Opsplitning af 1986-12-29

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Opsplitning af 1986-12-29

Indlæg af tjornov »

I forbindelse med gennemgang af speak har jeg taget det store spring og opdelt 1986-12-29 i to – del 1 og del 2. Jeg har ellers altid været den helt store fortaler for, at 2-timers-udsendelsen skulle stå i databasen som een udsendelsen på trods af, at den var afbrudt af Radioavisen i 10 minutter midtvejs.

Jeg tror nok, at mit eneste argument herfor var, at sådan stod det i dagbladenes programoversigter.

Men .. databasen kan ikke håndtere udsendelser over 60 minutter. Den regner forkert mht. varighed. Og hvis man indtaster speak går det også helt galt. Så nu har jeg altså opdelt udsendelsen i en del 1 og del 2.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Opsplitning af 1986-12-29

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:I forbindelse med gennemgang af speak har jeg taget det store spring og opdelt 1986-12-29 i to – del 1 og del 2. Jeg har ellers altid været den helt store fortaler for, at 2-timers-udsendelsen skulle stå i databasen som een udsendelsen på trods af, at den var afbrudt af Radioavisen i 10 minutter midtvejs.

Jeg tror nok, at mit eneste argument herfor var, at sådan stod det i dagbladenes programoversigter.
Mit argument for at det er en udsendelse er at så skal vi ikke altid trække en fra når vi tæller op. :)
Vi laver det tilbage til een udsendelse når vi har en database som kan klare det.

-Mikkel
Besvar