1987-11-30

Transskription af speak, nye og rettelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

1987-11-30

Indlæg af tjornov »

Jacob Nielsen har oprettet speak for denne. Mangler at blive indtastet. Jeg har modtaget Word-fil med indholdet.

Mvh Søren Tjørnov

- - - - - - - - -

Psst op på høreværnet. Cikadediscoen går til angreb.

Dav dav. Go eftermiddag. Kom nærmere. Det er mandag. Det er 15.05. Det er FM. Så ved du godt hvor du er henne. Du er inde det eneste sted der tæller de næste hurtigste 55 minutter. P3. Hele Danmarks lokalradio. Jeg er KS manden der ser ud til lige at være faldet ned fra en bryllupkage. Og fra Rosenørns alle i kbh – byen hvor rengøringspersonalet stjæler håndklæder fra hotelgæsterne. Det her er Studie 87. Underlægningsmusikken til din virkelighed. Du vil elske det.

Du er inde i Studie 87. Du er hjemme igen.

Dig og Studie 87. Tiffany klæ’r tosamheden af med øjnene på I think we’re alone now

Scarlet Fantastic skruer op for volumen og ønsker anaerki, solnedgange, frihed og motorcykler. Hukommelsen er den del af hjernen der gør det muligt at huske begivenheder som aldrig har fundet sted. No memory.

Intet bedre. Intet ligeså godt. Studie 87.

Har vi to ikke mødt hinanden før. Jeg kan huske navnet men ikke genkendt ansigtet. Scarlet Fantastic glemmer den utroligt højrøvede hukommelse på No memory.

Og her kommer Debbie Gibson. Griber rundt om kærlighedens træstamme og ryster løs så frugterne rasler. Shake your love. Du er helt garanteret inde i Studie 87.

Debbie Gibson har godt greb om rodfrugterne på Shake your love.

De 10 bud retter du dig garanteret efter når du har tid. Det 11 bud er det allervigtigste. Det er kun forbudt når det bliver opdaget. Camuflage lægger ikke skjul på verdensordnens forvirring. The great commandments. Du er inde i Studie 87. Du er hjemme igen.

Det unge par bliver aldrig gift af religiøse grunde. Han havde ingen penge hun forgudede kontanter. Camouflage skjuler den dybere mening med tilværelsen på levereglen The great comandment.

Og her er Noel ved at skrue op for julestemningen uden ret meget bjældeklang. Store drenge græder ikke når de vågner alene oppe i lagnerne helt ensomme om morgenen. De hiphopper sig i stedet igennem morgenstund har guld i mund. Silent morning.

Silent wakeup. Alenehedens rædsler lurer lige under lagnerne. Noel og Silent Morning.¨

Studie 87 pumper volumen op. Chris Poul er ved at få gang i sampleteknikken og breder armen ud til begge sider og stjæler med dem og benene til højre og venstre på det kærlige elektrofunkende returkommission. Back in my arms. Studie 87.

Rå rap radio. Studio 87.

Den musikalske armstakkel Chris Poul får favnen fuld af fede samplefunk på Back in my arms.

Sam… Sampleteknik løjerne fortsætter. Bros skylder ikke nogen noget. Kun alle melodistumperne flettet ind i I owe you nothing.

Studie 87 stinkende sample sensationer.

Bros skylder ikke de andre brødre en skid. I owe you nothing.

Og så er her musiklagkage så den sidder lige i øret på kunstkonditoren. Over 10 minutter i selskab med Pet Shop Boys der bliver mixet synder og sammen til dyreplagerniveau. Kærlighed over det hele på love comes quickly, Ludere på Vesterbrogade på West end girls, Man trækker ikke vejret let på What have I done to deserve this, Jeg har hjerne du har skønhed og muskler Uppertunities, Ligusterhække i mareridtshøjde på Suburbia, Syndefulde It’s a sin.
Studie 87. Mega maxi mester monster mondan milliondollar multimedie morder master mix.

The world of total remix. Studio 87.

Studie 87. Fordi Danmark ikke giver høre de samme 15 lokalhits om og om igen.

Studio 87. Disco dance heaven.

12 minutter i selskab med Pet Shop Boys og Love comes quickly, Waet End girls, What have I done to deserve this, Uppertunities, Suburbia og it’s a sin. Studie 87. Mega maxi mester monster mondan milliondollar multimedie morder master mix.

Yep - nemli’ – sådan. I selskab med discoblævrende Jellybean og Just a mirage er Studie 87’s fatamorgana ved at flimre bort i horisonten. Radioavisens ørkenvandring får dig til at knide søvnen ud af ørerne om et par minutter og vågner op til virkeligheden. Jeg er Kim Schumacher. Manden der motionerer ved at parkere bilen længere væk fra fortovet. Og du og jeg kan støde kantstenen sammen allerede om syv små dage nemli’ mandag d. 7. december samme tid og frekvens hvis du tør. Indtil da husk at hvad man ikke har i hovedet heller ikke findes mellem øreringene. Og ha’ det du ved …….wraauuu … rigtig fantastisk.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har bearbejdet teksten fra Jacob, noteret tider og opdateret databasen med speaken.

http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... i=105&bv=1

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Hejsa

Dejligt at se at der bliver baearbejdet Speak`s, godt arbejde.

Jeg er meget snart på banen igen og klar til at færdigøre speaks, skal bare lige være helt færdig med bygge projektet, inden efteråret sætter ind med hastigt favntag :D

mvh Steen
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Som det ses er jeg i færd med at arbejde mig gennem al den speak, der ligger i forummet, men som aldrig har fundet vej til www. Der er et stykke vej endnu... Når jeg er færdig (der mangler 9 tekster fra Michael Leismann og 4 fra Jacob Nielsen) der, så vender jeg tilbage for at give feedback til alle de øvrige transskriptioner, der er lagt ind siden dette område blev oprettet.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar