Studie 85 16-12-1985

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Studie 85 16-12-1985

Indlæg af Torben Pedersen »

Track 3 & 8 er også Hot Tracks remix, disse er dog hentet fra Hot Tracks, Series 4, Issue 10.

http://www.kimschumacher.dk/index.php?p ... %26bi%3D46

Kim har dermed bygget hele udsendelsen (pånær megamixet) op omkring remix fra Hot Tracks (series 4-8, 4-9 & 4-10)

Så mangler vi "bare" at finde ud af Johns fødselsdagsmix. Er det et bånd specielt til Kim, en meget dårligt produceret megamix skive eller ?

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
soren
Indlæg: 76
Tilmeldt: 14-01-2007 12:23:21
Kontakt:

Indlæg af soren »

Held og lykke med detektivarbejdet. Jeg tror faktisk jeg har den udsendelse, så jeg vil selv tjekke det mix ud.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Tak for det :wink:

Alt info omkring det megamix modtages meget gerne.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
mselmer
Indlæg: 12
Tilmeldt: 09-01-2005 22:29:02
Geografisk sted: Birkerød

Indlæg af mselmer »

Jeg har altid været ret vildt med dette megamix, selvom det på mange måder er et underligt mix.
Hvad er det f.eks. lige der sker lige ved 4:56, hvor der lidt kluntet fades ud af Dead or Alive - My Heart Goes Bang og over i et mix af René & Angela Save Your Love (For #1) og Dazz Band - Let it all blow, for igen at fade tilbage til Dead Or Alive 5:34....?
Strange :D
"Kan du stave til Hexamethylentetramin Icus comferatus? "
mselmer
Indlæg: 12
Tilmeldt: 09-01-2005 22:29:02
Geografisk sted: Birkerød

Indlæg af mselmer »

Tracklisting:

Wham! - I'm Your Man
Paul Hardcastle - 19
Zinno - What's your name?
Dead Or Alive - My Heart Goes Bang
Dazz Band - Let it all blow
René & Angela Save Your Love (For #1)
Dead Or Alive - My heart goes bang (to plader med nummere oven i hianden forskudt med 2 takter.
Dazz Band - Let it all blow og Frankie Goes to Hollywood - Relax bliver kort spillet ind over på et tidspunkt)
Left Lane - Oo La La (Sex Appeal)
Total Contrast - Takes a Little Time
Senest rettet af mselmer 05-01-2014 20:12:06, rettet i alt 1 gang.
"Kan du stave til Hexamethylentetramin Icus comferatus? "
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Der er en hel del mere med lige i starten. Fx mellem Wham og Paul Hardcastle, hvor jeg dog har svært ved at høre/genkende hvad. Men lige når 19 starter kører både Goodsquad - 8 arms to hold you og Harold Faltermeyer - Axel F ind over + eventuelt nok en del mere samples + .. er det ABC - Be near me?

Søren
Senest rettet af tjornov 31-01-2011 15:09:34, rettet i alt 1 gang.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Re: Studie 85 16-12-1985

Indlæg af tjornov »

Torben Pedersen skrev:Er det et bånd specielt til Kim, en meget dårligt produceret megamix skive eller?
Ja, teknisk set er det ikke noget topmix. Der er nogle grundlæggende tekniske fejl, som jeg undrer mig over. For det første at der er alt for meget bas på for det meste. Lyder som om EQ ikke er slået fra på en af kanalerne. Og mistes synkroniseringen på beat flere steder, og jeg mener det er muligt at høre, at der rettes op på det. Og for det tredje er den helt gal med lydniveauet mellem de mange numre - nogen vildt kraftige, andre alt for lave.

Søren
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
mselmer
Indlæg: 12
Tilmeldt: 09-01-2005 22:29:02
Geografisk sted: Birkerød

Indlæg af mselmer »

Yep, jeg er helt enig i at Goodsqaud, Harold Faltermeyer og ABC er ind over lige inden mixet går over i Zinno - What's Your Name?

Jeg under mig stadig over hvorfor der fades ud af Dead Or Alive ca 4:57 inde og så tilbage igen ca. 5:34. Virkelig et underligt mix :lol:
"Kan du stave til Hexamethylentetramin Icus comferatus? "
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

mselmer skrev:Yep, jeg er helt enig i at Goodsqaud, Harold Faltermeyer og ABC er ind over lige inden mixet går over i Zinno - What's Your Name?

Jeg under mig stadig over hvorfor der fades ud af Dead Or Alive ca 4:57 inde og så tilbage igen ca. 5:34. Virkelig et underligt mix :lol:
Hehehe det kan være DRs tekniker som prøver at lave et langt mix. :)

-Mikkel
Besvar