Transskription af speak for 1984-04-16

Transskription af speak, nye og rettelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Transskription af speak for 1984-04-16

Indlæg af tjornov »

Fra Jacob Nielsen. Ikke indtastet i databasen endnu. Mvh Søren Tjørnov.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

I dag er det Margrethes fødselsdag hurra hurra hurra
Hun sikkert sig en gave får derhenne på Amalienborg
Med dejlig chokolade og kager til

Dav dav hej hej go påskebrygseftermiddag klokken er blevet mere end 15.05. Rita er gået i brædderne på grund af højtiden og studie 84 er ved at rulle den højrøde danseløber ud. Du kommer ikke nemt gennem de næste 55 minutter. I dagens 44 års anledning fejrer vi dronningens fødselsdag med en flok unoder som nok skal få Amalien- Rosen og Fredensborg, etageejendomme, parcelfæller, andelsboligforeninger og de fradragsberettigede i forstæderne til at gynge i vægge, lofter og mellemgulv. Jeg er KS manden hvis tandsmil for længst har ophævet tyngdeloven. Det her er mandag den 16. april det her er Margrethes din majestæts og alle andres fødselares musikpakke for fra Rosenørns Alle i København Byen der altid kan finde på en grund til at flage og hold udsalg. Det her er Studie 84. Du er garanteret hjemme igen.

Du lytter til studie 84. Lydsporet der fører dig længere ind i fremtiden.

Du lytter til studie 84. Du er hjemme igen.

Du lytter til studie 84. Rappe rå remix.

Du lytter til studie 84. Lydsporet der får dig til at bruge kroppen elektrisk.

Du har fået ørerne i musikmaskinen. Det her er studie 84 – fødselsdagsmix.

Du er inde i studie 84. Super lagkagemix.

Lysene er ved at være brændt på studie 84’s musiklagkage. Lagkagebunden er ved at være nået i hvert fald for i dag og er tilbage samme tid sted og frekvens i morgen når studie 84 igen lægger et musikalsk påskeæg. Jeg er KS manden der stadig ikke har lagt to og to sammen og du og bliver samspilsramte når vi mødes igen mandag den 23 april hvor du kommer i nærkamp med pop 84 og mig. Indtil da fortsat tillykke med fødselsdagen enten den er din egen eller majestætens husk at vande husdyrene uden at de ender med at rygcrawle og indtil vi ses igen.. ha det grauuuww rigtig fantastisk.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har bearbejdet og suppleret teksten fra Jacob, noteret tider og opdateret databasen med det hele.

http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... &bi=6&bv=1

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar