CD forespørges "Stemmen Fra 80'erne" - Nævn dit be

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Florida
Indlæg: 13
Tilmeldt: 08-06-2010 17:40:36
Geografisk sted: Florida

CD forespørges "Stemmen Fra 80'erne" - Nævn dit be

Indlæg af Florida »

CD forespørges "Stemmen Fra 80'erne" - Nævn dit beløb!
-Må gerne være brugt
-Kan overføre penge gennem banken!
Florida
Indlæg: 13
Tilmeldt: 08-06-2010 17:40:36
Geografisk sted: Florida

Indlæg af Florida »

Er der nogen der kan undvære et eksemplar. Jeg er helt elendig over at min egen er ødelagt af varmen i bilen og jeg nåede ikke at få lave en kopi. Jeg kunne selvfølgelig have gemt resterne og så have hentet en kopi On-Line men jeg var i tvivl om at det var lovligt så jeg smed den ud.

Måske kan vi bytte med et eller andet? Er der noget du mangler fra USA, jeg vil gerne sende noget over, og CD'en må gerne være brugt, så længe den kan spilles og jeg vil lave en kopi med det samme.
Jeg kan alstå osse godt lave en bank overførelse, samme dag vil pengene gå ind vil jeg tro.

Hjææææælp.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Florida skrev:Er der nogen der kan undvære et eksemplar. Jeg er helt elendig over at min egen er ødelagt af varmen i bilen og jeg nåede ikke at få lave en kopi. Jeg kunne selvfølgelig have gemt resterne og så have hentet en kopi On-Line men jeg var i tvivl om at det var lovligt så jeg smed den ud.

Måske kan vi bytte med et eller andet? Er der noget du mangler fra USA, jeg vil gerne sende noget over, og CD'en må gerne være brugt, så længe den kan spilles og jeg vil lave en kopi med det samme.
Jeg kan alstå osse godt lave en bank overførelse, samme dag vil pengene gå ind vil jeg tro.

Hjææææælp.
Jeg ved ikke lige om jeg har en extra - men jeg kan lige undersøge det i starten af næste uge og vende tilbage.
-Mikkel
Florida
Indlæg: 13
Tilmeldt: 08-06-2010 17:40:36
Geografisk sted: Florida

Indlæg af Florida »

Jeg holder vejret imens. Virkeligt mange tak for du gider at kigge efter.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Florida skrev:Jeg holder vejret imens. Virkeligt mange tak for du gider at kigge efter.
Nej jeg har ikke flere end det ene af hver sæt.

Desværre.

-Mikkel
Florida
Indlæg: 13
Tilmeldt: 08-06-2010 17:40:36
Geografisk sted: Florida

Indlæg af Florida »

Tak for du kiggede.

Noget andet er...er 200 plus forsendelse iorden at tilbyde? Er der nogen som er interesseret?
Florida
Indlæg: 13
Tilmeldt: 08-06-2010 17:40:36
Geografisk sted: Florida

Indlæg af Florida »

Tak til Torben Pedersen for at henvise mig til QXL.DK - jeg var så heldig at score en CD til tyve kroner. Det er bare helt fantastisk. Tak til min storebror Jan for at byde for mig, siden QXL.DK ikke tillader mig at bruge deres hjemmeside da jeg ikke har en adresse i Danmark, hvilket de selvfølgelig har ret til at gøre.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Det var så lidt.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Florida skrev:Tak til Torben Pedersen for at henvise mig til QXL.DK - jeg var så heldig at score en CD til tyve kroner. Det er bare helt fantastisk. Tak til min storebror Jan for at byde for mig, siden QXL.DK ikke tillader mig at bruge deres hjemmeside da jeg ikke har en adresse i Danmark, hvilket de selvfølgelig har ret til at gøre.
Weird jeg havde ikke noget problem med at få tilsednt brev fra sitet i Sveits.

Varen jeg ville have var så solgt dagen inden jeg modtag brevet.....

-Mikkel
Florida
Indlæg: 13
Tilmeldt: 08-06-2010 17:40:36
Geografisk sted: Florida

Indlæg af Florida »

Jeg åbnede en konto på QXL med min gamle addresse i Danmark. Da jeg så var klar til at byde fandt jeg ud af at de havde brug for flere oplysninger og jeg gav så min adresse til Florida og et par timer senere var min konto slettet på grund af at jeg havde overtrådt deres regler.

Værre er, ham som har den CD har ikke sendt den endnu. Jeg har været på ferie i to uger og jeg kunne forstå at der er ikke blevet sendt noget endnu.

Det er lidt noget skidt.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Mystisk, han har ellers en ok karakterbog på qxl.

Måske har sælger også været på ferie. Send evt en mail - og spørg hvornår sælger forventer at få sendt cd'en.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Florida
Indlæg: 13
Tilmeldt: 08-06-2010 17:40:36
Geografisk sted: Florida

Indlæg af Florida »

Tak Torben, det gør jeg lige.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Var så lidt.

Håber det går i orden. Det er nok bare ferie-perioden som har spillet ind.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Florida
Indlæg: 13
Tilmeldt: 08-06-2010 17:40:36
Geografisk sted: Florida

Indlæg af Florida »

Du havde ret, sælger var på ferie. Fik besked tidligere idag at den vil blive sendt med posten her i ugen.
Florida
Indlæg: 13
Tilmeldt: 08-06-2010 17:40:36
Geografisk sted: Florida

Indlæg af Florida »

Nå, så gik der endnu en uge og sælger har ikke gidet at sende den CD. Eller osse har jeg misforstået, det var jo det med at jeg skulle have hjælp fra min storebror, måske er den forsvundet i posten, måske har han beholdt den selv. :lol:

Skidt med det, for jeg har fundet en anden. Brugte formiddagen til at skrive endnu engang til CD-forhandlere rundt om i landet uden held, og dog, en butik på Færøerne havde den såmænd, til 75 kroner.
SUPER LÆKKERT - så, den er bestilt og bliver sendt til Florida.

Meget venlig og professional indehaver. Jeg havde nogle andre CD ønsker, om dem klarede han osse.
http://www.mumo.dk/
Besvar