Transskription af speak for Pop 84 25-06-1984 (mandag)

Transskription af speak, nye og rettelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Transskription af speak for Pop 84 25-06-1984 (mandag)

Indlæg af steen »

Så melder jeg mig også ind under fanerne :D

Pop 84 25-06-1984 (mandag)
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Her er mit udkast. mvh Steen

Indlæg af steen »

Intro
00:20-00:44 (Local Boy Thriller medley with Owner of a lonely heart)
Dav dav, go halvaften, som du kan høre på grundrytmen her, er tiden inde til at du thriller lyttemusklerne helt ind til et hjemmetømmereret stereoredskabsskur i dagligstuens hyggekrog. For det er endnu engang i dit liv blevet mandag det er cirkus 19.05 jeg er igen Kim Schumacher manden hvis efternavn ikke staves speedmakker og fra Rosennørnsallé i København byen hvor faren og moren for den sags skyld lurer rundt om hvert gadehjørne, det her er pop 84 lyd og lyst kilden der springer hvor lokalradioerne tørrer ud.

04:36-04:41
Du lytter til pop 84, du er hjemme igen.

06:08-06:13
Local Boy with Michael Jackson men med thriller spæddet op med owner of a lonely heart Yes


06:24-06:32 (Ronnie And Yuri Satellite zap)
Og så er der sputnik funk i de tynde luftlag de to Peter Paner Ronnie And Yuri slår Kaptajn kløerne i dig og trækker dig op til sang, dans og ungdomspropaganda på Satellite Zap

10:08-10:11
Yuri and Ronnie med den musikalske rumfærge Satellite zap

10:46-10:59
Og så er det med at komme op og snurre på fingeren her er en heavy cocktail af laser hoste, rap, funk ryngten øjne electro og rendyrket blærrerøverri det er studiemusene newcleus der gnaver hul på de næste minutter med Jam on It.


15:16-15:21 ( Newcleus Jam on it)
Jam on It her er det Newcleus der gir øregangene fingeren på Jam on It


15:37-15:47 (Zena Dejonay I've got to find a way)
Når kærligheden blusser, studenter huerne er kækt på sned vil man gore alt for at komme tæt på den udkårende Zena Dejonay ligger alt fra High Energy i og nikker samtyggende på I've got to find a way


21:05-21:31 (Christopher Street Happiness)
Lykke er mange ting. Det kan være arbejde hvis man er så heldig at have sådan et. Det kan være familie, venner elsker elskerinder hunde katte pelskaddedyret eller kanariefuglen. Lykke kan være en fed gyser
En tynd kop te størrelse længde højde eller det gode vejr hvis det ikke er for dårligt. Et glimt et kys et øjekast en viljebemærkning. Men mindst af alt er lykke nok når du får mit hjerte til at banke og rører mig dybt dybt inde i sjælen der hvor ingen andre ellers ikke kommer. Lykke ved Christopher Street alt om hør bare hvordan stemmen når bjergtoppene på Happiness, Christopher Street.

25:25-25:30
Jae man kan høre det, Christopher Street er berusende lykkelig på Happines


26:00-26:14 (Jimmy Ruffin And Jackson Moore I'm gonna love you forever)
Og der er mere lykke i lyd-sporet af pop 84, kærligheden er lysende laserklar og stråler i øjenkrogene på jimmy ruffin and jackson morre der begge tror på den evige tosamhed som ingen regn ingen vind ingen afbetalninger kan standse. Jimmy Ruffin And Jackson Moore, I'm gonna love you forever

32:08-32:12
I'm gonna love you forever med Jimmy Ruffin And Jackson Moore


32:18-32:31 (Paul Parker Desire)
Og hvis man ikke tror på den evige kærlighed så kan man jo nøjes med den øjeblikkelige forplantlingsproces det man omkring århundredskiftet kaldte atro. Paul Parker kender et mere moderne udtryk vellyst og det bliver på udenlandsk til Desire med Paul Parker.

39:42-39:48
Ja Paul Parker er vist ved at have gjort sig færdig her tror jeg, næe han kan sørme lidt Desire endnu.


40:59-41:11 (Lime Re-Lime-d)
Så her færdigbagt musiklagkage strøget med syrlige bolsjer der sidder der hvor de skal. Det gruppen Lime der har startet nummerne Guilty, Angel Eyes, You're My Magician, Come And Get Your Love, Babe We're Gonna Love Tonight, Your Love, og Wake Dream

49:13-49:20
Jae 8.54 minutters citronlagkage med Limes de bedste Re-Lime-d

49:22 (Slip Don't leave me this way) ((Ingen intro til dette nummer))

52:33-53:07 Outro
Jae så er High Energy ved at slippe op i hvertilfald for denne mandags pop 84 radio avisen bringer dig tilbage i fatningen om et par minutter når tiden æder sig ind på dig og klokken bliver 20. pop 84 er selvfølgelig tilbage næste mandag samme tid sted og frekvens hvor det er Karsten Fogel der får musikken til at flyve højt . Jeg er Kim Schumacher manden der tit træder i spinatsuppen og alligevel ofte har kolde fødder og du og jeg knalder i altfald hovederne sammen om halvanden uge fra nu, onsdag d. 4 juli hvor mødestedet som altid 15.05 hedder studie 84 hvis du stadig har lyster. Indtil da tænk bare på mors jernlåge men nu hvor det værste er overstået og ha det Wraaaaauu rigtig fantastisk.
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Er lagt ud på www og er åben for rettelser
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har nogle rettelser og tilføjelser til speak for udsendelse. Se http://www.tjornov.dk/ks/Rettelser%20ti ... -06-25.pdf. Kan jeg opdatere databasen hermed?

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har opdateret databasen med de ovenstående rettelser.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar