klikk

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

klikk

Indlæg af Vedel »

I første halvdel af 1985 er der en udsendelse i DR tv, hvor kurt ravn lavede en parodi på KS.
i dag, 1. dec 2010, og for en uge siden, var der en episode af Klikk på DR K. kurt ravns parodi var ikke i nogen af dem,
men leder man mon rigtigt i Klikk, eler var det i et andet program?

det er med rimelig sansynlighed den udsendelse, som nævnes på
kimschumacher.dk/alt_biografi.php
"Da TV's satiriske lørdagsprogram ville parodiere ham..."

de, som fortalte mig om det, sagde at det havde været meget morsomt
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej George.
du er heldig igen. jeg har den parodi på video. jeg har den dog ikke direkte fra satireprogrammet, men fra en årskavalkvade med Erling Bundgard, hvor KS er inviteret med som gæst. her viser de parodien og du kan se den den 18/12.
mvh Søren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Suverænt!!!
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: klikk

Indlæg af MikkelBreiler »

GeorgeVedel skrev:I første halvdel af 1985 er der en udsendelse i DR tv, hvor kurt ravn lavede en parodi på KS.
i dag, 1. dec 2010, og for en uge siden, var der en episode af Klikk på DR K. kurt ravns parodi var ikke i nogen af dem,
men leder man mon rigtigt i Klikk, eler var det i et andet program?

det er med rimelig sansynlighed den udsendelse, som nævnes på
kimschumacher.dk/alt_biografi.php
"Da TV's satiriske lørdagsprogram ville parodiere ham..."

de, som fortalte mig om det, sagde at det havde været meget morsomt
Så vidt min hukommelse, som ikke ligger på min USB disk, så var det i programmet 'Så Gik'. Men jeg kan jo tage fejl, det er set før.

-Mikkel
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Re: klikk

Indlæg af Vedel »

MikkelBreiler skrev: Så vidt min hukommelse, som ikke ligger på min USB disk, så var det i programmet 'Så Gik'. Men jeg kan jo tage fejl, det er set før.-Mikkel
he, he! nej, heldigvis har nogen da muligvis stadigvæk til tider lidt tilbage udenfor diskene. direktoraterne, der bestemmer hvad der skal studeres i de forskellige fag på universiteterne, er dog eksempler på, at man ikke kan regne med dette.

jeg er helt sikker på at det var første halvdel af 1985, og jeg er 99% sikker på, at det var første kvartal af 1985.
Det var Kurt Ravn der parodierede, og så så jeg her for nogen dage siden klikk, som de genudsender på dr k for tiden, og her laver kurt ravn netop sådan en talentfuld parodi af en kendt person hver gang (jeg har set 2). men det kan sagtens være "så gik"; det er det sikkert.
jeg så ikke udsendelsen, men fik at vide at den havde været der.
Det er en stor fordel, at vi nu kan samle mange af disse andre strømme end musikudsendelserne op, som også var KS.
Corner og dets lighed med Letterman er godt nok striking. Også m.h.t. Schumachers tilgang til andre ting, kan man godt lige stoppe op et sekund, og spørge et par spørgsmål.
Der er dog intet, der rokker ved det blændende nærvær, lynhurtige talent, og den helt sikre fornemmelse for kvalitet i musik og anden kunst, samt excellente personlige egenskaber i flere andre retninger også.
Er der en tilsvarende person bag studie 8x, som der er en præcis enkeltperson bag Corner, så ville det være interessant at vide hvem det er, samt høre et par udsendelser med denne XKS, givetvis fra New York
S?ren Grebo skrev:dog ikke direkte fra satireprogrammet, men fra en årskavalkade med Erling Bundgard,
Her er den i og fra selve Klikk,
Mik Snicksnackker, 08;59


http://www.dr.dk/forms/published/UPlaye ... y=480&h=30


http://www.dr.dk/forms/published/playli ... 11B045DBA4}

årskavalkaden havde vist fået det hele med
Besvar