TV2 (Lyttermix)

Debat om musik og plader fra 1980'erne.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
diabolik
Indlæg: 21
Tilmeldt: 19-08-2008 16:45:00

TV2 (Lyttermix)

Indlæg af diabolik »

En gang i midt-firserne (Jeg hælder dog mest til '85, da jeg mener at det blev spillet i den en af de aftener hvor aftenunderholdningen bestod af bla. Kim Schumacher's Klubland eller Kathrine Ring's Cement Mix... Muligvis en aften hvor det var Andrew Jensen der var vært!) hørte jeg et mix lavet over TV-2's 'Vil du danse med mig' i radioen [Ikke at forveksle med det officielle 'Nå-nå'-mix eller det nye UPS-mix]... Jeg mener, at det var omkring 17 minutter langt og lavet af en lytter... Der skulle være en af jer der ligger inde med dette mix eller mere info vedr. dette mix? Jeg mener ikke at det fik en officiel udgivelse, men er ikke 100% sikker...
/D
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: TV2 (Lyttermix)

Indlæg af MikkelBreiler »

diabolik skrev:En gang i midt-firserne (Jeg hælder dog mest til '85, da jeg mener at det blev spillet i den en af de aftener hvor aftenunderholdningen bestod af bla. Kim Schumacher's Klubland eller Kathrine Ring's Cement Mix... Muligvis en aften hvor det var Andrew Jensen der var vært!) hørte jeg et mix lavet over TV-2's 'Vil du danse med mig' i radioen [Ikke at forveksle med det officielle 'Nå-nå'-mix eller det nye UPS-mix]... Jeg mener, at det var omkring 17 minutter langt og lavet af en lytter... Der skulle være en af jer der ligger inde med dette mix eller mere info vedr. dette mix? Jeg mener ikke at det fik en officiel udgivelse, men er ikke 100% sikker...
/D
Prøv folkene bag
http://www.med-tv2.dk/

-Mikkel
Musique
Indlæg: 59
Tilmeldt: 03-10-2003 15:11:02

Indlæg af Musique »

Jeg har båndet fra dengang et mix med Ove Sprogøe og Dirch, der taler henover. Det er ikke det, vel? Varer kun 7 min. - ikke 17...
Besvar