1986-04-02

Transskription af speak, nye og rettelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

1986-04-02

Indlæg af tjornov »

Jacob Nielsen har oprettet speak for denne. Mangler at blive indtastet. Jeg har modtaget Word-fil med indholdet.

Mvh Søren Tjørnov

- - - - - - - - -


Kom nærmere.

FM

P3

Klubland

Dav dav. Tril bare nærmere og lad ørerne få hørevabler af tredje grad. Jeg er Kim Schumacher. Manden som de næste 1.800 sekunder stjæler opmærksomheden for dine ører. Og fra Rosenørns Alle i København. Byen hvor selv forbryderne sover de uskyldiges søvn. Det her er det eneste sted i Danmark der tæller. Velkommen til din musikverden. Klubland.

Du er inde i stedet hvor du ikke kan få dine øre til at sidde stille. Klubland.

Skod vinduerne til. Lås dørene og lad paranoiaen brede sig i hverdagen. Picknick at the whitehouse og deres forfølgelsesvandvittige We need protection.

Så er her nærkontakt af tredje rang. Køn omgang mellem brødre. Broderkærligheden strutter på DAF og Brothers.

Onsdagsåbent.

Klubland.

Broderkærligheden blomstrer så DAF bliver helt stive i stængerne. Kronbladene folder sig ud i fuld flour på Brothers.

Ingen floder for dybe. Ingen bjerge for høje. Ingen madrasser for brede til at jeg ikke kan få dig.

John Taylor

I do what I do

FM

P3

Klubland

Du er inde i Klubland. Din generations musik.

Fra filmen der er på vej. 9½ uge. En rose er en rose. En mand er en mand. John Taylor er ham der som gør det der må gøres. I do what I do.

Og så har Klubland blændet op for fremtiden. Her er der Science Fiction pop i selskab med Tobo and Roby. De to har gravet sig ned under overfladen af historien om rummanden med den alt for høje intelligenskvotient og højtflyvende tanker om rumskibe styrtdykker robotter på nordpolen. Under the ice.

Pas på robotterne kommer. Tobo og Roby i selskeb med fremtidens supermennesker under Antarktis is. Under the ice.

Så er her lagkagemix. Full Force, Grace Jones, Total Contrast, Madonna (fremgår ikke af vores kortlægning af mixet i databasen!), Alisha, James Brown, Sheena Easton, Cherrelle and Alexander O'Neal.

Colonel Abrams, Val Young, Moses, Phyllis Nelson og Pet Shop Boys. Musiklagkagen hedder pickin’ up the pieces. Mixet af Roll (han lyder til at udtale det som Throll).

Du har stemmegaflen i Klublands lagkagemix.

It’s Shirley (svar på teksten i sangen)

Du danser med på lydsporet af Klubland.

Klublands lagkagemix har bestået af Alice, I want you, Pull up to the bumper, Hit and run, Into the groove (fremgår ikke af kortlægningen af speak), baby talk, Living in AmericaDo it for love, Saturday love, I'm not gonna let, If you should ever be lonely, We just, I like it (ikke som vi har kortlagt mixet … selvom det også bliver sunget I like you) og om et øjeblik kommer West end girls.

Yep nemli sådan. Klubland er ved at danse skrådt og sidelæns ud af P3’s direkte studie 30 i selskab med Kat Mandu og den særdeles diskoficerede version af Theme from Dynasty. Når skudsalverne fra bryllupsmassakren har lydt om et par øjeblikke fortsætter onsdagsåbent naturligvis frem til klokken 20 i selskab med Jan Laursen. Jeg er Kim Schumacher. Manden der overlevede Moldavien og du og jeg kan pille øre sammen i Studie 86 mandag d. 14. aprilsnar 15.05. Indtil da ha’ det du ved …. Graauuugghhh rigtig fantastisk.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har bearbejdet teksten fra Jacob, noteret tider og opdateret databasen med speaken.

http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... bi=58&bv=1

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar