THIS IS IT! what is it? 31-12-1984

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

THIS IS IT! what is it? 31-12-1984

Indlæg af Vedel »

DET nummer ville jeg gerne slå op på youtube.
jeg går ud fra, at bemærkningen "what is it?" er mixet på af mastermixer, så det kun er "THIS IS IT!", der er fra selve nummeret. dette er dog ikke sikkert.
hvis der var nogen, der vidste hvad nummeret eller gruppen hedder, så var det vel allerede anført i optagelserne, men alligevel ville jeg spørge, om der er nogen der ved, hvad det er for et nummer.

en rigtig god mastermixer udvælger de bedste dele af numrene og sætter dem sammen, og mange gange har man sat himmel og jord i bevægelse for at finde et nummer fra et mastermix, for kun at opdage, at kun netop den del af nummeret, der optræder i mastermixet, var på det niveau.
men det kan da ikke være muligt her!
THIS IS IT!
__________
Kim Schumacher, manden der smiler, selv på røntgenfotos
(1987-04-13)
Finn Snor
Indlæg: 90
Tilmeldt: 10-09-2003 10:24:15
Geografisk sted: HC ?rstedsparken

Indlæg af Finn Snor »

Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Super Super Super! (SSSKS)
Så mangler jeg kun 7" og 12" vocal versionerne, men det er jo en smal sag, når man er nået så langt.

Romerne og disco, jeg kendte faktisk mere til denne link fra hjelmen, bortset fra, selvfølgelig, at dette her er break, ikke disco, men måske vocal-versionerne er mere disco. Romerne og disco, det er en af de få sikre :idea:
BilledeBilledeBillede
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

jeg er, helt underforstået taksam og begejstret for de super kompetente svar, jeg har kunnet få af dig. Så jeg kan ikke lade være med at undre mig, og nu også at spørge, hvordan har du erhvervet denne ekstreme kompetence på det her felt? er det med udgangspunkt i direkte musiktilgang/interesse at du er blevet så god, eller har du bevidst gået efter hele landkortet?
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

GeorgeVedel skrev:
jeg er, helt underforstået taksam og begejstret for de super kompetente svar, jeg har kunnet få af dig. Så jeg kan ikke lade være med at undre mig, og nu også at spørge, hvordan har du erhvervet denne ekstreme kompetence på det her felt? er det med udgangspunkt i direkte musiktilgang/interesse at du er blevet så god, eller har du bevidst gået efter hele landkortet?
Jeg har en teori om at hver gang Finn har set en plade har han haft det vi andre ville kalde et Kodak Moment, på begge sider :)

-Mikkel
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

MikkelBreiler skrev:Kodak Moment
:-)
Jo, men det specielle er, at selv med denne egenskab ville jeg ikke have haft ovenstående i databasen :idea: Ville du det?
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

(simpelthen fordi at en plade i denne kategori var fysisk ikke-eksisterende i pladebutikkerne, selv mixet ville skulle importeres specielt)
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

jeg var så begejstret for nummeret at jeg slet ikke opdagede kanalen...
det var dog et helt ekstraordinært KS-hit!
det var måske fordi du kendte denne kanal?
storslået, absolut storslået
Besvar