Ks Event 9-10 juni 2012

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Ks Event 9-10 juni 2012

Indlæg af Soren Grebo »

kære alle interesseret.
Efter lidt overvejelser har jeg besluttet at vi holder fast i den først besluttet dato, nemlig weekenden 9-10 juni. Grunden til tvivlen er at DK spiller Em-Kamp mod Holland den 9 kl. 18.00.
Men jeg tænker at det kan blive et festligt indslag selvom DK taber.
Og der har heller ikke været indsigelser i mit referat fra sidste møde.
Så nu kan alle interesseret reservere dagene, snakke med konen eller hunden.
Når i har gjort det, så skriv venligst om i kommer og om i bliver til søndag. Der er næsten 3 mdr endnu, så giv jer god tid.
Mvh Søren "Event" Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Datoen er noteret. Og mange tak for indbydelsen ;-)

Jeg er sandsynligvis i Danmark den weekend. Men dette arrangement er skarp konkurrence med et andet arrangement, som jeg selv har taget initiativ til. En gang i anden halvdel af april skulle der komme styr på datoerne for mit vedkommende.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Jeg har også noteret dato og er meget klogere mht deltagelse, efter påsken ved jeg besked.

Skal jo afsted :D

Mvh Steen
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Theis
Indlæg: 19
Tilmeldt: 02-01-2009 20:03:38

Indlæg af Theis »

Jeg kommer. Der bliver nok ikke så meget fodbold kigger for mit vedkommende, så jeg hænger ud i baren eller vender vinyl og giver lyttebøfferne en ordentlig øretæve langt op ad lyd-tapetet imens ;-)

/ Theis
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

perfekt Theis. Det kan være at Michael kigger forbi til fodbold også, ikke fordi han er interesseret i fodbold, men fordi en fælles ven er hjemme fra Thailand.
vi ses :-)
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Michael Leismann
Indlæg: 32
Tilmeldt: 15-02-2005 22:16:18
Geografisk sted: Hvidovre

Indlæg af Michael Leismann »

Hej Søren G.

Dejligt at du vil lægge hus til endnu engang :D
Jeg kommer lørdag, men bliver ikke til søndag.

Mvh
Michael
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Michael.
tak for reply. ja selvfølgelig,rummet skal bruges. du er velkommen.
Søren.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
hyttel
Indlæg: 58
Tilmeldt: 15-06-2004 22:22:34
Geografisk sted: Sm?rum

Indlæg af hyttel »

Hej Søren.... Jeg deltager naturligvis. Iført klaphat og hele udstyret :D Jeg regner med at tage Mikkel B med, kan forstå at i er igang med en større byggesag, i samarbejde med IKEA :lol:
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Hyttel.
tak for tilmelding, har du nu tjekket datoen en ekstra gang :-),
regner ikke med at du overnatter.
vh Søren.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Hejsa Grebo

Jeg kommer til event :D
Jeg overnatter desværre ikke, skal retur samme dag.

Glæder mig til vi ses

venlig hilsen Steen :)
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Steen. du er meget velkommen. Jeg samler op på tilmeldinger og det praktiske om en lille måneds tid. hls Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Og jeg kommer også, jeg regner med at blive så længe som Lars Hyttel.
Det er lykkes mig at finde mine Kim Schumacher udklip med artikler, men nu skal jeg bare lade være med at glemme dem væk igen inden vi skal afsted ;)

Hvis jeg husker det vil jeg se om ikke jeg kan finde mine B.Teen udklip frem også og tage dem med også.

-Mikkel
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

hej alle.
Som lovet vil jeg lige samle op på arrangementet den 9 juni kl. 12-13.00
Foreløbig deltager :
Søren Grebo
Mikkel Breiler
Jacob
Steen
Michael Leismann
Theis
derudover kommer der en Finn og en Michael til fodboldkamp.

Mangler besked fra :
nogle jyder :-)

Tror umiddelbart det bare bliver fastfood igen, medmindre at der er mange der meget gerne vil have raclette.

Drikkevarer bedes man medbringe selv. Popcorn, vand og is terninger er gratis :-)

Mange hls Fra Grebo
Senest rettet af Soren Grebo 04-06-2012 21:19:22, rettet i alt 2 gange.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg skal skrive til Jacob for at høre, om han kommer.

Hvad angår undertegnede, så var jeg jo i den situation, at jeg helt tilbage en gang i vinter stod med hele tre invitationer til arrangementer hen over foråret/sommeren - alle til den 9. juni. Jeg har så været en dygtig dreng og fået flyttet to af arrangementerne til andre datoer - blot for så at modtage en invitation til 25 års studenterjubilæum.

Efter at have gået som katten omkring den varme grød siden slutningen af april endte det hele med, at jeg sidste weekend meldte mig til og bestilte flybillet til mig og den mindste af mine piger; så får vi lige besøgt mine forældre samtidig. Det er godt nok ikke samme weekend, det sker, men fredag den 22. juni, men der er desværre ikke mulighed for mig at rejse ned to weekender så tæt på hinanden for øjeblikket (har fx ikke mere ferie til rådighed i år).

Så det er desværre den gode gamle traver med, at jeg desværre må melde fra med blødende hjerte. Håber I fortsat regner mig som en del af kredsen, at der fortsat inviteres til disse fantastiske arrangementer og at jeg modtager indbydelser.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

jeg "kæmper med" græs-pollen-havet, som lige nu har den nordlige kyst nord for skagen (sydlige norge) og den sydlige kyst i nordafrica. 2 gange har jeg med stor succes taget toget til Narvik, scandinaviens nordligste by med en jernbane-station, og så været helt frisk på et hotel der en uge eller hvad tegnebogen dikterer. når jeg vender tilbage tager det så en uge ekstra for pollen at få bugt med en helt rask person, og så er der intet valg, så er det 2 ml "Depromespan" binyrebarkhormon, hvilket jeg gør alt for at undgå, da jeg hader sprøjter hos lægen lige så meget som jeg elsker Kim Schumacher.
Første del af juni prøver jeg at trække sprøjten/turen så lang tid som muligt, og midt i denne tid falder dødsdagsarrangementet.
Hvis jeg har "givet kampen op" og fået sprøjten her tidligt i juni, vil arrangementet altid have højeste prioritet, men hvis jeg stadig kæmper med "analoge metoder", som f.eks rejser, så rejser jeg ikke mod centrum af græspollenhavet.
Jeg har f.eks fundet ud af, at man som graspollenallergiker skal være ude i naturen blandt græsset, og ikke hjemme og isolere sig fra græsset, især i startfasen, dette er en analog vaccination, uden læger og deres injectioner.

en lang smøre, jeg skriver det kun fordi KS-ting har 1.prioritet, og vil altid have det, og denne problemstilling med græs vil være den præcis samme hvert år på denne tid.

så hvis der Skal gives et svar, hvilket jeg har respekt for, så et afbud, sjovt nok lidt på på samme måde som KS også "meldte afbud" denne dag.
jeg ved ikke om KS havde græspollen-allergi, han er lige typen på det, og navnlig kombinationen med et svækket imunforsvar kan have betydning.
Det, der sker den sidste uge inden alle symtomer bryder ud i lus lue er, at ens imunforsvar overfor græs bliver overvundet og nedbrudt, dag for dag og time for time, og man bliver pludseligt meget utilpas over mange andre ting også, som systemet ellers normalt sagtens kan afvise eller klare.

binyrebarkhormon er det eneste der har nogen effekt for mig, men jeg vil ikke have det, derfor dette.

Hav en suveren fest!



_________________
DK.. DR... FM... P3 - så går der brand i en bunke musikalske øretæver, nemlig midsommerversionen af det vi kalder Studie 83.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Søren og George. Mange tak for begge jeres udførlige svar. Jeg har stor respekt for at man prioterer noget andet eller kæmper med pollen og af den grund siger nej tak. I har også begge 2 langt vej. PS : Søren Tjørnov, du er selvfølgelig altid velkommen og vil så længe jeg holder også altid modtage invitation her gennem forummet, du har jo også nogle ting liggende her. Så alt i orden. George du kommer bare hvis du kan og ellers bliver du hjemme. Det som irriterer mig mest som "event holder" er hvis folk ikke giver besked eller kommer med dårlige undskyldninger. Nu er det jo en officiel indbydelse og som sådan ikke henvendt personligt til nogen, men det kunne da klæde den indvendige kreds og dem som de sidste gange har været med at sende et afbud som selvfølgelig respekteres. Men det er måske bare mig som ser sådan på det. Jeg har iøvrigt fået besked af hans Jørn af anden vej. Han skal til familie tam tam og var meget skuffet over at han ikke kunne deltage, men konen bestemmer :-) af ovennævnte grunde så vil jeg ikke forbedrede mad, men vi tager noget fastfood endnu engang. mange hilsner fra Grebo.
Senest rettet af Soren Grebo 03-06-2012 16:32:26, rettet i alt 1 gang.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Michael Leismann
Indlæg: 32
Tilmeldt: 15-02-2005 22:16:18
Geografisk sted: Hvidovre

Indlæg af Michael Leismann »

Hej Søren

Jeg har talt med Jacob og han kommer også.

Mvh
Michael
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Michael.
Tak for din info. så kan vi krydse ham af også. :-)
vi ses snart.
Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
hyttel
Indlæg: 58
Tilmeldt: 15-06-2004 22:22:34
Geografisk sted: Sm?rum

Indlæg af hyttel »

Hej Søren
Jeg er desværre nød til at melde afbud til lørdag :( Afbudet skyldes at vi netop har fået en stor sag i Nationalbanken, som skal laves de næste 4 weekender efter kl 13.
Da der jo i stilladsbranchen ikke er stor traditioner for rene straffeattester, er jeg desværre en af dem der har "vundet" retten til weekendarbejde, i de kommende uger.
Jeg er frygtelig ked af at melde afbud, men ud af 32 ansatte, var vi kun 9 der havde ren straffeattest.
Og da der er arbejde til 12 mand, bliver det vist nogle lange weekender :evil:
Håber i får en supergod dag/aften og med 3 point til Danmark, naturligvis

Hilsen

Hyttel
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Lars.
vil det sige at du virkelig har en ren straffe attest? det havde jeg sgu ikke troet, da du jo er stillads arbejder :-) ha ha.
nå men det er der ikke noget at gøre ved, du tjener jo sikkert gode penge på det.
Tak for info og god arbejdslyst.
Hilsen Søren.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Theis
Indlæg: 19
Tilmeldt: 02-01-2009 20:03:38

Indlæg af Theis »

"Jeps, nemlig, sådan, så er det dagen før vi atter kan flette tær og sokker, mens vi lytter til mega, maxi, mester, monster hits, fra dengang hvor vi alle var lidt mindre gamle end nu, men stadigvæk ikke så gamle som dem der er ældre".

/Theis
Brugeravatar
Stoltenborg
Indlæg: 83
Tilmeldt: 25-06-2003 01:37:02
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Stoltenborg »

Hej Alle,

Undskyld mit meget sene svar men har haft meget travlt på jobbet de seneste 7-8 måneder nu så jeg har ikke haft tid og overskud meget andet end arbejde og familie. Hobby´s har desværre været nedprioriteret bla. databasen :(
Jeg kan desværre heller ikke deltage på eventen denne gang hos Søren. Kan nu se en ende på en meget travl periode og vil som lovet genoptage mine transcriptioner som lovet efter sommerferien.
Håber I får en god og hyggelig dag sammen.

Mange hilsener herfra Sønderjylland.

-St :D ltenb :D rg
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Så er det snart afgang af den gamle postrute mod Roskilde :D
Søren jeg vil gerne overnatte hos dig, hvordan ligger landet med madrasser ?
Mvh Steen
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Stoltenborg. Tak for Info. Alt i orden med afbud. Vi ses måske næste gang :-)
Hej Steen. Jeg har en dobb seng i legerummet og der er ikke andre overnattende indtil videre. Mht sengetøj, så har jeg en sovepose og ellers tag din egen dyne med. Der er masser af puder.
Vel mødt til alle. :-)
Vh Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

vedel skrev:om KS havde græspollen-allergi
det havde han!
jvf. 84.07.16
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Alle.
Tak til alle fremmødte, det var superhyggeligt.
Et lille referat :
Brejler, Jacob og Michael L var på kirkegården først.
Dernæst hyggede vi i legestuen, Brejler spillede plader på 2 pladespiller, der blev læst artikler, der blev studeret side 9 pige, der blev drukket drinks og endelig så vandt Danmark helt fantastisk over Holland. Steen tog musik testen da alle var gået og han landede lige over gennemsnittet.
Næste event bliver den 15 december, hvis ikke der er så mange deltagere, så bliver det nok hos Theis (hvis han er færdig med lejligheden) eller Brejler der ha ryddet op.
Tak for værtsgave.
VH
Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Hej Søren og alle jer som også var med til at gøre dagen underholdende.
Søren tak for husly og drinks ( du ligger lige en note hvis jeg skylder for al den have jeg drak :D ) det var sgu nostalgi.

Forhåbentlig er der en båndoptager til stede næste gang vi mødes.
Til orientering, så leder jeg efter et program der kan omdanne tale til tekst, og det gør jeg fordi vi skal se at få lavet alle speaks færdige meget snart. Hm dette sidste indlæg hørte vist til andetsteds.

Vi ses til december :)

Mvh Steen.
Ps Mikkel jeg skal nok huske at finde svenske radio optagelser til dig. Det kunne jo være de indeholdt noget med KS
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Hej Søren

Hvis det skal holdes hos mig så skal jeg nok se mig om efter en sofa ellers kan vi ikke være mere end et par stykker i stuen. lige nu er der plads men ikke rigtige siddepladser og komfort.

-Mikkel
Besvar