Rettelser til 13-07-1987 + 27-07-1987

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Rettelser til 13-07-1987 + 27-07-1987

Indlæg af tjornov »

Jeg har modtaget følgende fra Morten Bundgaard Selmer:
  • Rettelse/tilføjelser :o)

    Begge mix af Peter Slaghuis. Studie 87 13-07-1987 nr. 6 er Disco Breaks 13 - a siden spilles (Mega Mix). Studie 87 27-07-1987 nr. 8 er Disco Breaks 13 - b siden spilles (Mega Italo Mix)

    -DISCO BREAKS 13 (1987)

    Side A:(Disco d'azzurro)
    Tracklisting:
    Side A:Mega Mix: Love Can't Turn Around-Farley "Jackmaster" Funk,The Midas Touch-Midnight Star, Jack Your Body-Steve "Silk" Hurley, Heartache-Pepsi And Shirley, Showing out-Mel And Kim, Respectable- Mel And Kim, Mixed Up World-Timex Social Club, Keep Your Eye On Me-Herb Alphert.

    Side B: Italo Side:
    Tracklisting: Mega Italo Mix: Electrica Salsa-Off, Mama-Maltese, Until The Morning-Italian Boys, Sexy Teacher-Ceck Up Twins, Computer Game-Spanish Symphonic Orchestra, Monkey Monkey-Flo Astaire, I Will Find My Way-Sue Sadlow, Be My Girl-Ray Forster, Hey Robin-William king.
Hvorfor har vi ikke de to mix stående i databasen som Disco Breaks 13?

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Det er denne plade som spilles: http://www.discogs.com/Various-Disco-DA ... se/1524800

Både Mikkel og jeg har pladen som er anført i databasen - og den plade er 100% identisk med de to megamix som KS spiller. Derfor er det den, som er anført i databasen.

Jeg har ikke set nogen plade, hvor der står disco breaks 13 på.

Jeg vendte historien i tidernes morgen med discopatrick (da vi havde en snak om disco d'azzurro). Hans melding var dengang, at disco d'azzurro megamix/mega italo mix også gik under disco breaks 13 (som han også har skrevet på sit site) Men han kender kun til den plade, som vi har anført i databasen. Vi kunne evt. skrive under pladeinfo, at de er mixet af slaghuis.

Patrick fortalte dengang også en historie om disco d'azzurro, som jeg desværre har glemt igen. Jeg kan prøve at tjekke op på historien igen, hvis det har interesse.

Men hvis Morten Selmer har en skive hvor der står disco breaks 13 på, så må han meget gerne poste et scan (er blevet lidt nysgerrig)


Torben
Senest rettet af Torben Pedersen 28-12-2010 22:11:11, rettet i alt 1 gang.
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Kan forklaringen være - som Finn Snor også har været inde på var ganske normalt - at der er tale om et bootleg af bootleg?

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Måske - måske ikke.

Det nemmeste ville jo være, at Morten Selmer kom med en uddybning af sin mail til dig.

Kan sagtens vende den med Finn og Patrick, men det er måske lidt meget at gøre ud af det, sålænge der ikke er mere kød på.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Lige for at afslutte denne tråd.

Der findes ingen disco breaks 13.

Så databasen er korrekt vedr. de to megamix.

Både disco breaks og disco d'azzurro er megamixet af Peter Slaghuis. Under pladeinfo har jeg skrevet, at Peter Slaghuis er manden bag megamixet.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Besvar