Pop 84 09-04-1984 (mandag) #6

Debat om Kim Schumachers radioudsendelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Pop 84 09-04-1984 (mandag) #6

Indlæg af tjornov »

Lige i indledningen af #6 Koto – Japanese War Game, umiddelbart før Kim Schumacher laver 3 x harakiri-brøl, er der noget japansk kaudervælsk, som jeg mener ikke stammer fra maxien. Men hvor stammer det så fra?

Efter den med ’The Moldovian Massacre’, så har jeg kørt forventningerne helt op og ser frem til svar med links til Youtube fra blandt andet Søren Grebo inden for få timer .. ;-)

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

ha ha, Søren, så hurtig er jeg heller ikke :-) men tak for tilliden. jeg har 5 forskellige versioner af dette nummer, bla maxi og clubmix og du har ret, det japanske snak er IKKE med på nogen af versionerne, kunne det være KS selv der plaprer japansk, jeg synes at der er andre eksempler på at han kunne være kreativ i den retning. i øvrigt hører jeg kun 1 langt harakiri brøl og ikke 3 ?:-)
hvad mener i andre?
mvh Søren Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Søren Grebo skrev:.. kunne det være KS selv der plaprer japansk, jeg synes at der er andre eksempler på at han kunne være kreativ i den retning.
Umiddelbart lyder stemmen som en helt anden person (stemme/stemmeleje) og Kim Schumachers kommentar starter så hurtigt efter, at jeg fik den ide, at det japanske 'speak' måtte være klippet et eller andet sted fra
Søren Grebo skrev:.. i øvrigt hører jeg kun 1 langt harakiri brøl og ikke 3 ?:-) hvad mener i andre?
mvh Søren Grebo
Rigtig, men han er oppe/nede i toneleje tre gange, derfor ;-)

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

ja ok, men det er kun ca 5 sek, så den bliver svær at finde på youtube, er der mon nogen der er eksperter i japanske samurai film? :-)
og Søren, så må du finde nogle klip med lidt mere kød på :-)
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Eller .. er der nogen, der kender en, der kan tale japansk, og om muligt vil kunne fortælle os, hvad der bliver sagt?

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar