1986-10-01

Transskription af speak, nye og rettelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

1986-10-01

Indlæg af tjornov »

Jacob Nielsen har oprettet speak for denne. Mangler at blive indtastet. Jeg har modtaget Word-fil med indholdet.

Mvh Søren Tjørnov

- - - -

Ja. Nu begynder det.

DR. FM. P3.

Dav dav. Go halaften Så er koteletterne overstået radioavisen er forbi Nu begynder virkeligheden. Klokken er 19.05, 6, 7 stykker. Det er onsdag aften Så ved du godt at dine øre er ved at varme op til musikken. De næste 1.800 sekunder er der ikke et øjebliks stilhed udover det musikalske landskab. Garanteret.

Jeg er Kim Schumacher. Manden der er ekspert i frontalt mund til øreangreb. Og fra Rosenørns Alle i København, Byen der må klare sig selv – og det er også mere end rigeligt. Det her er din musikverden. Klubland. Du vil helt garanteret elske det.

Du er inde i Klubland. Du er hjemme igen.

Madonna er ikke ude og male byen rød i ørene, men sidder hjemme og lyseblåt deprimeret over hele kroppen på true Blue.

De er så flinke i Frankrig, da jeg for kort tiden siden var i Paris og rakte hånden ud for at lave et venstresving var der en betjent der kyssede mig på hånden. Alligevel er jeg glad for at jeg ikke er født i Frankrig – for jeg taler ikke eet ord fransk. Til gengæld kommer Splash her med en begynderkurs Qu'est-ce que c'est?

Ja hvad er det alt sammen for noget. Gruppen Splash klasker det her lille franskkursus af så du kan nok af sproget til at få en lusing på Qu'est-ce que c'est?

DR………FM………….P3. Klubland.

Og her kommer ZZ Top og prøver at nå toppunktet i lynlåshøjde. Rockdrengene vipper guitaren frem og spiller på alle strengene på det de kalder Velfro Fly.
ZZ Top får alle knapper til at springe på lynlåsen med de små plastic modhager på den patentstrikkede Velfro Fly.

Og så banker Klubland et eurobeatmix af. De næste 8 minutter er der lagkage med Paul Parker, Jack's Project, Suzy Q, Shanghai Lil', Laser Cowboys og Sonia & Nancy. Klublands mega-maxi- mester-monster-mix.

Musikken der får dine øre op på tæerne. Klubland.

Klubland.

Det bedste bliver altid bedre. Klubland mix.

Du er inde i Klubland. Din generations musik.

Time aften Time, Shy shy sugarman, Can't love (ja det siger han faktisk)!!!!!, Groove boy, Radioactivity og Never can say goodbye.

Klubland mix.

Jep nemli sådan. I selskab med Ken Laszlo og tåreperseren don’t cry triller klublands tørre krokodilletårer ud af P3’s direkte studie 30 om et par minutter, hvor Ole Mathiesen får onsdagsåbent til at fortsætte frem til klokken 20. Jeg er Kim Schumacher. Manden der hjælper gamle damer over gaden ved at bruge bilhornet. Og du behøver ikke at græde alt for højt. Du og jeg kan i fællesskab banke musikfornemmelsen sammen om en uge i onsdagsåbent om syv dage, hvor klubland udvider og varer fra 19.05 til 20.00. Indtil da puds næsen men ikke på postbuddet og ha’ det du ved … gggrauuuuuaaahhh rigtig fantastisk.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har bearbejdet teksten fra Jacob, noteret tider og opdateret databasen med speaken.

http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... i=151&bv=1

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar