Klubland 02-04-1986 (onsdag) #6

Debat om Kim Schumachers radioudsendelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Klubland 02-04-1986 (onsdag) #6

Indlæg af tjornov »

Det er Kat Mandu - Theme from Dynasty. Men sådan lyder den da ikke? I hvert fald ikke de sidste 40 sekunder, hvor jeg skulle mene, at KS har lagt noget nytårslarm ind over. Er der nogen, der kan bekræfte, at jeg hører rigtigt?

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Hov, i outroduktionen til udsendelsen siger han jo faktisk, at ' .. når skudsalverne fra bryllupsmassakren har lydt om et par øjeblikke'. Så altså ikke nytårslarm men bryllupsmassakre. Hvilken massakre? Jeg gætter på, at det må være en scene fra en film, som han har oversat.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
soren
Indlæg: 76
Tilmeldt: 14-01-2007 12:23:21
Kontakt:

Indlæg af soren »

Ja, der må være en præmie for at finde den begivenhed/bryllup. PS. Ej Dronningen, Diana eller Janni Spies. Har tjekket.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

jeg er næsten 100 % sikker på at det er slutscenen til det sidste Dollars afsnit, hvor der er bryllup og så bliver der skudt helt vildt og en masse mennesker dør. fulgte ikke serien til slut, men kan huske et eller andet deromkring. og det er formentlig lyden fra denne scene der bliver spillet.
Har jeg så vundet en præmie :-).
mvh Søren Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Jeg er enig i Søren Grebo's bemærkning.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

her kommer linket til den scene jeg husker. det er muligvis ikke det allersidste afsnit, men absolut den sidste scene i en af sæsonerne :
http://www.youtube.com/watch?v=s8ToWMFe-lM
bryllups massakren starter ca. 5,22 min inde i klippet og det ser ud til at alle bliver dræbt, derfor har jeg nok husket det som om det var sidste afsnit.
men lange serier har det jo med at blive mirakuløst genoplivet :-)
her er det kun massakren : http://www.youtube.com/watch?v=L7KOvzLS ... re=related

at det er den rigtige massakre underbygges i øvrigt af at scenen hedder "The Moldavian massacre" og Kim siger til sidst - Jeg er Ks, Manden der overlevede Moldavian.
så skulle det vist være på plads :-)
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

I er bare nogle glade 80'er-nørder ;-)

Jeg har indføjet en kommentar på http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... bv=0&bi=60

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

ha ha, ja nørder, nøjagtig ligesom dig :-)
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Besvar