1986-12-29 del 1 og 2

Transskription af speak, nye og rettelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

1986-12-29 del 1 og 2

Indlæg af tjornov »

Jacob Nielsen har oprettet speak for denne. Mangler at blive indtastet. Jeg har modtaget Word-fil med indholdet.

Mvh Søren Tjørnov

- - - -

Piist. Nu kysser julemanden ikke mor. Jeg er forkølet (efterfulgt af et nys… jeg går ud fra at det er hans eget : - ))

Dav dav. God eftermiddag. Kom nærmere. Nu er det bare med at få knaldhætterne ud af øregangene og vattet op i skuldrene. Det er mandag. Det er 15.05. Det er P3. Så ved du godt hvor du er henne. De næste 2 timer kommer du til at bruge dit liv på en uafbrudt eksplosiv kædereaktion af letantændeligt musikdynamik. De næste 2 gange 55 minutter er du inde det eneste sted i Danmark der tæller. P3. Hele landets lokalradio. Jeg er Kim Schumacher. Manden der begynder med et glas champagne og ender med et glas hovedpinetabletter. Og fra Rosenørns Alle i København, byen der hjælper drengespejderne over gaden. Det er verdens sidste mandags studie 86 nytårsfest. Du vil elske det.

Verdens sidste mandags version af Studie 86

Company B kommer marcherende her på elektrofunkens højlandssti og er helt forblændet af skindfølelse på Fascinated.

Og det er hårde tider vi lever i. I disse ligeretstider skal man være modig for bare at være en bangebuks. Ligeretskvinder som Sofunda C. her hjælper med mandsmodet og vil billigt samles op på Pick it up Sofunda.
Seksuel forurening i gadebilledet. Sofonda C vil ikke kastes bort men have alle herlighederne samlet op på pick it up.

Selvom julehyggen stadig ligger som langsom smeltende andefedt hen over feriedagene og har husspektakler midt i højtiden. Her kommer home wreckers og har brækjernet fremme og får kroppen til at vride sig under skræmyslerne med elektoimpulserne på jackin’.
Home Wrechers holder hus og får styr på strømfordelingen der sætter primalimpulserne igang under livet på Jackin’
Forskellen på ny og gammel moral er om pigerne krydser fingre eller lægger benene over kors. Matt Warren her er ikke i tvivl om valget men venter med åbne arme på korsvejen af the way to my heart.

Han siger et eller andet… kan ikke kortlægge … gennemlyttes af en anden…. Det er som svar på teksten
Uuuhhmmm (svar på teksten)
It allways is (svar på teksten)

Well try it anyway (svar på teksten)

Matt Warren lader sig ikke nøjes med et elektrisk varmetæppe for at holde kropstemperaturen. Hun vil have dybe hede stød i hjertekuglen på the way to my heart.

Nemli. Elektrofunket housemusic lagkagemix. 12 minutter med 124 beats per minute med Farley Jackmaster, Midnight Sunrise, Mark Imperial, Fingeres incorporated, Steve Silk Hurley, J.M Silk og Mark Jefferson.

Du er inde i Studie 86. Megamix.

Studie 86. Megamix. (engelsk udtalelse)

Studie 86.

Yeah

Mega-maxi-mester-monster-mix

Studie 86. The choice of your generation mix.

12 minutter I selskab med milimetermixet af love can’t turn around, One the house, J’adour dance, Mistery of love, Jack your body, I can’t turn around og move your body.

The communards don’t leave me this way, So cold the night, Disenchanted. The multi mix.

Nytårsknald over hørebrillen. Studie 86.

Studie 86. The multi mix.

Tidens bedste gay disco nautrligvis I selskab med mandfolkeparret sommerwille og Cole også kaldet Communards med det præfabrikerede multimix af don’t leave me this way, so cold the night og disenchanted.

Dead or alive. (afstemt med teksten… lille finurlig ting)

Something in my house.

Peter Burns hører trin på trappen men går ensomt rundt med eget skridt på spøgelsesfulde søgelsesramte something in my house.

Yep nemli sådan. I selskab med Man to Man og den højernergiske europabegejstring Energy i Eurobeat er P3 ved at være færdig med første akt af verdens sidste mandagsversion af studie 86. Men det tidlige nytårsknalderi fortsætter 1610 når radioavisen er færdig med at stikke dig et par på pladeposen. Jeg er Kim Schumacher. Manden der hvis mange fejl ikke inckluderer falsk beskedenhed men hvis jeg havde nogen ville det være en af dem. Og du og jeg tager en stereotur til og vasker pladetallerkenen op til kogepunktet frem til kl. 1700 om lidt. Hej så længe.

Bingo klokken er 16.

De forkølede nytårsløjer fortsætter (efterfulgt af kæmpenys… må igen være hans eget). Klokken er 1610. FM. P3. 1610. Lydtapetet går for anden akt af verdens sidste mandagsstudie 86. Nytårs dansefest.
Aahhh

No but I want it….

Knurrer sagte til teskten
Yarhh I’m thinking about it.

Don’t let it out of you mind…

Ggod baby

Don’t get over it..

Kunrrer

Don’t

No… come on baby…

Dianna Ross har fået sig et kønt skiftemed sit kærlige hovedbrud Lovehangover. Nu er det Tracy Ackerman er fører dig gennem scetylsalisylsyre sexnummere. Love hang over.

Og så er little Italyfyren fra New York her ved t få rytmeboksen i skudstilling Snedronninger og isbrydere der hakker hårde hjertestumper af bløde fyre som Nick Kamen. Each time you break my heart.

Du er inde i studie 86. Din generations musik.

Nick Kamen slipper stoltheden og beholder stivnakken på each time you break my heart.

Og så er Madonna på vej og samler resterne af mødommen sammen. Jeg skal nok gøre alt det hårde arbejde bare du pløjer nøglen til hjertekammeret indenfor. Synger den tekniske jomfru på det kærlige hjerteslag. Open your heart.

Go for it baby … now

Kolde jomfruer og kærlige hjerteslag. Madonna og open your heart.

Kærlighedens gangstier er tit så smalle at der kun er plads til én ad gangen. Poul Parker her får stærkstrøm på storstrømmen og en enkelt knockout over brillen. Kærlighed gør ikke blind kun nærsynet på one look.

Poul Parker er så blændet af følelser at han må gå med kontaktelinser for at finde sine briller på One look.

Og så er der kulørte lamper i lydsporet. Rysler, høje hatte, lange næster, prutpuder, bordbomber og skrallere og 38th street featuring libanne der holderr fest på gaden. Party.

Kaliber 38 skyder feststemt nytår ind i bybilledet på Party. 38th street.

Drømmen om i anledning af nytårsskiftet t få sig et champagneknald i sus dus og luksus i selskab med de rige, rådne og berømte ender ofte med at groupies og starfucking rimer på hinanden. Used by DJ med Mk. II.

Mk. II kortlægger groupieknaldenes anatomi på den kropstætte kyniske Used by DJ

Og så er her et tårnhøjt nytårsddrøn over ørerne. Et lagkagemix af nogen af 1986´s hotteste elektro funk ting som du husker og genkender, Hør bare. Studie 86 mega-maxi-mester-monster-mondan-mix… now

Studie 86. Lagkagemix.

Studie 86. Fan-fucking-tastic remix.

Housemusic, elektrofunk. Studie 86. Nytårsremix.

Yep nemli sådan. De sidste omdrejninger af verdens sidste mandags studie 86 er ved at komme på plads i selskab med Mark Jefferies og hans sprællevende Born to be alive. Juleferiens 2 timers udgave af studie 86 version fortsætter det par eftermiddage endnu og så er det slut og barnet tager navneforandring til Studie 87. Men fortsætter naturligvis ind i det nye år med at servere nymusik så det kimer for ørerne af dig. Jeg er Kim Schumacher. Manden der aldrig græder over spildt mælk. Mine drinks er tynde nok i forvejen. Og du og jeg kan fælde glædelsestårer sammen igen på den anden side af nytårsaften nemlig mandag d. 5. januar 1505, hvis du tør. Indtil da – fejr nytåret som jeg – gør noget der er fedende, farligt og forbudt. Og ha det du ved… graaaugh … rigtig fantastisk.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har bearbejdet teksten fra Jacob, noteret tider og opdateret databasen med speaken.

http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... v=0&bi=273 og http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... bv=1&bi=79

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar