Transskription af speak for 1986-12-15

Transskription af speak, nye og rettelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Transskription af speak for 1986-12-15

Indlæg af tjornov »

Jacob Nielsen har sendt nedenstående. Ikke langt ind i databasen endnu.

Søren

- - - - - -

Studie 86 man 15-12-86

I dag er det min fødselsdag hurra hurra hurra
Jeg sikkert mig en gave får
Som jeg har ønsket mig i år
Med dejlig chokolade og kage til

Dav dav go eftermiddag. Se at få trukket juleskægget hen til kartofelkurshøjtalerne og nyd udsigten. Det er mandag. Det er 15.05. Det er 15. december. Det er min fødselsdag sammen med 10. Millioner andre mennesker på denne planet på denne dag. Lad os i fællesskab benytte lejlighed til at grovmixe røven ud af buskerne på nogen af de maxier jeg har holdt mest af i min 37. Vejrtrækningssæson. Bliver du hængende de næste 55 minutter kommer du til at høre Nice and Wild, TKA, Nancy Martinez, Madonna, Oran Juice Jones og mange andre som de aldrig har lydt før. Jeg er KS manden der var så forbavset over ikke at føde som abort at han ikke talte rent de næste 18 måneder. Og fra Rosenørns Alle i København. Byen der forhøjer præmien på brandforsikringen når jeg tænder fødselsdagskagen. Det her er specialudgaven af Studie 86. Fødselsdagsmix. Du vil elske det.

Min mor har lige stået og beundret lagkagen og opdager noget her. ”Se lige engang på lysene. Du bliver jo yngre og yngre for hvert år der går”.

Studie 86. Birthday remix.

Gruppen MTL åbner fødselsdagsballet med opfordringen om at tale ordentligt sammen på Communicate

Så er det gruppen Nice and Wild der gør sig vild og våd over den ædelstensglimtende kølige og totalt remixede Diamondgirl.

Sig mig engang? Hvad skal det her forestille? Her har jeg i ugevis sagt til dig at du ikke skal købe noget til min fødselsdag og så kommer du alligevel rende uden at have en gave til mig. Hvad er det for noget? Pokkers.

Schumachers fødselsdagsmix (ved ikke om det er ham der siger det)

Discodværgens 30 års fødselsdag lægger ikke så langt borte. Det er kun cirka 7 år siden. Og det her er TKA der er på vej mod en højenergisk fødselsdagsgave. Remixet der ikke kan fås på plade kun her One way love.

Du er inde i Studie 86 fødselsdagsmix. Du er hjemme igen.

TKA one way love

Og så er Nancy Martinez ved at fyre op under for Tonight.

Du er oppe på højspændingsskinnerne af Studie 86 - Fødselsdagsmix.

Madonna og den blå sande kærlighed. True Blue.
Talk to me baby

Yes let’s get out of the rain

Yeeeaaarrhh

Year the rain

Great let me hear about it

I can’t wait to (og så kan jeg altså ikke få fat I det han siger!!!) Søren lyt venligst igennem!!!

I need you baby

Oh shup out Oran. Sørgmodige tyre. Snedige damer og kærlighedsmeteologer der lover dårligt vejr på The Rain remix med Oran Juice Jones

Du er inde i studie 86 fødselsdagsmix. Din generations musik.

Janet Jackson. What have you done for me lately

Schumachers Fødselsdagsmix (som tidligere I udsendelsen)

Studie 86. Fødselsdagslagkagmix.

Studie 86. Birthday remix. Yeah

No man

Du er inde i studie 86. Mega maxi mester mondæn milliondollar fødselsdagsmix.

Studie 86. Fanfuckingtastic remix.

Hell no

No fucking way

Jep nemli’ sådan. I selskab med Company B og instrumentaludgaven af Fascinated er du forhåbentligt dybt fascineret over hvordan den sidste lille time har slikket øregangene rene på dig mens fødselsdagsudgaven af Studie 86 er ved at tage de sidste omdrejninger på pladetallerkenen for i dag. Varmen fra fødselsdagslagkagens 37 stearinlys er ved at drive undertegnede ud af P3 direkte studie 13. Men Studie 86 serverer naturligvis øreguf for julesultne marcipangrise alle hverdage undtagen fredag. Jeg er KS mand der som barn var meget ung men hvis alder man nu kan se på årringene rundt om øjnene. Og du og jeg kan samle talenterne sammen mandag d. 29. december i en to timers special Studie 86 hvor vi vender vrangen ud på året der næsten er gået. Indtil da ha en rigtig fed jul ønsk dig noget dyrt og tungt og bliv ned at ha det… du ved… rigtig fantastisk
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har bearbejdet og suppleret teksten fra Jacob, noteret tider og opdateret databasen med det hele.

http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... bv=1&bi=79

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar