jeg fik fra en bekdnt nys om annoncen og bød ham 150,- plus porto i privat mail hvortil han også svarede mig men at han har et bud 1150,- fra anden side.
Jeg har ikke svaret tilbage. men det virker ikke som om sælger har været forbi vores hjemmeside for at verificere ngoet - hans stavefejl ligner ikke mine.... Det er nok ikke andet end det vi kender, desværre. 1984 er ikke langt nok tilbage til at dække de huller vi har, Kim lavede en del for Radio Rita og natradio samt fredagsåbent og det havde været sejt at få mere af det. men her er det altså std udsendelser - og så sjældent er netop det jo ikke.

-Mikkel
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Jeg fik lidt track liste fra sælger og den første optagelse han ligger inde med er fra 12/05-83 umiddelbart er der ikke nye optagelser. Men sælger skriver da også at han har et par bånd, hvor han er i tvivl om det er KS radio optagelser. Og de har da mit fokus.
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

steen skrev:Jeg fik lidt track liste fra sælger og den første optagelse han ligger inde med er fra 12/05-83 umiddelbart er der ikke nye optagelser. Men sælger skriver da også at han har et par bånd, hvor han er i tvivl om det er KS radio optagelser. Og de har da mit fokus.
OK, hvid en af os er nær sælger kunne vi jo tilbyde at komme til sælger og gennemlytte de ukendte bånd. og iøvrigt bede sælger om at tjekke op imod vores database, for er det std ting (ting vi har) så giver vi intet for det - vi har det jo.

Ganske andet vil det være at finde maxien Vi Har Det med Kims autograf på coveret.

-Mikkel
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

MikkelBreiler skrev:
Ganske andet vil det være at finde maxien Vi Har Det med Kims autograf på coveret.

-Mikkel
Findes der sådan en fætter?
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Torben Pedersen skrev:
MikkelBreiler skrev:Ganske andet vil det være at finde maxien Vi Har Det med Kims autograf på coveret.-Mikkel
Findes der sådan en fætter?
Det ville ikke undre mig. Kim gav mange autografer, derfor kan jeg forestille mig at en eller anden har fået ham til at signere deres plade, single eller maxi, men nok maxi, fordi det er den han medvirker på. Jeg tror ikke der findes mange eksemplarer.

Noget jeg selv gerne vil have er Kims egne artikler fra blade og magasiner, Både anmeldelser men også hans causerier i Aktuelt og B.T.

-Mikkel
Besvar