1986-04-23

Transskription af speak, nye og rettelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

1986-04-23

Indlæg af tjornov »

Jacob Nielsen har oprettet speak for denne. Mangler at blive indtastet. Jeg har modtaget Word-fil med indholdet.

Mvh Søren Tjørnov

- - - - - - - - -

Dav dav go halvaften. Stå bare op. Skolen er forbi. Virkeligheden banker på døren. Klokken er 19.05, 6, 7 stykker og Klubland kommer skøjtende skrådt og sidenlænds ind som onsdagsåbents første akt.
Jeg er KS – manden som aldrig bliver Kongen af DK fordi hans næse er for stor til at kunne være på frimærkerne. Og fra Rosenørns alle i KBH. Byen hvor folk kun får farve i ansigtet når de rækker tunge. Det er de næste cirka rundt regnet 1800 sekunder det eneste sted i verden der tæller. Velkommen til din musikverden. Klubland. Du vil helt garanteret elske det.

Onsdagsåbent Klubland

Klubland smider kludene og laver mandlig striptease sammen med Man Parish og Malestripper.

Goodmorning

….l…..u…b…l…a…..n…..d. Klubland (det er faktisk rigtigt… han mangler ”k”’et i Klubland når han staver det!!!


Den underdejlige underlivlige Vanity fortæller om blomsterne og bierne, pigerne og drengene og parrer forplantningsevnerne med de musikalske udskejelser Animals.

Vanity kan aldrig få nok og lyder som verdens lystigste dyreelsker på Animals

Så er der førsteklasses armvrid i Klubland. De tre rappe løg i Pointer Sisters skyder med albuer og kærlighedspil på twist my arm.

Du er inde i DK’s bedste hitlavine. Klubland.

Pointer Sisters lover sexet albuerum på twist my arm.

Så er det slut med nybegyndervanskelighederne. Rige og fattige lever i en fantasiverden hvor tegneserie bankrøverier er virkelighed og man skal udforske alt til det yderste. Forvirret? Så lyt uroligt og med bankende hjerte videre til Let’s go all the way fra gruppen der har en ræv bag øret Sly Fox.

Sly Fox bager verbale rævekager ligeud af den slagne landevej på Let’s go all the way.

Ungdom får skyld for meget, men folk skylder også ungdommen meget. Nu er den her – nu er den borte. Voksenmareridtet begynder så hold fast ved dine drømme. CC Catch synger om teenagetilværelsens mirakel på because you’re young.

CC Catch og ungdommens søde fugl. Cause you’re young

Og her kommer signalerne fra kæledækkerne i Pet Shop Boys. Duoen ved godt hvad tilværelsen handler om. Du har udseenet jeg har hjernen. Lad os tjene tonsvis af penge på Oppertunities Let’s make lot of money.

Pet Shop Boys har rigdom og berømmelse på hjernen og filsofiske lommesmerter på Oppertunities Let’s make lot of money.

Ja det er nu ikke 5 minutter men derimod 7 minutter med funk og i selskab med de tre rav seje rapsild i Whodini du er på vej ind i. Fyrene svinger tryllekæppen over den her enkle musiklagkage der består af klassikerne five minutes of funk, friends, Freaks come out of night, Nasty lady, Big mouth, Magic Wand og whodini house of rock. Klublands Whodini megamix.

Klublands Whodini megamix.

Whodinis 7 minutters høje klassiske musiklagkage megamix.

Yep nemli’ sådan. I selskab med de professionelle ballademagere Art og Noice og temaet fra Peter Gun stepdanser Klubland ud af onsdagsåbent der fortsætter om et par minutter. Jeg er KS manden hvis mund er så lille at han kan spise en banan sidelæns og du og jeg glider videre i musikskrællerne næste mandag 15.05 i studie 86 hvis du tør. Indtil da husk at hvis man ikke er gammel nok til selv at køre skal man kun stjæle biler med privatchauffør og ha’ der du ved…… grauuuwww rigtig fantastisk.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har bearbejdet teksten fra Jacob, noteret tider og opdateret databasen med speaken.

http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... bv=1&bi=61

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar